perjantai 19. lokakuuta 2018

Kosmebloggaajien boksivaihtarit!

Heippa vaan! Muistatteko kun alkuvuodesta järkättiin toisten kosmetiikkabloggaajien kanssa kauneusboksi vaihtarit? Tänään olisi vuorossa samanlainen postaus, sillä syksyn tullen Huulipunamania -blogin Idsu kyseli olisiko tähän taas kiinnostusta. No voitte arvata, että kun on kyse kauneusbokseista, minä olin heti mukana!

Säännöt oli samat kuin viimeksi. Jokainen osallistuja hankki arvotulle bloggarille kauneusboksin kuunnellen vastaanottajan toiveita. Rinkejä oli kaksi, 30 euroa ja 50 euroa. Tuo on siis summa jolla ostettiin tavaraa ja lisäksi sai laittaa vielä omista varastoista käyttämättä jääneitä tuotteita, pr näytteitä jne. Itse lähdin mukaan viidelläkympillä ja sain siis myös 50 euron arvoisen paketin itselleni.


Mulle paketin lähetti Mennen ja Tullen -blogin Fanni ja olin esittänyt toiveeksi, että ei mielellään kauheasti hiusjuttuja eikä vartalorasvoja. Muuten annoin Fannille vapaat kädet, vinkkasin tosin mun suuresta rakkaudesta värikosmetiikkaa kohtaan. Oman pakettini lähetin Ninozia -blogin Ninalle.


Heti kun sain laatikon käsiini, nenääni osui melko voimakas makea tuoksu. Tästä jo päättelin, että boksista tulee löytymään jotain ihanan tuoksuvaa. Paketissa olikin paljon kaikkea kivaa ja lähes kaikki tuotteet oli mulle ennestään vieraita, mikä on tietysti aina positiivinen yllätys. 

The Body Shopin matkakokoinen suihkugeelin satsuman tuoksuisena oli kiva ylläri, TBS:n suihkarit on mun lemppareita ja tämä satsuma tuoksu on sellainen, mitä en itse ole koskaan ostanut. Kiva päästä nuuhkimaan tätäkin.

LUSHin Vanillary kiinteä "hajuvesi" vaikuttaa super kiinnostavalta, mä en ole koskaan käyttänyt tälläisiä kiinteitä tuoksuja. Tässä on vahva vaniljainen tuoksu, mutta joukossa on jotain muutakin, mitä en ainakaan vielä ole keksinyt. 

Vaniljan tuoksu ei suinkaan jäänyt siihen, sillä laatikosta löytyi myös vaniljalle tuoksuva palasaippua Kappus merkiltä. Tästä en ole ennen kuullut, mutta huomasin, että löytyy myynnistä ainakin kauneutta.com verkkokaupasta. Todella voimakas tuoksu, mutta mun mielestä myös miellyttävä. Palasaippuoita mun tulee käytettyä tosi vähän, katsotaan mitä tälle keksin.


Laatikosta löytyi myös toinen mulle vieras merkki, evrée. Magic Rose facial toner on ilmeisesti ruusuntuoksuinen kasvovesi. Näitä kuluu aina, joten mielelläni kokeilen uutta merkkiä. Jos ihastun tähän, ei ainakaan ole hinnalla pilattu. Tämän löytää ainakin Kärkkäisen verkkokaupasta ja alle vitosella.


Fanni oli pakannut mukaan myös yhden siveltimen, essencen meikkivoide bufferin. Essencen siveltimet on olleet aina yllättävän hyviä ja tämäkin on varmasti, en vaan ole vielä päättänyt tän kohtalosta kun mulla on jo tosi paljon buffereita enkä niitä kovinkaan usein käytä. Söpö tämä silti on ja pääsee ilahduttamaan jotakuta muuta, jos päädyn siihen, ettei mulla ole tarvetta.

