lauantai 10. maaliskuuta 2018

Helmikuun roskat

Mukavaa viikonloppua! Helmikuussa tyhjeni taas jokunen purkki ja purnukka, käydään tänään kurkkaamassa mun roskapussiini ja katsotaan, että mitä kaikkea sieltä löytyikään. Tällä kertaa saldo jäi aika pieneksi, mutta sain loppuun muutaman vähän pidemmän projektin ja yhden meikkituotteen mun pannuprojektista, se on aina hieno juttu. Mennään sitten itse asiaan, luvassa 13 miniarvostelua!



Biozell Therapeutic shampoo* oli todella positiivinen yllätys mulle. Shampoo on tarkoitettu hiuspohjan ongelmien hoitoon ja minähän kärsin päänahan psoriasiksesta. Tämä tuntui todella tuovan helpotusta mun ärtyneelle ja kutiavalle päänahalle, etenkin käytettynä yhdessä sarjan öljyhoidon kanssa (joka mulla on vielä kesken). Käytin tätä hyvin säästeliäästi, mutta nyt se on loppu. Voisin kyllä hyvin ostaa uuden putelin. Olen kirjoitellut tästä aikaisemmin täällä.

La Maison du savon de Marseille arganöljysuihkugeeli* oli todella pitkäkestoinen, hyvin puhdistava suihkugeeli. Argan öljy on hyvin hoitavaa ja tämäkin tuntui miellyttävältä eikä kuivattanut ihoa lainkaan, mistä tykkäsin. Tuoksu ei ollut mikään mun lemppari, mutta kuitenkin sellainen, että pystyin tätä käyttämään. Tästä ja sarjan muista tuotteista olen kirjoitellut aikaisemmin täällä.

The Body Shop Almond milk & honey body lotion* ihastutti todella. Tämä on yksi mun suosikkini TBS sarjoista, almond milk & honey sopii herkälle iholle hellävaraisuutensa vuoksi ja tässä on hyvin mieto, pähkinäinen makea tuoksu, joka on mun mielestä aivan ihana. Koostumus tässä on melko kevyt ja voide imeytyy ihoon nopeasti jättäen jälkeensä ihanan pehmeän tunteen. Tästä voit käydä lukemassa lisää täällä.

Garnier SkinActive Micellar cleansing gel wash tuli mulle Buzzadorin kautta viime kesänä, kun pääsin buzzaamaan Garnierin tuotteita. Tähän misellipuhdistusgeeliin tykästyin, sillä koostumus oli todella miellyttävä. Tämä poisti kasvoilta kevyen meikin hyvin, voimakkaan meikin kanssa piti käyttää kaksoispuhdistusta. Tämä oli mulla käytössä pääasiassa suihkussa kasvojen puhdistusaineena. Tästä ja muista Garnier tuotteista löydät lisää täältä.

Option Hit the sheets coffee scrub Vanilla velvet* oli ensimmäinen kahvikuorinta, mitä olen kokeillut ja ihan kelpo sellainen. Tämä kuori ihon todella tehokkaasti ja jätti jälkeensä pehmeän ja hoidetun tuntuisen ihon. Vaniljan tuoksu oli tässä hyvin huomaamaton, sillä kahvi itsessään on niin voimakas. En myöskään huomannut mitään sen suurempaa rauhoittavaa vaikutusta, mutta kuorintana ajoi kyllä asiansa. Lue lisää täältä.


Kiehl's Ultra facial overnight hydrating masque -kosteuttavan yönaamion otin viime keväänä kun olin vailla yönaamiota. Tätä en ole blogissa aikaisemmin tainnut esitelläkään, sillä jostain syystä tuote ei lopulta innostanut niin kovasti. Tämä on koostumukseltaan paksua ja geelimäistä, mutta kosteutusteho ei ollut ihan sitä mitä olisin toivonut. Purkki oli jättimäinen ja sain tämän vihdoin kulutettua loppuun helmikuussa, vaikka oon käyttänyt tätä lähes yövoiteen korvikkeena jo melkein vuoden. 

First Aid Beauty Ultra repair cream löytyi mun Lookfantastic joulukalenterista viime vuonna ja nousi heti lemppariksi. Tämä oli mukana muistaakseni joulukuun suosikit postauksessa ja nyt tuubi on jo tyhjä ja mukana roskissa, mikä kertoo aika paljon siitä, kuinka paljon tästä tykkäsin. Käytin voidetta käsivoiteena, sekä kaikkiin extrakuiviin kohtiin iholla, kuten kyynerpäille, polville ja psorin kuivattamalle iholle.

