tiistai 23. tammikuuta 2018

Kevyn Aucoin The Neo-Trio palette

Heippa! Tilasin joulun jälkeen Space Nk verkkokaupan alennusmyynneistä Kevyn Aucoin The Neo-Trio paletin, josta puhutaan tänään. Mä olen halunnut testata Kevyn Aucoin tuotteita jo pitkään ja nyt kun sattumalta törmäsin tähän trioon alennettuna, en vaan voinut vastustaa. Myös yksi mun suosikki Youtubettaja, Samantha March, on kehunut tätä trioa kovasti, joten senkin puoleen uskalsin laittaa tilaukseen.


The Neo-Trio paletti koostuu kolmesta pienestä magnetisoidusta paletista, joita voi käyttää ja kuljettaa yhdessä ja erikseen. Mun mielestä tämä pakkaus oli jotenkin tosi hauska, kun kaikki osat on kiinni toisissaan, ne käyttäytyvät kuin yksi paletti, mutta toimivat ihan yhtä hyvin irtonaisina, jos haluaa vaikka ottaa laukkuun tai matkalle mukaan vain yhden. Setistä löytyy siis kiinnityspuuteri, aurinkopuuteri ja highlighter.


Paletti toimitettiin pahvipakkauksen lisäksi muovisessa zip-lock pussissa, jolle en varsinaisesti keksi käyttöä, mutta voisihan se toimia vaikka meikkipussina, jos sellaista ei jostain syystä vielä olisi. Tai reissuilla se voisi olla kätevä nestemäisten tuotteiden kuljetukseen, niin ei tarvitsisi huolehtia jos joku puteli vaikka aukeaa ja nesteet vuotaa pisin laukkua.


Paletit ovat erillään hyvin kompaktin kokoisia, pakkaus on tyylikäs musta "käärmekuvioinen" ja Kevyn Aucoin logolla varustettu. Jokaisen paletin kannen alta löytyy myös pieni peili, mistä annan näille tietysti ison plussan. 



Kolmikon hämmentävin tuote oli tämä setting powder eli kiinnityspuuteri. Tämä ihmetytti mua kovasti, sillä puuteri on toisesta päästä melko shimmerinen ja mun mielestä kävisi hyvin highlighterista. Toinen pääty taas on mattainen ja se käykin paremmin järkeen. Uskalsin kuitenkin kokeilla tätä peiteaineen kiinnitykseen ja lopputulos oli todella yllättävä, tämä kirkasti oikein toden teolla. Kivaa tässä on se, että sitä hehkua saa itse säädeltyä riippuen siitä missä kohtaa palettia sivellintään pyörittelee. 


The Neo-Bronzer on hyvin lämminsävyinen aurinkopuuteri, jota voi käyttää monellakin eri tavalla. Tämä on ombre-tyyppinen aurinkopuuteri, joten sivellintä voi pyöritellä koko pannussa, jolloin kasvoille tulee lämmin pronssinen hehku tai sivellintä voi käyttää vain tietyssä kohdassa palettia, jos haluaa käyttää tätä poskipunana tai highlighterina. Tämä on mun suosikkini koko joukosta, sävyt on upeat!


The Neo-Limelight on paletin highlighter ja tämäkin näyttää ensi vilkaisulla tosi jännältä, ombre highlighterin toinen pää kun on hyvin violettinen. Tässä on sama juttu kuin edellisissä, eli siveltimen käytöllä voi itse hallita millaisen sävyn kasvoilleen haluaa. Mä olen toistaiseksi pysytellyt tuolla vaaleassa päässä tai pyöritellyt sivellintä kevyesti koko pannussa ja lopputulos on ollut tosi kiva. Tämä ei anna sellaista super hehkuvaa ja metallista korostusta, vaan pikemminkin hyvin luonnollisen, mutta kuitenkin sellaisen, että huomaa. 


Oletko sinä tutustunut Kevyn Aucoin tuotteisiin?

Love, Mari

14 kommenttia:

  1. Kevin Aucoin on vain nimenä tuttu ja Youtubesta kuultu;)
    Tyylikkään näköiset paletit ja sävyt mukavan maltilliset. Highlighter-paletin sävystä tykkäisin eniten:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tässä juuri siitä, että ei ole mitään överivaaraa. Kasvoilla sävyt ovat intensiivisemmät kuin swatcheissa, mutta kuitenkin melko luonnolliset.

      Poista
  2. Mä rakastan Candelight-highlighteria, se on yksi mun lemppari ever KA:lta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh, mä olen sitä kuolannut niin paljon! Pakko jossain kohtaa hankkia :)

      Poista
  3. Huh, onpa upea tuotekolmikko! Tuossa iskee kyllä ihan kaikki pakkauksesta sävyihin. Tähän mennessä on tullut himoteltua Kevyniltä vain Sculpting Powderia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se sculpting powder on mulla kanssa ostoslistalla, haluun ehdottomasti testata sen :D. Nyt oon muutenkin alkanut innostua enemmän tästä brändistä.

      Poista
  4. Nuo puuterit ovat kyllä tosi kauniita! Vielä en ole testannut kyseisen brändin tuotteita, koska yleensä ottaen ovat omaan makuuni liian kalliita, mutta kiinnostaisi kyllä testata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tämä tosi hintavia normaalisti. Sen vuoksi olinkin niin iloinen kun löysin tämän alesta :)

      Poista
  5. Mielenkiintoinen tuote ja kauniit sävyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä sopii varmasti tosi monille eikä ole liian intensiivisiä :)

      Poista
  6. Oi, ompa tyylikkään ja kauniin näköinen setti! En kyllä itse ehkä osaisi noita tuotteita käyttää, mutta mielenkiintoisia ovat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kanssa vähän pelkäsin, että onko liian erikoisia, mutta loppujen lopuksi nää toimii tosi kivasti ihan tavallisessa meikissä :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...