lauantai 3. maaliskuuta 2018

Tarte precious picks color collection

Heippa kaikille! Tänään esittelen viimeisen jutun, joka oli mukana siinä mun edellisessä tarte tilauksessa. Tein tilauksen jo joskus joulun paikkeilla, joten tämä pieni minisetti on saanut odotella vuoroaan jo jonkin aikaa. Tarten precious picks color collection sisältää kolme minituotetta tarten bestesellereitä, joiden avulla on helppo tutustua merkkiin ja sen suosituimpiin tuotteisiin. Ja tällä on hintaa vaan 13 euroa!! Tarkistin juuri, että setti on edelleen saatavilla tarten verkkokaupassa, joten jos haluat itsekin tutustua näihin, pääset ostoksille tästä.


Tämä setti oli osa viime joulun lahjakokoelmaa, mutta sopii hyvin myös ihan omaksi iloksi. Mä kiinnostuin tästä, koska mukana oli color splash -huulipuna ja tarten poskipuna, ne on molemmat koostumuksiltaan mun lemppareita. Näitä erilaisia minisettejä tulee sivuille aika usein ja ne on aina tosi edullisia, hyvä tapa löytää uusia tuotteita. 


Settiin kuuluu siis kolme matkakokoista tuotetta. Nämä on kuitenkin kaikki tosi hyvän kokoisia, etenkin nuo minikokoiset poskipunat menisi mun mielestä ihan täysikokoisista, sen verran paljon niissä on kuitenkin tavaraa ja nuo kestää ikuisuuden! Näistä ainoa, jota en ollut kokeillut oli tuo Lights, camera, lashes -ripsiväri, joka on kiinnostanut mua jo todella pitkään. 


Colors splash -huulipuna tulee sävyssä Surf's up, joka on aika täydellinen rusehtava mauve, hieman tummempi nudesävy. Koostumus on ihanan kermainen ja pehmeä ja hoitava, mutta kuitenkin todella pigmenttinen. Nuo color splash huulipunat on mun ihan lemppareita! Amazonian clay -poskipuna tuli sävyssä Ornate, joka on sävyltään hieman ruusuinen koralli, todella kaunis ja sopii lähes meikkiin kuin meikkiin. Tarten poskipunat ovat pitkäkestoisia ja todella kauniita iholla, mulla on ennestään jo ainakin viisi eri sävyä ja juurikin näitä minikokoja. 

Onko tarten tuotteet tuttuja? :)

Love, Mari

6 kommenttia:

  1. Mä en omista yhtäkään Tartea tai edes kokeillut, mutta haluisin kyllä! Oon vaan niin huono tilaan ulkomailta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarte on kyllä ihana, yksi mun lemppari brändeistä <3 :)

      Poista
  2. Tarten tuotteet ei juurikaan oo tuttuja, paitsi mitä on tullu Ipsyn tai Boxycharmin mukana. Kokeilematta on poskipunat, jotka mua eniten kiinnostaa :) Minipakkaukset ois juurikin hyviä kokoja kokeilla, tykkään et tuotteet ois mahdollisia joskus käyttää loppuunkin :) Pikkasen oon kyllä laiskahko tilaileen meikkejä tällä hetkellä, ku en oo "rakastunu" mihinkään tuotteeseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo poskipunat on ihan mielettömiä, kannattaa ehdottomasti tutustua jos mahdollisuus tulee! Mä tykkään nimenomaan noista mineistä, kun ne on oikeesti ihan hyvän kokosia eikä kulu sitten millään :D

      Poista
  3. Mulla ei ole yhtään Tarten tuotetta, mutta mielenkiinnolla seuraan muiden postauksia niistä ja katselen Youtubesta yms.
    Huulipunan turkoosi hylsy on tosi kaunis ja erilainen, ja muutenkin Tarten pakkaustyyli on viehättävä ja tunnistettava:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo tarten huulipunat on mun mielestä yksiä kauneimpia pakkaukseltaan, rakastan noita sävyjä ja marmorimaista pintaa :). Vielä kun niiden koostumus hipoo täydellisyyttä, oon täysin myyty.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...