lauantai 22. syyskuuta 2018

Elokuun allure beauty box

Ihanaa viikonloppua ihanat! :) Viime postauksessa käytiin läpi elokuun Boxycharmia ja tänään olisi sitten elokuun allure beauty boxin vuoro. Saadaan vihdoin elokuu pakettiin, näin lokakuun kynnyksellä :D. Sain alluren käsiini samana päivänä kuin Boxycharmin, tälläkin kesti hyvä tovi matkalla. Boksin sisältö oli mulle täysi yllätys, sillä en ollut nähnyt yhtään paljastuksia tästä.



Ensimmäisenä laatikosta löytyi Nexxus shampoo ja hoitoaine. Tämä oli mulle uusi tuttavuus merkkinä, mutta vaikuttaa kiinnostavalta. Shampoo on suunniteltu elvyttämään vaurioituneita hiuksia keratiini proteiinin avulla. Tuotteiden pitäisi olla hiuksia pehmentäviä ja hoitavia, niiden pitäisi myös ehkäistä katkeilua. Testaan nämä molemmat suurella mielenkiinnolla, mun hiukset kun ovat tällä hetkellä todella kuivat ja kaipaavat apua. Boksin mukana tuli myös alekoodi Nexxus verkkokauppaan, koodilla ALLUREBB saa -25% tilauksesta vuoden loppuun saakka. Tilaaminen onnistuu välityspalvelun, kuten Shipiton avulla.


Seuraavaksi boksista löytyi näytekokoinen Caudalíe Vinosource moisturizing sorbet, joka on mulle tuttu entuudestaan. Samanlaisen näytteen olen saanut aikaisemminkin, olisiko ollut Lookfantastic boksin mukana. Kyseessä on kevyt sorbettimainen kosteusvoide, jolla on ihoa viilentävä ja rauhoittava vaikutus. Se kosteuttaa ihoa, eikä jätä ihoa rasvaiseksi tai tunnu liian paksulta. Caudalíe verkkokaupasta saa nyt vuoden loppuun asti 20% alennuksen yli 100 dollarin ostoksista koodilla 20%off100. 


Toinen boksin meikkituotteista oli Laritzy highlighterpuikko. Highlighterissa on hyvin klassinen shampanjan sävy, joka sopii lähes meikkiin kuin meikkiin ja toimii monilla ihonsävyillä. Voide tuntuu kermaiselta ja hyvin levittyvältä, se jättää iholle melko luonnollisen hehkun. Laritzy verkkokaupassa saa nyt lokakuun loppuun asti -15% alennusta koodilla ALLURE15.


Yksi boksin kiinnostavimmista tuotteista oli tämä Laneige lip sleeping mask eli huulinaamio. Naamio tuoksuu aivan ihanalle, makean marjaisalle. Laneige on tullut tutuksi allure boksin kautta, olen testannut ainakin sarjan yönaamiota kasvoille ja se on todella ihana! Odotukset on kovat myös tälle. Vaikka kyseessä on sleeping mask, voi tätä toki käyttää myös päiväsaikaan, jolloin se jättää huulille luonnollisen kiillon ja vähän punertavaa sävyä. 


Viimeisenä laatikosta löytyi toinen meikkituote, eyeko eyeliner. Felt-tip eyeliner (eli sellainen tussikärkinen) lupaa hieman kiiltävän ja äärimmäisen mustan lopputuloksen. Ohuella kärjellä saa aikaan ohutta rajaa tai halutessaan paksumpaakin ja tällä pitäisi onnistua hyvin myös kissarajaukset. Testailen mielelläni uusia eyelinereita, sillä en vielä ole löytänyt Kat Von D:n voittanutta.

Miltä elokuun allure vaikutti, mikä oli sun lemppari?

Love, Mari

12 kommenttia:

  1. Tuo eyeko liner on tullut vähän aika sitten lookfantasticin beauty boxissa. Kyseinen tuote on mulla käytössä, oon kyllä tykännyt :) alkuun vaati pientä totuttelua että ymmärsi jujun miten saa hienot rajaukset, ei noussut siis heti omaksi lemppariksi mutta nyt kun on oppinut miten tätä käyttää niin se on tosi hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että oot lopulta kuitenkin tykännyt siitä! Mä vähän vielä mietin sen kohtaloa, kun niin harvoin tulee käytettyä. Varmaan kuitenkin jää omaan käyttöön :D

      Poista
  2. Näistä tuotteista peräti kaksi onkin minulle tuttuja; Caudalie ja Laneige. :D Tässä ei ehkä mikään tuote ole sellanen ooh-elämystä aiheuttava, mutta ehkä eniten innoissani olisi Caudalien voiteesta, koska se oli aivan ihana kun tuollaisen vastaavan koon joskus käytin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kauhean hyvin muista mitä mieltä oon ollut tuosta Caudalie voiteesta, kiva kuulla että se on siis tosi hyvä :D. Mistä olet löytänyt Laneigea? :)

      Poista
  3. Itse en ole koskaan tilannut mitään kosmetiikkaboksia, mutta näitä on hauska lukea. Tämä vaikuttaa paremmalta boksilta kuin Bette Boxit, ainakin muutaman lukemani postauksen perusteella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskallan väittää, että lähes kaikki ulkomaalaiset boksit voittaa Betten ihan mennen tullen, valitettavasti. Olisi tosi kiva jos Bette yltäisi edes lähelle tätä tasoa. :)

      Poista
  4. Minulle ei ollut näistä mikään tuttu, joten kiitoksia boxin ja tuotteiden esittelystä:)

    VastaaPoista
  5. Ihan uusia tuotteita minulle. Shmapoot kuulostivat mielenkiintoiselle!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...