lauantai 6. tammikuuta 2018

Joulukuun Ipsy glam bag

Tänään jatketaan kauneusboksien läpikäyntiä ja vuorossa joulukuun Ipsy. Posti kulki joulunaikaan niin hitaasti, että kaikki boksit kasaantuivat vuodenvaihteeseen ja vielä onkin tulossa ainakin Boxycharm ja joulukuun allure, ennen kuin tammikuun kierros alkaa :D. Yritän kuitenkin laittaa näiden boksi-postausten väliin aina jotain muuta, ettei käy liian yksipuoliseksi. Joulukuun Ipsy ihastutti talvisella Snow Globe -teemallaan, pussi on kaunis hopea ja kimalteinen mintun värisillä yksityiskohdilla. Ipsyn pääset tilaamaan mun linkin kautta, jolloin saan hieman referral pisteitä tililleni tai osoitteesta www.ipsy.com. Hintaa tällä on 10 dollaria kuussa ja tilaamiseen tarvitset Shipiton tai vastaavan välityspalvelun, sillä suoraa toimitusta Suomeen ei ole.



Ensimmäisenä pussista löytyi jälleen kaksi kangasnaamiota ja tälläkertaa purlisse brändiltä. Olen merkin tuotteita käyttänyt aikaisemminkin ja ollut tyytyväinen, joten nämä ilahduttivat taas. Varsinkin tuo kookos, kuulostaa aivan ihanalta! Mulle tulee Ipsyn mukana aika usein kangasnaamioita, sillä olen arvosteluissani aina sanonut niistä pitäväni. Näissä on kivaa myös se, että Ipsyn mukana tulee aina kaksi naamiota, joten saa vähän niinkuin yhden extra tuotteen. :D


Toinen pussista löytämäni tuote oli Lisa Frank x Glamour Dolls luomiväri kauniissa lämpimänruskeassa mattasävyssä. Sain marraskuun pussin mukana Lisa Frank kokoelman aurinkopuuterin ja nyt sitten tämän luomivärin. Tässä oli todella hyvä pigmentti ja sävy on sellainen, jota voisin käyttää lähes joka meikissä, joten innolla testaan tätä.


Seuraavaksi pussista paljastui TonyMoly:n The green tea watery cream näyte. Tämä oli mulle joulukuun tylsin tuote, en jaksa näistä kasvovoidenäytteistä niin innostua, mutta kyllähän tämä käytettyä tulee, tosi kätevän kokoinen matkoja ajatellen.


Siveltimet on aina iloinen yllätys, joten olin tosi mielissäni kun löysin pussista Luxie:n luomivärisiveltimen. Luxie on todella laadukas sivellinmerkki ja olen saanut näitä bokseista aikaisemminkin. Yleensä siveltimet on olleet pinkkejä, joten en aluksi tätä mustaa Luxien siveltimeksi edes tunnistanut. Napakka luomivärisivellin on täydellinen sävyjen pakkaamiseen luomelle.


Joulukuun viimeinen tuote oli Smashboxin huulipuna sävyssä Legendary. Kirkas punainen oli ihan omiaan joulukuun pussiin ja mä olin tosi iloinen tästä. En ole aikaisemmin kokeillut Smashboxin perinteisiä huulipunia, joten senkin puoleen tämä oli tosi kiva. 

Mikä oli sun suosikki joulukuun Ipsyssa? :)

Love, Mari

8 kommenttia:

  1. Punainen huulipuna on kiva. Tarvitsisin juurikin tuollaisen peruspunaisen, jolla saisi nopeasti huolitellun näköisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punainen huulipuna on hyvästä syystä klassikko, kuuluu mun mielestä jokaisen meikkivarastoon :)

      Poista
  2. Ihania tyttöjuttuja. Tuo pussukka on kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkäsin myös kovasti tästä joulukuun pussukasta :)

      Poista
  3. Jännän värinen luomiväri! Peruspunaisia huulipunia tarvitaan aina.

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva ja monipuolinen sisältö! Tuo huulipuna on tosiaan omiaan jouluna. Ja toki muulloinkin. Minulla on metsästyksessä täydellinen kirkkaanpunainen huulipuna! Tuo sävy näyttää kyllä hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punainen huulipuna on kyllä kiva kun sopii käyttöön ihan ympäri vuoden :D Jouluna ja juhannuksena.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...