perjantai 12. tammikuuta 2018

Declutter vol 3

Heippa kaikki! Tänään olisi vuorossa taas yksi declutter eli varastojen siivousta. Tällä kertaa siivouksen kohteeksi pääsi mun kynsilakkakokoelma, joka oli kasvanut liian suureksi mun makuun. Mä kyllä rakastan kynsilakkoja, mutta en halua ihan kauhean valtavaa kokoelmaa niitä pitää, kun en koskaan saa niitä kulumaan. Tässä tulisi nyt kooste lakoista, jotka lähti kiertoon tavalla tai toisella.



IsaDoran wonder nail kynsilakat* on yksiä mun suosikkeja, mutta nämä kolme sävyä on sellaisia, joita mun ei kauheasti tule käytettyä tai joita löytyy useampia. Näissä on koostumus kohdillaan ja pysyvät hyvin kynsillä, joten uuden kodin löytyminen ei ollut vaikeaa.


O.P.I minikynsilakat* sain blogimiitistä parisen vuotta sitten ja en ole näitä käyttänyt juuri lainkaan. O.P.I on tosi suosittu kynsilakkamerkki, mutta jotenkaan en vaan ikinä muistanut näiden minien olemassaoloa eikä nämä sävytkään ole ihan ominta minua. 


Dermosilin kynsilakkoja mulle oli kertynyt aikoinaan paljonkin ja olen niitä pikkuhiljaa karsinut. Nyt lähti viimeisetkin, koska en vaan enää tartu näihin. Tykkään enemmän muista lakoista ja merkeistä, joten nämä on vaan pyörineet laatikossa.


L'Oréalin lakat* sain siitä samasta blogimiitistä, mutta nämäkin on jääneet tosi vähälle käytölle. Vaaleanpunainen on mulle vähän liikaa, kirkasta en vaan ymmärrä. Tuo sininen on kiva sävy, mutta siihenkään ei ole tullut tartuttua, joten se pääsi parempaan kotiin.


Kiss nail art lakat on sellaisia kun ostin joskus 2013 syksyllä kun siskon kanssa lakkailtiin viikonloppuisin kynsiä yhdessä. Kivoja muistoja, mutta näitä en itse osaa käyttää ja muistaakseni nämä oli tosi hankaliakin vielä, kun kynsilakkaa valui siveltimeen ihan liikaa.


Kiertoon lähti mun jokunen sekalainen kynsilakka. essencen geelilakat* on tosi kivoja, mutta tuo sävy ei kolahtanut. Makiash ei myöskään ollut mulle mieluinen sävy ja miss beauty london* ei levittynyt kynsille kauniisti metallinhohtoisuuden vuoksi. Essien punainen lakka lähti myös kiertoon, koska käytän punaista ehkä kerran vuodessa ja niitäkin löytyy jokunen. Pois lähti myös Seppälästä ostettu glitterlakka ja MUA:n outo kynsikarvajuttu.


Mi.ny glam lakka tuli Nordic style & beauty boxissa viime jouluna enkä ole kertaakaan käyttänyt, joten voidaan sanoa ettei se ollut mulle kiinnostava. Sally Hansenin lakat on tosi kivoja, mutta tuossakin sävy ei vaan natsaa. Sama juttu loppujen kanssa, kivoja koostumuksia, mutta ei vaan tullut käytettyä. Nämä ansaitsi kaikki paremman kodin. 

Sain hetkellisesti kokoelmaa karsittua, mutta nyt se alkaa olla taas jo vähän paisunut, kun tein yhden ihana kynsilakkalöydön, josta kerron teille myöhemmin ;).

Kiinnostaako teitä nähdä mun kynsilakkakokoelma?

Love, Mari

*Tuotteet saatu pr näytteinä

12 kommenttia:

  1. Itselläni niin tylsät ja huonot kynnet ettei kyllä tuu lakkailtua :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kynnet on aika huonossa kunnossa, mutta lakalla saa kivasti piiloon kaikki epätasaisuudet yms :D

      Poista
  2. Kevätsiivous siis teilläkin aloitettu :) Meillä on tyhjentynyt tämän viikon aikana yksi vaatehuone. Jatkan siitä sitten kaappeihin kunhan aikaa jää töiltä :) Tulee ihanan kevyt olo kun siivoaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vaan, kaappien ja varastojen siivous on yksi mun lempipuuhista :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos toiveesta, teen niistä ehdottomasti postauksen :)

      Poista
  4. Mä kävin myös alkuviikosta läpi kosmetiikkavarastot ja yllättävän paljon sitä löytyi taas kaikkea turhaa, mitä ei tule käytettyä. Kynsilakkoja mullakin on yli oman tarpeen, kun en kynsiä pahemmin voi edes lakkailla :D Silti niistä ei vaan haluaisi luopua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä siivoilen mun varastoja aika usein ja silti aina löytyy yllättävän paljon sellaista turhaa mitä ei tuu käytettyä :D

      Poista
  5. Tästä sai kyllä inspistä taas alkaa harkitsemaan omienkin kynsien lakkailua, edes joskus :D Mä oon niiiiin huono lakkaamaan niitä. Jotenkin ahdistaa heti, jos omissa kynsissä on väriä :D Jos sä laitoit näin paljon lakkoja jo kiertoon, ehdottomasti olisi kiva nähdä koko sun kokoelma! Nimimerkillä itse taidan omistaa 3 tai 4 kynsilakkaa :-D

    www.hennam.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kynsien lakkaaminen on ihana tapa piristää arkea, tuo vähän väriä :) Tietty ei kaikki tykkää eikä tarvitsekaan. Pistän kokoelmapostauksen tekeille mahdollisimman pian, vaikka ei niitä nyt NIIN paljoa ole, ehkä :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...