perjantai 7. joulukuuta 2018

Laatikoiden kätköistä osa 5

Tänään blogissa jatketaan "Laatikoiden kätköistä" -postaussarjan parissa. Jos olet missannut aikaisemmat postaukset, on ideana se, että otan kokeiluun muutaman tuotteen omista varastoistani ja palaan myöhemmin kertomaan niistä mietteeni. Mun kosmetiikkavarastoihin kertyy kokoajan uutta ja osa tuotteista saattaa istua laatikossa jopa vuosia ennen kuin ehdin niitä korkkaamaan. Tämä postaussarja on auttanut mua siinä, että käytän jo olemassa olevaa pois ja muistan välillä kaivella näitä laatikoita.



Viime kerralla syyskuussa testikierrokselle lähti neljä tuotetta. Olen näitä kaikkia nyt testaillut enemmän tai vähemmän ja pystyn kertomaan niistä mielipiteeni.

dr. brandt PoreDermabrasion kuorinta on ollut todella miellyttävä, tämä nousi äkkiä mun lemppari kuorintojen joukkoon, mitä en yhtään ihmettele. Brändin tuotteet on olleet mulle aina mieluisia. Tässä on todella pientä kuorivaa raetta, mutta se on melko karheaa ja tehokasta. Tämän tarkoituksena on pienentää ihohuokosia, siitä en pysty paljoa sanomaan, sillä mun huokoset ei normaalistikaan ole kauhean isot. Kuorinta jättää kasvot kuitenkin pehmeiksi ja puhtaiksi kaikesta mömmöstä mitä iholle kertyy.

Organic Shop organic fig & almond express shine hair mask on ollut ihan kiva. Ei maailman paras hiusnaamio, mutta kiva kuitenkin ja hintaansa nähden oikeastaan erinomainen. Tässä on miellyttävä koostumus ja naamio levittyy märkiin hiuksiin helposti. Plussaa annan lyhyestä vaikutusajasta, mulle ei vaan toimi ne kun pitää olla päässä puoli tuntia. Mitä ihmettä sinä aikana kuuluu tehdä?? No kuitenkin, tämä pehmentää hiuksia ja auttaa selvittelyssä, antaa myös hieman kiiltoa, mutta ei mitenkään kovin huomattavasti.

The Body Shop Oils of life intensely revitalising facial oil* oli syksyllä ihan jokapäiväisessä käytössä ja olisi vieläkin, ellen testailisi parhaillaan uutta ihonhoitosarjaa. Kasvoöljyt tekee ihmeitä kuivalle iholle ja tämä on ollut todella ihana tuote. Käytin pääasiassa öisin, jolloin se sai yön aikana kunnolla imeytyä ja tehdä taikojaan. Tuoksu tässä ei ole mun lemppari, mutta kuitenkin siedettävä.

LUSH Ocean salt face and body scrub* kului loppuun tosi nopeasti, tästä riitti muutamaan kertaan kropan kuorimiseen ja pari kertaa kasvoille. Tykkäsin tästä enemmän vartalolle, kasvoille oli mun makuun vähän liian tuju. Tuoksu ei ollut yhtään mun makuuni, oikeastaan pidin sitä aika vastenmielisenä, joten tuskin tulisin ostamaan tätä uudestaan, vaikka tuote itsessään oli tosi hyvä.

*Saatu pr näytteenä


Seuraavalle kierrokselle lähtee kolme tuotetta, joista kaksi on kasvoille ja yksi vartalolle. Nuo Sensai tuotteet tuli viime vuonna elevenin joulukalenterista ja Patyka on tullut aikoinaan Jolie boxista, siitä on jo vuosia!


Patyka Almond blossom moisturising body milk on saanut maata laatikon pohjalla vuoden jos toisenkin, mutta nyt on vihdoin tän vuoro päästä käyttöön. Mulla kuluu vartalovoiteet tosi hitaasti, vaikka kuinka yritän muistaa rasvailla säännöllisesti. Tällä alkaa kuitenkin olla ikää jo sen verran, että pakko saada käytettyä pois ennen kuin on pilalla.


Sensai Cellular performance emulsion ja lotion vaikuttaa kivalta duolta kokeilla yhdessä. En ole koskaan testannut Sensain ihonhoitotuotteita, joten senkin puoleen oli näistä tosi kiinnostunut. Monet kehuu merkin tuotteita todella paljon, nyt pääsen itse kokeilemaan onko kehuilla perää.

Onko teillä kokemusta näistä tuotteista? 

Love, Mari

14 kommenttia:

  1. Olispa mullakin tuollainen aarrelaatikko😍 Olen käyttänyt Organic Shopin hiusnaamioita hoitoaineen tapaan, siinä toimivat aika kivasti. Patykan vartalovoidetta en ole testannut, mutta uskon että toimii. Merkillä on ainakin ihania kasvotuotteita 👍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä oikea aarreboksi, varsinkin kun itsekin aina yllättyy, että mitä kaikkea sieltä löytyykään :D.

      Poista
  2. Onpa sinulla aikamoinen aarrelaatikko! Minulla on joitain Sensain tuotteita. Ne ovat ihania, vaikka maksavat aika paljon. Nuo Sensain Cellular tuotteet eivät ole minulle tuttuja. Kiva kun kokeilet niitä.
    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä toivon, että en rakastu noihin Sensai tuotteisiin, en millään haluaisi alkaa ostella niin kalliita tuotteita :D

      Poista
  3. Tää on kyllä hyva postaussarja, koska pidempään käytössä ollessa fiilikset tuotteesta saattavat muuttua melkoisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, aika usein se ensivaikutelma ei vastaa lopullista mielipidettä :)

      Poista
  4. Ocean Salthan tuoksuu ihan parhaalta! Tulee vesi kielelle, kun ajattelenkin iltapesua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että se on sun mieleen :D. Mä en oikein innostunut.

      Poista
  5. Ompas kiva idea tällä postaussarjalla! Toi Body Shopin kasvoöljy kuulosti hyvältä :)

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana aarrelaatikko sinulla. Minulle tutuin näistä oli Organic Shopin hiusnaamio, joka on ollut käytössä. Todella hyvä tuote!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Organic Shopilla on ainakin hinta-laatusuhde kunnossa, täytyy alkaa testailla merkin muitakin tuotteita :)

      Poista
  7. Noi sensain tuotteet varmasti just niin hyviä kun voisi toivoa. Sen sensai boksin tilaus olisi kyllä kiva jos olisi vähän halvempaan hintaan vain, kun ei kuitenkaan niin hyvä sisältö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jotenkin toivon, että ne ei olisi niin hyviä mitä uskon niiden olevan :D. Mä oon kanssa sitä Sensai boksia katsellut, mutta ei vaan oo ollut kuitenkaan niin kiva, että olisin tilannut.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...