sunnuntai 14. lokakuuta 2018

Syyskuun roskat

Moi kaikille! Syyskuun lopusta on vierähtänyt jo pari viikkoa, oon tällä kertaa reilusti myöhässä tämän postauksen kanssa siis, mutta parempi myöhään kun ei ollenkaan? Tänään käydään läpi syyskuun aikana kosmetiikkaroskikseen päätyneet tuotteet, eli kaikki sellaiset mitkä sain kulutettua loppuun ja myös joitakin vanhenemaan päässeitä juttuja. Olisi myös kiva kuulla, jos teillä on kokemuksia näistä tuotteista :).



Beauty Gardenin kurpitsanaamio oli mukana mun ihonhoitopannuprojektissa ja sain sen vihdoin käytettyä loppuun. Tykkäsin naamiosta kovasti, sen koostumus oli miellyttävä ja se jätti ihon ihanan pehmeäksi ja kirkkaaksi käytön jälkeen. Voisin mielelläni ostaa tämän myös uudestaan!

The Ordinary Hyaluronic acid 2% + B5 on mun kestosuosikkini mitä tulee seerumeihin ja hyaluronihappoon. Tätä oon käyttänyt pari pulloa ja aion ostaa uudestaankin, tykkään tosi paljon siitä, miltä mun iho näyttää ja tuntuu tämän kanssa. The Ordinary on vaan valitettavasti tällä hetkellä vähän vaakalaudalla, mutta toivon, että brändi pitää pintansa.

Lavera Hydro effect day cream* oli todella mieluisa kasvovoide, ja erittäin riittoisa. Tämä riitti mun käytössä noin 5-6 kuukautta ja käytin tätä tosiaan joka aamu pienen tipan. Voide on koostumukseltaan niin kevyttä ja hyvin levittyvää, että pieni pisara riitti koko kasvoille. Tämä kosteutti ihoa tehokkaasti ja imeytyi ihoon nopeasti, sopi myös meikin alle.

REN revitalising night cream oli ihan ok, ei herättänyt mitään tunteita enkä osaa siitä oikein mitään sanoa. Ajoi asiansa yövoiteena, mutta ei ole sellainen, minkä haluaisin ostaa täysikokoisena ja käyttää uudelleen ja uudelleen.

Lumene intense hydration päivävoide oli myös ihan kiva, ei mikään erityinen, mutta käytin mielelläni pikkupurkin loppuun. Tämä imeytyi ihoon hyvin ja jätti ihon pinnan kimmoisaksi ja kosteutetun näköiseksi. 

Lumene lähde micellar water tuli käytettyä loppuun aika nopeasti, pieni näytepurkki oli sopivan kokoinen viikon ulkomaanreissulle ja vähän jäi ylikin. Toimiva misellivesi, ei mitään huonoa sanottavaa ja voisin ostaa uudestaan (ja olen aikoinaan ostanutkin).


Molton Brown Pink Pepperpod body wash ei ollut mun makuuni. Tässä oli jotenkin tosi maskuliininen tuoksu ja annoinkin tämän sitten miehen käytettäväksi. Monet näitä Molton Brown suihkugeelejä kehuu paljon, mutta mä en ole vielä koskaan löytänyt tuoksua, josta oikeasti tykkäisin.

The Body Shop Almond milk & honey gently exfoliating cream scrub* oli aivan ihana vartalokuorinta! Niin hellävarainen, miellyttävän tuoksuinen ja kuitenkin riittävän tehokas. Iho tuntui pehmeältä ja kimmoisalta, eikä tämä kuivattanut ihoa lainkaan. Tämä oli myös mukana mun pannuprojektissa ja ilolla sanon, että check. 

Palmolive smooth delight suihkusaippua oli yllättävän kiva. Tässä oli miellyttävä tuoksu ja ihana kermainen voidemainen koostumus, joka liukui iholla. Hintaansa nähden erittäin hyvä!


Batisten kuivashampoo pulloja loppui kaksi, täysikokoinen luxe* ja matkakokoinen blush. Näistä mun ei varmaan tarvitse paljoa kertoa, rakastan batisten kuivashampoita ja näitä loppuukin lähes joka kuukausi. 

Herbina gloss & shine hoitoaine* on ihanan tuoksuinen hoitoaine, jota olen käyttänyt jo aikaisemminkin. Tämä tekee hiuksista pehmeät ja helposti harjattavat, mutta muuten en oikein ole huomannut tän erityisemmin "hoitavan" hiuksia.

Redken No blow dry on löytynyt mun kuukauden suosikeista ja se on ehdottomasti suosikkituote, jonka haluan hankkia uudestaan. Tämä nopeutti huomattavasti mun paksujen pitkien hiusten kuivumista ja jätti hiuksiin mukavantuntuisen rakenteen. 

Moroccanoil hiusöljy oli myös mukana pannuprojektissa, ihan mahtavaa, että syyskuussa sain käytettyä kolme tuotetta loppuun. Tämä on ollut oikein tehokas hiusöljy, mutta tuoksu ei ole niin mun mieleen. Mulla on tätä kaapissa odottamassa uusi pikkupullo, mutta en usko, että itse koskaan ostaisin.


