tiistai 27. maaliskuuta 2018

Tarte kokoelma

Moikka! Muistatteko kun aloitin joskus helmikuussa uuden postaussarjan, jossa esittelen meikkikokoelmani brändeittäin? Ensimmäisessä osassa tutustuttiin mun ColourPop kokoelmaan, sen voit käydä kurkkaamassa täältä. Tänään vuorossa olisi mun toinen suosikki merkkini eli Tarte. Mun Tarte kokoelma on huomattavasti pienempi kuin ColourPop kokoelma, johtuen ihan siitä, että nämä tuotteet maksaa moninkertaisesti. Tarten tuotteita on kuitenkin kertynyt jonkin verran ja nämä on kaikki mun suuria rakkausmeikkejä.



Paletteja mulle on kertynyt 7 kappaletta, ainakin kaksi olen myynyt eteenpäin. Mun ensimmäinen Tarte paletti oli tartelette, eli se alkuperäinen (violetti kansi) ja siitä rakkaus sitten lähti. Olen muuten tuon paletin arponut joskus täällä blogissakin, sillä se oli pitkään mun lempparini. Tarten luomivärit on todella laadukkaita enkä ole koskaan joutunut pettymään. Tartelette -sarjaan on sittemmin ilmestynyt in bloom -paletti, sekä uusin toasted -paletti. Lisäksi minulta löytyy Grav3yardgirl:in yhteistyöpaletti Swamp queen, tarteost pro, Clay play sekä viime kevään ihana värikäs LE paletti. 


Tarten kasvomeikit ovat myös ihan huikeita ja niitä himoitsenkin lisää jatkuvasti, etenkin kaikki kasvopaletit houkuttelee kovasti. Tällä hetkellä minulta löytyy 6 deluxe kokoista Amazonian clay -poskipunaa, jotka on muuten yksiä mun lemppari poskipunia, niin ihania! Mun kokoelmasta löytyy myös se klassikko, Park ave princess aurinkopuuteri sekä mattaisena, että shimmerisenä ja lisäksi ihana highlighterpaletti, joka on mukana aina reissussa tai kun lähden meikkaamaan muita.


Tarten meikkipohjat on mulle vielä vähän vieraampia, olen kokeillut ainoastaan kahta eri meikkivoidetta, Rainforest of the sea -meikkivoidetta, sekä uusinta tulokasta eli Shape tape -meikkivoidetta. Molemmista tykkään kovasti, mutta Rainforest of the sea taitaa viedä voiton ihan hitusen. Tarten kulttisuosikki peiteaina shape tape multa löytyy kahdesta sävystä, mutta tästä ei koskaan tullut mulle mikään must have -lemppari. Ihan kiva ja toimiva tuote, mutta tykkään enemmän mun UD:n ja Narsin peiteaineista.


Tarten huulituotteet kuuluu myös mun lemppareihin. Nestemäisiä huulipunia löytyy kahdessa eri koostumuksessa, sellaisia, jotka jäävät kermaisen tuntuisiksi eivätkä kuivu täysin ja sitten niitä mattaisiksi kuivuvia. Molemmista tykkään kovasti, mutta ehkä nuo kermaiset on enemmän käytössä. Mun ultimaattisin tarte lemppariasia on kuitenkin Color splash -huulipunat, eli nuo sinisissä hylsyissä olevat. Ne on parhaita huulipunia, mitä ikinä olen kokeillut ja haluan ehdottomasti lisää sävyjä! Tätä kirjoittaessa huomasin muuten, että unohdin ihan kokonaan kahden minihuulipunan olemassaolon, kuten myös yhden miniripsivärin, joka on vielä korkkaamatta. Tarteist ripsiväri on yksi mun lemppareista, mitä ripsiväreihin tulee, tykkään siitä kovasti.


Lopuksi vielä vähän siveltimiä. Ostin viime vuonna siitä kevään unicorn kokoelmasta viiden siveltimen setin (yksi puuttuu kuvasta, oli pesussa), nämä on ihan mielettömän pehmeitä ja laadukkaita siveltimiä. Unohdin kuvasta myös yhden poskipunasiveltimen, joka tuli jonkun setin mukana, mutta se on ollut vähemmällä käytöllä. 

Näiden lisäksi minulta löytyy tarten "irtoripsiasettelija" sekä Maracuja kasvoöljy. Voi olla, että jotain muutakin unohtui, mutta eiköhän tässä nyt ole ne tärkeimmät ja suurin osa.

Tartea saa nykyään tilattua Suomeen todella helposti heidän omasta verkkokaupastaan. Eurohinnat sisältävät jo valmiiksi kaikki alvit, eli tilauksen jälkeen sinulle ei tule mitään lisäkuluja eikä tarvitse huolehtia tulliselvityksen täyttämisestä. Postikulutkin saa ilmaiseksi, kun tilaa 80$ arvosta. Loistavaa palvelua!

Löytyykö sinulta Tarten meikkejä?

