sunnuntai 28. tammikuuta 2018

Dose of colors uutuuksia

Dose of colors julkaisi loppuvuodesta kaksi uutta mattaluomiväripalettia. Aikaisemmin Doselta löytyi paletit Baked browns ja Marvelous mauves ja nyt joukkoon liittyi Sassy siennas ja Blushing berries -paletit. Mä olen ollut aikeissa hankkia jo ne alkuperäiset paletit, mutta se on jostain syystä vaan jäänyt ja nyt kun näin nämä uudet, olin ihan tyytyväinen. Nämä on niin mun näköiset paletit, etten vaan voinut olla ostamatta. Ihan täydelliset sävyiltään! Dose of colors toimittaa Suomeen, joten tilaaminen onnistuu heidän sivuiltaan tai Beautybay -verkkokaupasta.


Tilasin paletit ennen joulua ja ne saapuivat reilu viikossa. Paletit olivat joulun kunniaksi saaneet jouluiset pahvikuoret, en tiedä millaisessa pakkauksessa ne nyt normaalisti saapuvat. Mukana oli myös kaksipuolinen kortti, jonka molemmilla puolilla oli näillä tehty meikki. 


Itse paletit ovat hyvin yksinkertaiset, mutta kauniit. Molemmat on metallinhohtoista peilipintaa ja paletin väri määräytyy nimen ja luomivärisävyjen mukaan. Nämä löytää siis helposti muiden palettien joukosta. Kanteen on painettu myös Dose of colors logo ja paletin nimi.


Sassy Siennas -paletti on se, joka kiinnitti mun huomioni ensimmäisenä. Ei liene mikään yllätys, nämä lämpimät oranssit ja ruskeat sävyt on ehdottomasti mun juttu. Paletin kannen alta löytyy muuten laadukas peili ja mukana on myös kaksipäinen sivellin, jonka on oikeasti ihan käyttökelpoinen. 


Molemmissa paleteissa on viisi luomiväriä ja kaikki sävyt ovat täysin mattaisia. Pigmentti näissä on erinomainen ja koostumukseltaan nämä ovat pehmeitä ja kermaisia. Nämä ovat melko puuterisia, eli kun sivellin koskettaa luomiväriä se pöllähtää jonkin verran ja sävyä irtoaa siveltimeen runsaasti. En ole kuitenkaan huomannut näiden varisevat poskille oikeastaan lainkaan, varsinkaan jos muistaa napauttaa ylimääräiset pois siveltimestä.



Blushing Berries -paletissa on nimensä mukaan upeita marjaisia sävyjä, sekä mattamusta. Tämä on kanssa ihan mielettömän upea ja inspiroiva paletti, jolla voi tehdä erilaisia lookkeja ihan yksistään tai käyttämällä yhdessä jonkun shimmerpaletin kanssa. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka! Mä jään kyllä edelleen himoitsemaan niitä kahta alkuperäistä palettia, sen verran hyviä laadultaan nämä ovat.


Onko Dose of colors teille tuttu?

Love, Mari

20 kommenttia:

  1. Dose of colors on vain nimenä tuttu. Kiva, että on pelkästään mattapalettejakin. Berries olisi näistä enemmän mun juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä mattapaletit on tosi kivoja ihan yksinään tai jonkun shimmerin kaverina, tosi monikäyttöisiä :)

      Poista
  2. Moikka Mari :)

    Taas minä opin jotain uutta ja Dose of colors on ihan uusi tuttavuus. Mielenkiintoinen palettisarja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koko brändi on todella kiinnostava ja löytyy paljon ihania tuotteita :)

      Poista
  3. Merkki on nimeltä tuttu, oon paljon kytännyt niiden huulipunia. :)

    VastaaPoista
  4. Uusi tuttavuus myös minulle eli käyttänyt en ole. Tuo Blushing Berries houkuttaa sävyjensä takia ehkä enemmän mutta Sassy Siennas yksi oranssi myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blushing berries on tosi kaunis paletti ja sopii moneen eri lookkiin :)

      Poista
  5. Mä oon kytänny tota Berries-palettia Beautybayn sivuilla ja yrittäny perustella itelle miksi tarvitsisi... ansaitsisin sen :D Mattaisuus toisi hyvää vaihtelua ja sävyt vaikuttaa just hyviltä ihan arkimeikkiä varten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti keksit jonkun hyvän syyn, tuo on meinaan aivan ihana paletti ja sille tulisi ihan varmasti käyttöä ;)

      Poista
  6. Sassy Siennasissa on ihan mun sävyt! <3

    VastaaPoista
  7. Taas uusi merkki itselle :) Pitääpä tutustua, nämä paletit ainakin näyttävät syötävän hyviltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tutustu ihmeessä, Dosella on vaikka mitä ihanaa! Mm. ne nestemäiset huulipunat on yksiä parhaimmista :)

      Poista
  8. Dose of Colorsin matta huulipunat tiedän, mutta en ole koskaan kokeillut. On kyllä mielenkiintoinen merkki ja pitäisi ehdottomasti joskus kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan niitä mattapunia, ne on yksiä mun suosikkeja :) Ja toki näitä paletteja myös!

      Poista
  9. Todella upeita sävyjä! :) Pitää ehdottomasti testata kyseisiä tuotteita. :)

    http://www.jeannays.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen lämpimästi, nämä on todella laadukkaita :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...