Sitten niitä meikkituotteita. Loppuneita näistä on tuo Misshan cushion meikkivoide*, josta pidin kovasti, se antoi sopivasti peittävyyttä ja jätti iholle kauniin kuulaan luonnollisen pinnan. Muut ovat tulleet tiensä päähän käyttöiän puolesta. Ofran huulilakat ovat kuivuneet putkiloonsa ja Too Faced tuotteet on molemmat todella todella vanhoja, joten niiden on vaan aika lähteä. Avon ja benefit on molemmat melkein loppu, mutta myös tosi vanhoja enkä halua niitä enää kasvoilleni laittaa.


Holika Holika Lemon kangasnaamio oli mukavan virkistävä kokemus, mun ihoni tykkäsi siitä kovasti. Kangasnaamiot on aina ihania, siitä ei pääse yli. 

Body Boom banaani kahvikuorinta oli positiivinen kokemus siinä mielessä, että banaani tosiaan tuoksui tässä jopa kahvin läpi. Kahvikuorinnat on nyt tosi trendikkäitä ja ihan hyvästä syystä, tykkäsin tästä kovasti.

nügg face mask exfoliating* oli kertanaamio, jonka sain kokeiluun kesällä. Olin näitä nügg naamioita halunnut kokeilla jo pitkään, joten tämä oli mieluisa yllätys. Tykkäsin tosi paljon ja haluan kokeilla näitä vielä lisää erilaisia.

Ole Henriksen truth serum näyte tuntui iholla todella miellyttävältä, etenkin saman sarjan kasvovoiteen alla, mutta mitään sen suurempaa kokemusta en yhdellä kokeilulla osaa sanoa. Mutta tämän kokeilun perusteella voisin kyllä ostaa tämän testiin ihan täysikokoisenakin.

Löytyikö mun roskista teille tuttuja tuotteita?

Love, Mari

*Saatu pr näytteenä

12 kommenttia:

  1. Usko tai älä, mutta sulla oli syyskuussa enemmän loppuneita kuin mulla! xD
    https://blingershimmer.blogspot.com/2018/10/syyskuun-kosmetiikkaostokset-loppuneet.html

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti Deciemin asiat saadaan normaalille tolalle, että the Ordinaryyn ja muihin Deciemin brändeihin hurahtaneet saavat edelleen tuotteensa:)
    Kivasti loppuneita ja aika monta tuttuakin oli joukossa: Lumene, Batiste, Herbina, Morroccanoil.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa toivon, olisi tosi kurjaa jos hyvä brändi menisi tuollaisen takia nurin.. :(

      Poista
  3. Joukossa tuttuja suosikkeja kuten Lumene, Kerastase, Redken mm. Hyvin olet saanut kuukaudessa käytettyä loppuun monta tuotetta. Minulla on menossa kylpyhuoneen kaappien siistimisprojekti ja sieltä saattaa myös löytyä jotain tuotteita, jotka "pitäisi käyttää loppuun".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syyskuussa loppui yllättävänkin moni tuote, olin itsekin ihmeissäni miten näitä loppui näin monta. :)

      Poista
  4. Ole Henriksenin seerumi on ihana, se oli aikoinaan pitkään mun suosikki seerumeita, pitäis varmaan ostaa sitä uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, varmaan ostan sen seuraavaksi kokeiluun :). Mulle jäi tuosta pikkupussukasta jo sellainen tunne, että on varmaan hyvä.

      Poista
  5. Tykkään näistä postauksista jostain syystä aivan järjettömän paljon! Kiva nähdä usein esim. se että mitkä saaduista tuotteista bloggaajat oikeasti käyttää loppuun. Itsekin aloitin pari kuukautta sitten tekemään näitä, mutta huomasin samalla että kulutan todella hitaasti tuotteita loppuun ja pitää aina odotella ikuisuus, että saa postauksen aikaan :D
    Batistea kuluu mullakin loppuun säännölisesti! Nyt otin testiin XZ -merkin kuivashampoon, mutta tekee mieli jo palata Batisteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :D Mä seuraan kanssa tälläisiä mielelläni, kiva kuulla mietteitä tuotteista, joita toiset on oikeasti käyttäneet pidemmän aikaa. Mullakin vaihtelee kuukausittain määrä jonka saan loppumaan, mutta toistaiseksi näitä on riittänyt niin, että on voinut joka kuukausi kirjoitella. Mä odottelen jo I love me -messuja kun siellä on aina hyvä hamstrata batistea varastoon :D

      Poista
  6. Tämäpä onkin jännä! En ole aikaisemmin törmännyt blogeissa näihin postauksiin, vaikka ilmeisesti yleisiäkin? Taidan lukea vääriä blogeja :D Tosi mielenkiintoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin kosmetiikkablogien maailmassa nämä on tosiaan aika yleisiä :). Näitä on kiva tehdä ja tykkään itse lukea muiden "roskista" :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...