Signe Seebid kasvoöljy* lähti mun mukaani I love me messuilta ja ihastuin tähän heti ensi kokeilulla. Ensinnäkin, tässä oli todella miellyttävä jasmiinin tuoksu ja toiseksi, öljy oli ihanan hoitava ja rauhoittava kasvoilla. Tämä kului mulla loppuun tosi nopeasti talven aikana, sillä tykkään käyttää kasvoöljyjä pakkasilla. Lue lisää täältä.

benefit "that gal" brightening face primer oli mukana mun tän vuoden pannuprojektissa ja nyt purkki tuli tyhjäksi. Oli jo aikakin, tämä on ostettu helmikuussa 2015 Prahasta ja siitä on tosiaan aikaa jo kolme vuotta. Hupsis. Tuote tuoksui kuitenkin vielä ihan samalta kuin uutena ja koostumus ei ollut muuttunut, joten uskalsin tätä käyttää. Ihan kiva primeri, mutta tuskin tulee ostettua enää uudestaan. Tämä on todella kuulas ja antaa iholle kevyen helmiäisen hehkun ja tahmean pohjan meikkivoiteelle.


Dermosil puhdistusliinat sain ostettua bonuspisteillä mun viimeisen Dermosil tilauksen yhteydessä. Nämä osoittautuivat todella hyviksi ja aion ehdottomasti ostaa näitä aina jatkossa kun tilaan jotain Dermosil kaupasta. Pakkaus oli myös tosi kiva tuon suljettavan kannen ansiosta, nämä pysyivät kosteina paljon paremmin kuin ne teippipakkauksissa olevat.

Lumene Harmonia näytepussit tuli viime kuun Bette boxissa ja käytin ne pois melkein heti. Eihän yhdestä kokeilusta voi paljoa sanoa, mutta ensivaikutelma oli todella hyvä ja seerumi ja kasvovoide tuntuivat toimivalta yhdistelmältä. Voisin hyvin kuvitella testaavani näitä enemmänkin. 

Holika Holika Pearl kangasnaamio oli mukana mun bloggaajakollegan kokoamassa kauneusboksissa ja kangasnaamiofanina kokeilin tätä heti. Naamio on todella märkä, tästä valui hieman liikaakin sitä nestettä, mutta ylimääräiset oli helppo pyyhkiä pois. Tämä tuntui iholla todella miellyttävältä ja iho sai tästä kaipaamaansa kirkastusta ja piristystä. Mulla on laatikossa vielä toinen samanlainen, joka pääsee ehdottomasti myös käyttöön, tykkäsin kyllä. 

KNC Beauty lip mask tuli mulle Boxycharmin mukana, näitä oli kolmen setti, joista nyt käytin ensimmäisen. Olen tekemässä näistä ihan omaa postaustaan, joten en nyt hirveästi tästä puhu tässä yhteydessä, mutta sen sanon, että käyttö oli melko hankalaa ainakin ensimmäisellä yrityksellä. 

Oliko mukana tuttuja tuotteita?

Love, Mari

*Saatu pr näytteenä

14 kommenttia:

  1. Moi, kiitos miniarvosteluista, nämä olivatkin uusia tuotteita minulle! Ainakin Garnier SkinActive Micellar cleansing gel herätti kiinostukseni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että joukosta löytyi jotain kiinnostavaa :)

      Poista
  2. Kivoja loppuneita! :) Näistä jäi kiinnostamaan tuo Garnierin miselligeeli ja Dermon puhdistuslaput, joita voisin hyvin napata testiin.

    Kivaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat yllätti mut positiivisesti ja aion itsekin jatkossakin käyttää ainakin noita Dermon puhdistusliinoja :) Kivaa loppuviikkoa sulle <3

      Poista
  3. Mukavasti taas loppuneita! Aika uusia tuotteita mulle nää kaikki muutamaa tuttua tuotetta lukuunottamatta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä kertyy aina ihan hyvin, vaikka en millään pääse samanlaisiin saldoihin kuin monet muut kosmebloggaajat (esim. Blinger shimmer :D).

      Poista
  4. Ihan mahtava idea tällainen miniarvostelu! En ole aiemmin törmännyt tällaiseen, mutta tämähän kertoo sen olennaisen joka tuotteesta. Sain tästä monta hyvää vinkkiä, kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :) Näitä on mun mielestä kiva tehdä, joten ihanaa jos näistä on lukijoillekin iloa.

      Poista
  5. Mä olen käyttänyt Garnierin miselligeeliä meikin putsaamiseen, mutta kovin paksun pakkelin poistamiseen se ei kyllä tepsi. Kivan pehmoista ja silottavaa kaiken lisäksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täysin samaa mieltä, poistaa hyvin kevyen arkimeikin, mutta vaativampaan puhdistukseen ei ihan riitä :)

      Poista
  6. Hauska tuollainen miniarvostelu! :) Tuotteet olivat itselleni ihan vieraita, mutta niin on monet muutkin tuotteet. Käytän tosi vähän kosmetiikkaa.

    VastaaPoista
  7. Mulla kanssa todella kutiseva päänahka, pitää laittaa testiin tuo mainitsemasi shampoo! Aika kiva tämmönen postaus, pitääpä käydä ihan kurkkimassa aiempia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen testaamaan, se toi ainakin mulle suuren helpotuksen ja on vielä tosi edullinen :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...