Freedom pro lipstick kit sisältää viisi huulipunaa ja tämä setti tuli sävyssä Noir, eli kaikki sävyt ovat melko tummia ja syksyyn sopivia. Huulipunat ovat kaikki koostumukseltaan mattaa. Mä en ole koskaan kokeillut Freedom meikkejä, mutta kyseessä on todella edullinen brändi ja olisiko tämä jonkinlainen sisaryhtiö Makeup Revolutionille? 


Laatikosta paljastui myös luksusta, nimittäin Diorin liquid lip stain sävyssä Scandalous Metal. Metallinen kuparinsävy näyttää tosi jännältä ja erikoiselta. Ei ehkä mikään jokapäivän sävy, mutta mielenkiintoinen tuote ja sopii hyvin vähän erikoisempiin meikkilookkeihin.

Lisäksi boksissa oli mukana kaksi näytettä Diorilta ja Guerlainilta, naamio ja päivävoide.


Viimeisenä tuotteena laatikosta löytyi Makeup Revolutionin Midas Touch -paletti, joka pitää sisällään yhdeksän pressattua glitteriä. Nämä eivät siis ole ns. luomivärejä, vaan ihan pelkkää glitteriä pannumuodossa. Nämä tarvitsevat tahmean pohjan ja glitterliiman tarttuakseen luomelle, mutta näyttävät ihan super kauniilta sävyiltä. Näille tulee varmasti käyttöä pikkujoulukauden lähestyessä. Nämä pannussa olevat glitterit eivät myöskään sotke niin paljoa kuin irtoglitterit.


Mitä piditte mun saamista yllätyksistä?
Oletteko testailleet näistä jotakin? :)

Love, Mari

20 kommenttia:

  1. Aivan ihana idea teiltä tämä boxi-vaihto. Näitä on tosi mukava lueskella! Kivan paketin olit saanut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä tosi kiva, innolla odotan jo seuraavaa kertaa :D

      Poista
  2. Aivan ihanan boxin olet saanut, pitää itsekin lähteä uudestaan sitten taas seuraavalla kerralla, nyt liikaa härdelliä, että olisin voinut osallistua, vaikka mieli teki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kanssa odottelen jo seuraavaa kertaa, jos sitten taas alkuvuodesta ;)

      Poista
  3. Vitsi, miten kiva idea! Hinta kuulostaa omaan korvaan aika hurjalta, mutta on varmasti kiva saada yllärinä uusia tuotteita!

    Uusia merkkejä nämä minullekin The Body Shopia, Dioria, Essencea ja Guerlainia lukuun ottamatta. Tuo viimeinen glitterpaletti näyttää tosi kauniilta! En vain osaisi sitä itse käyttää :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli tosiaan kaksi rinkiä niin jokainen sai päättää sen sopivan hinnan itselleen :). Tokihan se kolmekymppiäkin on iso raha kun vertaa oikeisiin kauneusbokseihin, jotka on pääasiassa alle 20e.

      Poista
  4. Loistava sisältö! Mun boksissa oli törkeen paljon pr-näytteitä ja sen perusteella mun boxia koonnut henkilö oli maksnut vähän päälle 15€ joten ei tultu lähellekkään boxin arvoa joka piti olla 30€. �� Lisäksi sain lushilta tuotteen jonka viimeinen käyttöpäivä oli 26.3.18 �� huomautin henkilölle siitä että oli paljon pr näytteitä (instagramin ja blogin kuvien perusteella) mutta hän kiisti asiaa. Joten ei tee paljon mieli edes kirjoittaa siitä boxista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, onpa kurja kuulla ettei sun boksi miellyttänyt :(. Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen toisen osapuolen kanssa niin, että molemmille jäisi hyvä mieli vaihtareista, onhan se tylsää jos ei koe saaneensa koko rahan edestä mitä on sovittu. Olisi kiva kuitenkin nähdä myös se sun boksi, että mitä kaikkea sieltä löytyi, laita ihmeessä linkkiä jos päädyt siitä kirjoittamaan.

