torstai 6. joulukuuta 2018

Joulukalenterien luukut 1-6

Hei kaikki ystävät ja ihanaa itsenäisyyspäivää! Tänään, kun joulukuuta ollaan edetty jo melkein viikko, on aika ensimmäiselle joulukalenterikoosteelle. Mulla on tänä vuonna kaksi kosmetiikkajoulukalenteria, Lookfantasticin ja Huulipunamania -blogin Idsun kokoama kalenteri. Tehtiin Idsun kanssa kalenterivaihtarit toisillemme ja olinkin tästä ihan super innoissani! Tänään te pääsette näkemään mitä löytyi kuudesta ensimmäisestä luukusta :). Lookfantastic kalenteri mulla on ollut jo useita vuosia ja se ei koskaan ole ollut pettymys, joten sillä mentiin myös tänä vuonna. 


LOOKFANTASTIC

1.12 luukku oli melko iso ja sieltä löytyikin täysikokoinen contourpaletti HD Brows merkiltä. Merkki on mulle vieras, mutta paletti vaikutti tosi kivalta ensi vilkaisulla. Mulla on itselläni tosi paljon kasvopaletteja jo ennestään, joten tämän kohtalo on vielä vähän epäselvä.

2.12 luukusta löytyi Filorga misellivesi kasvoille ja meikinpuhdistukseen. Mielenkiintoinen tuote, jota testaan tosi mielelläni. Filorga on kiinnostava brändi muutenkin, olen joitain testereitä käyttänyt heidän tuotteistaan ja niiden perusteella ollut aika vakuuttunut.

3.12 luukku piti sisällään Percy & Reed Wonder balmin hiuksille. Tämä ei herättänyt mitään suurta riemua tai intoa, hiusjutut harvemmin kiinnostaa mua. Kokeilen silti tämänkin, voihan olla, että tää osoittautuu ihan huippu tuotteeksi.


4.12 luukusta löytyi minikokoinen Glamglow Gravitymud firming treatment. Mä olen käyttänyt muutamia Glamglow naamioita, mutta tämä liila on vielä testaamatta, vaikka se onkin kiinnostanut mua jo pitkään. Kiva päästä kokeilemaan onko tämä yhtä hyvä kuin muut Glamglow namaiot!

5.12 luukku oli pieni ja kapea ja sieltä löytyi BBB London merkin Ultra slim brow definer eli kulmakynä. Tämäkin merkki oli mulle vieras, mutta kulmakynät on aina tervetulleita. Kynän sävy on melko vaalea, mutta uskoisin, että saan sen toimimaan.

6.12 luukku oli myös pikkuruinen ja sieltä löytyi minikokoinen Emma Hardie:n Brilliance facial oil -kasvoöljy. Myöskin täysin vieras merkki, mutta kasvoöljyjä fanitan etenkin talvisin, tämä tulee varmasti käyttöön.


HUULIPUNAMANIA

1.12 luukku oli iloinen yllätys, sieltä paljastui masque BAR:in Rose gold foil peel-off mask. En ole koskaan testannut tätä enkä muitakaan brändin naamioita, vaikka olen niistä kuullut paljon. Tämä vaikuttaa tosi kivalta ja pakkauskin on kaunis. 

2.12 luukusta löytyi kaksi kasvosivellintä, toinen RT:n viime joulun (?) kokoelmasta ja toinen Luxien. Tuo Luxie sivellin mulla on jo entuudestaan Boxycharmin kautta, mutta oon siitä tykännyt, joten tuplakappale ei haittaa lainkaan. 

3.12 luukkuun oli kätketty Kicksin meikkisieni, jota kokeilen mielenkiinnolla. En ole juurikaan käyttänyt muita sieniä kuin BB:tä ja RT:tä, joten tosi kiva päästä kokeilemaan onko tämä mistään kotoisin.


4.12 luukku piti sisällään kaksi naamiota, Kicksin oman kosteuttavan naamion sekä Freemanin renewing cucumber peel-off naamion. Molemmat vaikuttaa kiinnostavilta, kaikki kosteuttava on talviaikaan tosi tervetullutta ja mä tykkään kovasti naamioista.

5.12 luukusta löytyi Emma S. eye makeup remover. En ole tästä merkistä kuullutkaan, mutta silmämeikinpoistoaineelle on aina tarvetta, joten kiva päästä kokeilemaan jotain uutta.

6.12 luukkuun oli kätketty Dove Derma spa goodness käsirasva. Mulla on saman sarjan vartalovoide ollut kaapissa odottelemassa vuoroaan jo pitkän aikaa, nyt olisi sitten käsivoide samaa settiä. Käsivoiteita mulla kuluu nopeaa tahtia, joten tämä pääsee varmasti käyttöön ennen tuota isosiskoaan :D.

Löytyikö luukuista jotain mielenkiintoista? 

Love, Mari

9 kommenttia:

  1. Oo ihania juttuja oot saanut tosta Idsun kokoamasta kalenterista! <3 Mä rakastan tota Masque Barin naamiota, se on ihanaa ja lähtee tosi kivasti pois peel-off naamioksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on ollut kyllä tosi hyvä alku :). Kiva kuulla, että toi naamio on hyvä, ootan innolla sen testailua!

      Poista
  2. Pitääkin kurkata Huulipunamania-blogista mitä sä oot kalenteriin koonnut - nämä teidän toisillenne keräämät on ehdottomasti kiinnostavimmasta päästä joulukalentereista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kanssa ootan mielenkiinnolla mitä Idsu on ollut mieltä omista tuotteistaan, se on aina niin jännää kun me kosmetiikkabloggaajat ei olla aina niin helppoja miellyttää :D

      Poista
  3. Kosmetiikkakalentereita on niin paljon erilaisa ja on ollut mielenkiintoista seurata bloggareiden mielipiteitä niistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, valikoimaa on vuosi vuodelta vaan enemmän :)

      Poista
  4. Itse rakastan naamioita joten nuo naamiot vaikutti kiinnostavilta, Glamglowta halunnut kokeilla jo pitkään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Glamglow naamiot on tosi hyviä, kannattaa laittaa testiin jos olet hyvää naamiota vailla :)

      Poista
  5. Mä tykkäsin ihan todella paljon tuosta Lookfantasticin kalenterista, oli todella upea tänäkin vuonna! BARin naamio pitää kyllä itsekin vielä kokeilla.

    hanna
    www.hannamariav.vaikuttajamedia.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...