sunnuntai 18. maaliskuuta 2018

ColourPop uutuuksia

Kivaa sunnuntaita kaikki! Tänään tutustutaan jälleen pariin ColourPopin uutuus palettiin, jotka julkaistiin vähän aikaa sitten. In-nude-endo highlighter paletti oli se, joka kiinnitti mun huomioni ensimmäisenä ja se oli ihan pakko saada. Tilasin kaveriksi samaan aikaan julkaistun Give it to me straight -luomiväripaletin, jotta sain ilmaiset postikulut :D. Nyt kurkataan molempien palettien sisälle ja pääsette näkemään myös swatchit kaikista sävyistä!



In-nude-endo highlighterpaletti sisältää kuusi luonnollisen sävyistä korostuspuuteria, joista löytyy varmasti sopiva lähes kaikille ihonsävyille. Paletista löytyy super vaalea, lähes valkoinen sävy, sekä hyvin tumma sävy, joka toimii mulla melkein kuin shimmerisenä bronzerin topperina. Kaikkia voi toki käyttää myös luomiväreinä ja sekoitella keskenään! 

Tämä poikkeaa hieman siitä ColourPopin viime kesänä julkaisemasta highlighterpaletista, sillä näiden koostumus ei ole yhtä shimmerinen/glitterinen. Nämä on enemmän sellaisia hohtavia, mistä itse tykkään ehkä enemmän jokapäiväisessä käytössä. Koostumukseltaan nämä ovat tietysti tuttuun tapaan todella pigmenttisiä ja kermaisen pehmeitä, jättävät kasvoille upean hehkun.


Mua niin harmittaa, etten saanut valotusta kuntoon tätä palettia kuvatessa, mutta tässä sävyt on lähinnä sitä mitä ne oikeastikin ovat, vähän vaan kellertävämpiä. Mun suosikkeja on molemmat keskisävyt ja oikea yläreuna. Alemmassa kuvassa näette vielä kaikki swatchit sävyistä puhtaalle kuivalle kädelle tehtynä, ilman mitään pohjustajia. 



Give it to me straight -luomiväripaletti on jokaisen neutraalien sävyjen ystävän paras kaveri. Tämä on ColourPopin paleteista varmaankin se kaikista luonnollisin ja vaalein, sopii täydellisesti arkimeikkiin ja jokapäiväiseen käyttöön. Mukana on mattasävyjä ja shimmersävyjä, sekä yksi glitterhippusia sisältävä mattasävy. 


Mä olen puhunut ColourPopin luomivärien ja palettien puolesta jo pitkän aikaa, joten ei liene yllätys, että tästäkin tykkäsin kovasti. Laatu on näissä aina kohdillaan, sävyt kauniita, pigmenttisiä ja pehmeitä. Ne häivyttyvät hyvin ja pysyvät luomella koko päivän (ainakin hyvin pohjustettuina). Nämä ei myöskään varise ihan hirveästi, joten uskallan tehdä pohjameikin ennen silmämeikkiä. 

Vaikka tämä on hyvin luonnollinen ja neutraali paletti, on mukana kuitenkin muutama vähän tummempi ja näyttävämpi sävy, joilla saa halutessaan tehtyä iltameikkiäkin. Mun mielestä tosi näppärä pieni paletti vaikka matkoille, tästä löytyy kaikki mitä tarvitsen. Harmi vaan, ettei näissä ColourPopin paleteissa ole peiliä (yhtä lukuunottamatta).

Alhaalta näette vielä kaikki sävyt swatchattuna puhtaalle kuivalle kädelle ilman pohjustajaa. Mun suosikit on ylä- ja alarivit, etenkin ylärivin shimmerit ja alarivin matat.




Pidätkö nudepaleteista vai kaipaatko jotain räväkämpää?

Love, Mari

14 kommenttia:

  1. Tuo highlighter paletti kiinnostaa muakin, vaikka toisaalta mulla on neutraaleja highlightereita ihan riittävästi. Ehkä saatan tuon kuitenkin tilata seuraavalla kerralla, kun tilaan ColourPopilta :)

    Mä pidän kyllä neutraaleista luomiväripaleteista, mutta koska niitä on nyt niin paljon tarjolla monilla eri merkeillä, tykkään siitä, jos paletissa on pari kiinnostavaa väripilkkua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ainakin tosi nätti, ei ehkä maailman uniikein, mutta hyvin käyttökelpoinen :). Eikä hintakaan vie konkurssiin. Mä itse suosin myös hieman erikoisempia paletteja, sellaisia joissa on edes joku juju, mutta tämä yllätti silti positiivisesti.

      Poista
  2. Aivan ihania paletteja molemmat! <3 Just mun makuun. ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on niin kauniita molemmat ja tosi käyttökelpoisia :) <3

      Poista
  3. Mielenkiintoinen setti. En vain osaa käyttää näitä juttuja mutta aina voisi opetella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se opettelu vasta hauskaa onkin ja nämä on oikeasti tosi helppoja ja vaivattomia :)

      Poista
  4. Mulla on nää molemmat ja tykkään näistä ihan mielettömästi. Colourpopin laatu ei vaan petä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, mä en kyllä tiedä miten joku voisi olla tykkäämättä :D ColourPop on parasta!

      Poista
  5. Luomivärien värit sopisivat omaan tyyliini, mutta käytän meikeissä lähes täysin vain luonnonkosmetiikka. Voisiko sinulta tulla postausta luonnonkosmetiikkameikeistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toiveesta! :) Olen jonkin verran luonnonkosmetiikasta kirjoittanutkin ja tulen ihan varmasti kirjoittamaankin kunhan taas löydän jotain uutta, kaikki (ainakin melkein) luonnonkosmetiikkapostaukset löytyy luonnonkosmetiikka -tunnisteen kautta :)

      Poista
  6. Nudet ovat mieleeni! Hyvin harvoin innostun revittelemään ja käyttämään väriä :D Tosin smoky eye -meikkiin tarvitaan tummia sävyjä! Tuo paletti sopisi siis hyvin mulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää paletti olisi tosi hyvä sellainen peruspilari jokaisen kokoelmaan, jonka ympärille voi sitten lähteä kokoamaan mitä tahansa :) Tässä on kaikki tarvittava.

      Poista
  7. Nudet ovat kyllä loistavia arkikäytössä mutta viikonloppuisin tykkään käyttää vähä räväkkäämpää :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...