Love, Mari

24 kommenttia:

  1. Vau, miten upea setti Tartea<3 Tarten poskipunat ja highlighterit kuumottaisivat erityisesti:) Onpa hyvä, että tilaaminen on tehty nykyisin helpommaksi. Saatan ehkä joskus tulevaisuudessa jotain tilatakin. Kammoan kaikkia Shipito- yms. systeemejä, heh;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon kanssa tosi iloinen, että tartea saa nyt niin vaivattomasti :). Kokoelma tulee varmasti tästä kasvamaan, haluun vaikka mitä!

      Poista
  2. Tarte kiinnostaa ja sulta löytyykin upeat kokoelmat! <3 Ehkä multa vielä joskus jonkinnäköistä tartea löytyy :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tartelta löytyy vaikka mitä ihanaa, kannattaa ehdottomasti tutustua :)

      Poista
  3. Ihana kokoelma<3 Multa löytyy toistaiseksi Tartelta vaan yksi poskipuna, mutta Shape Tape Concealer on matkalla mulle! Saa nähdä vetääkö se vertoja mun suosikkipeiteaineelle eli UD:n All Nighterille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerro sitten kummasta tykkäät enemmän! Mä haluaisin kovasti kokeilla tuota UD:n uutta peiteainetta :)

      Poista
  4. Mulla on vain Tartelette-paletti ja haluaisin nuo kaksi muutakin, mutta mitään järkiperustetta niiden ostamiselle ei ole. Pakko pidättäytyä, ettei ihan lähde mopo käsistä:D Ihana merkki kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, enhän mä niitä voinut millään järjellä myöskään perustella, varsinkaan toasted palettia, mutta on ne vaan ihania :D

      Poista
  5. Pitäisikin taas jossain vaiheessa viritellä omaa kosmetiikkajemmat-postaussarjaa, hetki ehtinyt kulua kun sitä viimeksi olen jatkanut :D

    Tarten tuotteet ovat tosi mielenkiintoisia, mutta itselläni jääneet testailut varsin vähälle. Joskus on kyllä suorastaan pakko joku luomiväripaletti hankkia, niitä on siinä määrin joka paikassa hehkutettu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aloita ihmeessä, kokoelmat kiinnostaa aina! :) Mä ajattelin tähän rinnalle myös ihan perinteistä kokoelma esittelyä, kun edellisestä vierähtänyt jo vähintään pari vuotta.

      Poista
  6. En ole aiemmin näihin tutustunut, ompa ihanan värikkäitä pakkauksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarten pakkaukset on aina kauniita ja yksityiskohtaisia :)

      Poista
  7. Ihana kokoelma Tarteakin! :) Tarten pakkaukset on tosi kauniita :) Mä en ole itse Tartea testannut, mutta enköhän mäkin jossain vaiheessa sorru tekemään tilauksen ihan jo pelkästään, että pääsen itsekin testailemaan tuota paljon hehkutettua peitevoidetta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, näitä katselee ilolla :). Ja laadultaan tarte kuuluu myös ihan ykkösluokkaan!

      Poista
  8. Oi, nuo siveltimet ovat hienoja. Noita voisi pitää esillä kylpärissäkin, koska ovat kuin koruja.

    Minulta puuttuu nyt suuri ”yleis”sivellin, mutta en ole vielä päättänyt mistä sarjasta hankkisin. Osa, mitä olen kokeillut, ei ole sopinut käteeni lainkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä kauniita, etenkin jos tykkää tästä unicorn teemasta niinkuin minä :D. Voisinkin tehdä postauksen mun suosikki siveltimistä, jospa siitä saisi vähän vinkkejä.

      Poista
  9. Ooh,mikä kokoelma!Iteltä ei tartea löydy,mutta voisin jollain poskipunalla kyllä alottaa tutustumisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne poskipunat on kulttimaineessa ihan syystä, tosi hyviä! :)

      Poista
  10. Nää meikit ei sano mulle mitään! 🙈
    Oon enemmän sellainen luonnonkosmetiikka -intoilija. Mut paketit ainakin on kauniita. ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarte on Suomessa varmasti vielä vieraampi, jos ei seuraa Youtubea tms, missä näistä kuulisi. Luonnonkosmetikka on kyllä kanssa ihanaa! :)

      Poista
  11. Upea kokoelma! Minulle jälleen ihan uusi tuttavuus!

    VastaaPoista
  12. Tarte on ihana ja kokoelma ei ainakaan mulla ole koskaan täydellinen vaan aina siihen olisi jotain lisättävää ❤️ Haluaisin kovasti tilata molemmat shape tape-meikkivoiteet sekä park ave princessin, ja miljoona muutakin asiaa :D yhtään luomiväripalettia mulla ei ole, ja sekin asia pitäisi korjata ensi tilassa.
    Olis muuten ollut kiva nähdä kuvat kaikista puuterituotteista kannet auki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarte on <3 Uutuuksia tulee jatkuvasti ja mä ainakin kuolaan lähes kaikkia :D. Haluaisin sen uuden park ave princess kasvopaletin ja sen merenneito luomiväripaletin. Ja hei joo, ihan totta! Olisi ollut hyvä idea kuvata noi auki. Täytyy muistaa ensi kerralla.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...