sunnuntai 29. heinäkuuta 2018

Kesäkuun allure beauty box

Heippa kaikille! Tänään päästään vihdoin kurkkaamaan kesäkuun allure beauty boxiin. Sain boksin käsiini vasta päivää ennen meidän matkaa enkä siinä kohtaa enää ehtinyt postausta kirjoitella, mutta nyt ollaan taas kotona ja päästään tän pariin. Mä ehdin jo kuvitella, että boksia ei tulekaan kun matkalla kesti niin kauan ja tämä musta boksikin hämmensi, kunnes muistin, että kesäkuussa boksista löytyy Kat Von D tuotteita.




Boksista löytyi ensimmäisenä Everlasting lip liner eli huultenrajauskynä sävyssä Lolita. Mä olen halunnut näitä kokeilla, joten olin tosi iloinen tästä. Lolita on kulttisävy, todella kaunis sellainen ja kynä tuntuu ensi kokeilulla ihanan kermaiselta ja pigmenttiseltä. 


Boksista paljastui myös mun kaikkien aikojen suosikki eyeliner eli tattoo liner sävyssä Trooper. Mun oli tarkoitus ostaa tämä Kreikan Sephorasta sillä vanha alkaa pikkuhiljaa loppua, mutta nyt ei sitten tarvinnutkaan. Tällä saa super tarkkaa ja mustaa rajaa helposti, paras mitä olen koskaan kokeillut.


Olen myös pitkään halunnut kokeilla Kat Von D:n studded kiss -huulipunia, joten olinkin super innoissani myös tästä pienestä näytteestä. Sain huulipunan sävyssä Double dare, joka on mulle jo tuttu nestemäisessä muodossa. Valitettavasti mun punani oli matkalla vähän sulanut ja painautunut korkkiin, mutta sain sen pääosin pelastettua.


Viimeisenä Kat Von D -tuotteena boksista löytyi käsipeili. Tää oli vähän sellainen plääh tuote, olisin paljon mieluummin ottanut minkä tahansa meikkinäytteen, vaikka pienenkin. Peili sujahtaa kuitenkin käsilaukkuun, ehkä sille tulee joskus tarvetta.


Boksin viimeinen tuote oli jostain kumman syystä täysikokoinen Ole Henriksen kuorinta. Todella kiva tuote päästä testaamaan ja kiva kun oli täysikokoinen, mutta tää ei nyt jotenkaan sopinut boksin teemaan yhtään :D. Eipä siinä, en valita. Boksi oli kaikin puolin tosi kiva, sain paljon uutta jännää testattavaa.

Mikä oli sun suosikki kesäkuun boksissa?

Love, Mari

15 kommenttia:

  1. Itse en ole Kat Von D:n tuotteita testaillut lainkaan vaikka ovatkin mielenkiintoisia, saatavuus vain niin huono tänne Suomeen. Ja toisaalta nyt ne hänen rokotuskommenttinsakin vähän pohdituttavat - itse kun olen aikalailla vastakkaisella kannalla rokotusten suhteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kat on kyllä mielipiteitä herättävä, samaa luokkaa kuin Jeffree vaikka ovatkin kaksi ääripäätä. Mä kyllä tykkään tuotteista ja yritän olla seuraamatta liikaa draamaa.

      Poista
  2. Ole Henriksenin kuorinta oli mulle se kiinnostavin tuote näistä. :D En ole tota kuorintaa käyttänyt muita brändin tuotteita kylläkin ja tykkäsin niistä paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa innoissani tuosta kuorinnasta, vaikkei se tähän boksiin mun mielestä sopinutkaan :D. Kiva päästä kokeilemaan!

      Poista
  3. Aika mahtavan näköinen paketti kaikkinensa.

    VastaaPoista
  4. Ole Henriksenin kuorinta on minunkin mielestä kiinnostavin, ja mahtavaa, että on vieläpä täysikokoinen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä samaa mieltä, huippua saada täysikokoinen tuote merkiltä :)

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Pyörittelin tuota Katin eye lineria Jerseyssä Sephorassa käsissäni ja jätin ostamatta. Nyt harmittaa. -Katta /Arki(paska)ruokaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, ehkä se kävelee sua vastaan vielä jossain. On ihan super hyvä lineri! :)

      Poista
  7. Voi höh, sulaneet huulipunat on inhottavia! Onneks sait sentään osan punasta pelastettua. Näillä helteillä ei kyllä uskalla paljon punia käsilaukussa säilytellä, ne sulaa heti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, vähän harmitti, mutta onneksi suurin osa selviytyi koettelemuksesta :D. Helteet ja pakkaset ei vaan sovi meikeille, hyvä asua Suomessa :P

      Poista
  8. Itse en ole vielä kokeillut Katin tuotteita. Ilmeisesti aika hyviä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä ainakin tykkään kaikesta mitä oon kokeillut, laadukkaita tuotteita :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...