      Poista
  5. Ooh! Rakastan meikkaamista! Vaikka mitään överiä en koskaan ehdikään tekemään tai kokeilemaan. Aivan ihana paketti kaikenkaikkiaan, nuo glitterit ja vaniljat. Vanilja on lempi tuoksuni ja Lush aivan ihana liike tuotteineen - sääli, ettei sitä täältä Turun seudulta löydy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikkaaminen on niin kivaa! :) Tässä oli kyllä paljon kaikkea jännää kokeiltavaa. Mä oon kanssa aina harmitellut, ettei täällä Turussa ole LUSHia, ehkä vielä joku päivä avaavat liikkeen tännekin. :)

      Poista
  6. Toivottavasti näistä on jotain iloa! :) Tämä on hauska haaste, tosin samanaikaisesti hiukan harmaita hiuksia aiheuttava. "Normaalille ihmiselle" olisi ehkä helpompaa koota pakettia, mutta kun me bloggaaat ei olla ihan normaaleja. Kaikki on tuttua ja usein standardit tiukemmat. :D

    Tuo Essencen sivellin on mun lemppari, siksi pistin sen tähän boksiin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On varmasti, iso kiitos sinulle ajatuksella kootusta boksista :). Toi on kyllä niin totta, toiselle kosmebloggaajalle on tosi vaikea ostaa mitään, kun ollaan niin vaativia ja kaikilla on jo paljon kaikkea :D. Onnistuit tosi hyvin siinä, että mulla ei ollut mitään näistä. Kiva kuulla, että toi sivellin on sun lemppari, mä oon sitä silitellyt tässä ja alan kanssa päätyä siihen, että en raaski luopua :P

      Poista
  7. Mainio idea tuo kauneusboxien vaihto. Näissähän tutustuu ihan uusiin tuotteisiin, sinullekin tuli boxissa monta uuta tuotetta. Vanilja on muuten ihan lempituoksujani. Ja olipa kiva kuulla, että tuo Essencen sivellin on hyvä, se lähtee standista mukaani.
    Kiitos kivasta postauksesta ja mukavia syyspäiviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin tosi yllättynyt siitä, miten paljon uutta tähän boksiin oli onnistuttu kokoamaan :) Näköjään on vielä paljon kosmetiikkaa, jota minäkään en tunne. Boksin saaminen ja kokoaminen oli kyllä hauskaa puuhaa :)

      Poista
  8. Loistava idea tuo vaihto. Tulee tutustuttua uusiin tuotteisiin. Tuo Essencen sivellin on mulla kotona, mutten ole koskaan käyttänyt. Pitääkin ottaa kokeiluun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin juuri, yllätyksiä on aina kiva saada ja jotenkin mielenkiintoista nähdä millaisia tuotteita toiset valitsee boksiin :). Ota ihmeessä sivellin kokeiluun, se tuntuu tosi hyvältä!

      Poista
  9. Todella ihana boksi ja aivan tosi huikeita tuotteita tässä vaihtarissa, sait niin hienon boksin että voi kyllä olla tyytyväinen ja sulle täysin loistava kerta kun kaikki tuotteet uusia. Tuo press glitteri on tosi hyvän näköinen ja ehdottomasti ostaisin jatkossa glitterin tollasessa ettei se pölyty ja lentele kaikkialle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin kyllä tosi iloinen kun sain tuotteita, joita en ollut vielä kokeillut ja sellaisia, joita ei olisi itse tullut ostettua :). Pääsi vähän poistumaan omalta mukavuusalueelta :). Toi glitter paletti on ihana, sillä tulee tehtyä varmasti monet meikit vielä tällä juhlakaudella.

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Oli kyllä kivoja ylläreitä :). Toivottavasti myös sun laatikosta löytyi jotain kivaa.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...