tiistai 6. maaliskuuta 2018

Helmikuun Ipsy glam bag

Heippa vaan ystävät! Tänään pyöräytetään käyntiin helmikuun kauneusboksien unboxaus ja ensimmäisenä vuoroon pääsee Ipsy glam bag. Mä en ole pitkään aikaan pitänyt tästä mitään alkusepustusta, joten tällä kertaa voisin vähän avata mistä on kyse. Jos Ipsy on sulle jo tuttu niin skippaa huolella alaspäin itse tuotteisiin :D. Kyseessä on siis Yhdysvaltalainen "kauneusboksi", joka toimitetaan kuukausittain, vähän samaan tapaan kuin meidän oma Bette box. Ipsy ei ole varsinaisesti boksi tai laatikko, vaan tuotteet tulevat joka kuukausi erilaisessa pienessä pussukassa. Nuo pussit on pääasiassa aina tosi hauskoja ja niitä onkin ollut kiva käyttää meikkipusseina tai pikkujuttujen säilytyksessä yms. 

Ipsyn mukana tulee aina viisi tuotetta, joista suurin osa on matka- ja näytekokoja, mutta mukana on lähes aina myös joku täysikokoinen tuote, kuten sivellin tai kangasnaamio yms. Hintaa tällä pussukalla on 10 dollaria kuussa, johon kuuluu postitukset Yhdysvalloissa. Valitettavasti Ipsya ei saa tilattua suoraan Suomeen, mutta tilaaminen onnistuu välityspalvelun kautta, itse käytän aina Shipito.com palvelua. Postikulut Suomeen on yleensä noin 5-7 dollarin luokkaa ja mitään alveja tästä ei tule maksettavaksi. Jos kiinnostut Ipsystä, pääset tilaamaan oman pussukkasi mun ystävälinkin kautta, jolloin minä saan hieman pisteitä tililleni tai jos et halua käyttää mun linkkiä, toimii ipsy.com ihan yhtä hyvin :). 


Helmikuun teemana oli Unzipped ja pussi oli vaaleanpunertava/puuterinen mustalla pitsiyksityiskohdalla. Pitkästä aikaa tämä pussi oli sellainen, joka ei niin ihastuttanut, ei vaan ole mun näköinen, joten annoinkin tämän jo eteenpäin kaverille. 


Sisältä paljastui ensimmäisenä mulle jo tuttu tuote, bioBelle #primer facial mask. Tämä primer kangasnaamio tuli muistaakseni Boxycharmin mukana joskus viime vuoden puolella. Ipsyn mukana näitä tuli nyt kaksi kappaletta, kiva kun pääsee kokeilemaan kahdesti niin saa vähän paremman kuvan tuotteesta. Muistelen, että tykkäsin tästä kyllä, mutta koen vähän hankalaksi ajatuksen kangasnaamiosta primerina, kun haluan alkaa heti meikkaamaan kun se aika tulee :D.


Seuraavana pussista paljastui Luxie:n kaksipäinen sivellin 249. Luxien siveltimet on tulleet tutuiksi erilaisten boksien myötä ja ne on tosi laadukkaita olleet aina, joten tästä olin tosi innoissani. Sivellinaddikti täällä hei. Tässä on kyllä se huono puoli, että kaksipäisiä siveltimiä on tosi hankala säilyttää, mulla kun siveltimet on pääasiassa mukeissa ja purnukoissa pystyssä.


Mukaan oli pakattu myös OFRAn nestemäinen huulipuna sävyssä Ipsy unzipped eli siis Ipsyn ja Ofran limited edition sävy. Ofran nestemäiset huulipunat on koostumukseltaan yksiä mun lemppareita, todella miellyttävän tuntuisia huulilla ja kestävät pitkään. Tässä on kaunis marjaisa sävy, joka sopii hyvin etenkin talveen ja syksyyn. Ehdottomasti pussin kiinnostavin tuote!


Seuraavaksi pussista paljastui Pacifican pieni luomiväripaletti. Pacifica on melko vieras brändi mulle, olen käyttänyt ainoastaan sitä poskipunaduoa, joka tuli ipsyn mukana jokunen kuukausi sitten. Odotukset tän suhteen ei olleet kovin korkealla, pakkaus kun näyttää aika "halvalta" ja yleensä tälläiset minipaletit ei vaan oo mun juttu. Tätä kuitenkin swatchailin ja olin positiivisesti yllättynyt siitä, miten pehmeitä, kermaisia ja pigmenttisiä nämä sävyt olivat. Täytyy kokeilla vielä meikissä, mutta ensivaikutelma oli yllättävän hyvä.


Viimeisenä pussukasta löytyi vielä Bang beauty:n kaunis korallinen poskipuna. Tämä muistuttaa aika paljon sitä Narsin kulttiposkipunaa sävyssä Orgasm, mutta tämä on hieman korallisempi ja kirkkaampi. Todella kaunis sävy kevääseen ja kesään ja vaikutti ensi kokeilulla tosi kivalta. Brändi oli mulle vieras, joten senkin puoleen on kiva kokeilla.

Mikä oli sun lemppari helmikuun Ipsyssä?

Love, Mari

12 kommenttia:

  1. Ihania tuotteita kaikki:) Pacifica kiinnostaisi senkin takia, kun Emily Noel kehui vastikään merkin meikkejä. Vaikka niiden ulkonäkö on hieman lapsellinen, mutta laatu vallan mainio. Pikkupaletin sävyt on tosi nätit kevääseen:)
    Korallinen poskipuna samaten nätti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pacificaa kehutaan tosi paljon ja oon ollut itsekin kiinnostunut merkin tuotteista :). Se poskipunaduo on ollut tosi kiva ja nyt tämäkin vaikuttaa ulkonäköään paremmalta.

      Poista
  2. Kaksipäinen sivellin oli kiinnostavin noista. Täytyisi nimittäin uusia kaikki meikkisiveltimet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siveltimet on mun heikkous! :) Toivottavasti löydät kivoja, kannattaa tsekata ainakin ecotoolsin uudistunut valikoima.

      Poista
  3. Tuo nestemäinen huulipuna näytti kivalta. :) Käytän lähinnä huulikiiltoa, kun lähden kaupungille tms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi kiva, Ofra on yksi mun lemppareista ja sävykin oli tosi nätti :)

      Poista
  4. Mua kiinnostaisi testata noita Pacifican tuotteita, oon kuullu niistä paljon hyvää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä kehutaan tosi paljon, harmi kun ei ole täällä Suomessa niin helposti saatavilla esim. marketeissa :)

      Poista
  5. Minua kiinnosti nuo kangasnaamiot, koska itselläni on odottamassa niitä testiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kangasnaamiot on parhautta, mielenkiinnolla jään odottelemaan sun mietteitä niistä :)

      Poista
  6. Musta toi Pacifican paletti on jotenkin söpö :D Mä haluisin hirveesti testata heidän meikkejä, kun Logical Harmonyn Tashina niitä aina kehuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se söötti, tulee silti jotenkin oma lapsuus mieleen ja ne leikkimeikit mitä silloin oli :D. Mutta laatu puhuu kyllä puolestaan!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...