perjantai 19. tammikuuta 2018

ColourPop x Laura Lee

Moi kaikille! Tänään tutustutaan ColourPopin ja Laura Lee:n uusimpaan yhteistyöprojektiin, joka toteutettiin myös yhdessä NKLA:n kanssa, eli kokoelman tuotto menee täysin eläintensuojelutyöhön. Ihan mahtava juttu, ColourPop on julkaissut aikaisemminkin pari super shock shadow luomiväriä yhdessä NKLA:n kanssa, mutta nyt tosiaan kokonainen kokoelma ja tuotto hyvään tarkoitukseen. Pääset tutustumaan kokoelmaan, katsomaan Lauran esittelyvideon näistä ja tekemään ostoksia tästä linkistä.


Kokoelmaan kuuluu super shock shadow luomivärinelikko ja huulipunasetti, joka sisältää ultra glossy lip -kiillon sekä ultra metallic lip ja ultra satin lip -huulipunat. Pakkaukset on mun mielestä tosi kauniit ja kanteen on painettu Laura Lee Los Angeles -logo. 



Luomivärinelikosta löytyy kaksi mattasävyä ja kaksi glittersävyä. Sävyvalikoima on just eikä melkeen mun makuuni, nämä on niitä sävyjä joita voisin käyttää vaikka joka päivä. Nämä olivat ottaneet pientä kolhua matkalla, mutta super shock -koostumus on sellainen, että tuotteen saa helposti painettua takaisin kasaan ilman mitään vippaskonsteja. 

Vas: Hiney, Shiny, Ritz & Glitz

Mun suosikkeja on nuo molemmat mattasävyt, Shiny ja Glitz. Niissä on huikean hyvä pigmentti ja ne levittyvät luomelle kermaisen pehmeästi. Molemmat glittersävyt ovat myös tosi kauniita, mutta ihan arkimeikkiin en yleensä glitterluomivärejä käytä, joten niille ei ole niin paljon käyttöä. Vaikka no, mun arkimeikkaaminen on muutenkin vähän niin ja näin. Hiney on upea ruusukultainen hohtava sävy ja Ritz nudepohjalla hopeista glitteriä.



Huulitrio on sävyiltään hyvin erikoinen, tässä ei ole mukana mitään perusnudea, mitä tuntuu olevan vähän joka kokoelmassa. Setistä löytyy ruusukultainen metallinen sävy, tumma viininpunainen ja vaalea shampanjansävyinen glitterkiilto. Ultra satin lip on mun suosikkini koostumukseltaan, mutta kaikki nämä on todella kivoja ja sävyt on mun makuun sopivan erikoisia. ColourPopin huulikiillot on muuten koostumukseltaan yksiä mun lemppareita, koska ne ei ole liian tahmaisia ja kuitenkin todella kiiltäviä huulilla.

Wham, Bam & Glam

Miltä kokoelma teistä vaikutti, kiinnostiko joku tuote?

Love, Mari

6 kommenttia:

  1. Nuo huulikiillot näyttävät upeilta ja sopivan intensiivisiltä, ei yhtään övereiltä:)
    Pakkaukset on tosi södejä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin myös kaikista huulituotteista, tosi kivat sävyt :)

      Poista
  2. Sain juuri oman paketin Laura Lee-luomiväreistä ja aivot luo tyhjää mitä niillä voisi tehdä :) Laitahan meikkikuvia kun olet saanu aikaiseksi niin voisin saada vinkkejä. Kiitos kivasta blogista, oon jonkun aikaa jo seuraillut, mutta en ole aiemmin kommentoinut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan ehdottomasti meikkiä tulemaan myös näillä :) Mun oma luottomeikki on nyt koostunut näistä niin, että häivytän Glitzin luomivakoon, Hiney koko luomelle, Shiny ulkonurkkaan ja joskus taputtelen Ritzin luomelle tai sisänurkkaan. Helppo ja nopea lookki on valmis :D Kiva kuulla, että olet ollut mukana jo jonkin aikaa, tosi kiva kun kommentoit! ;)

      Poista
  3. Kokoelma vaikutti omaan silmääni ihan mahtavalta ja tuototkin menevät hyvään kohteeseen! Yritin katsella noita luomivärejä kun tilasin tämän kuun alussa, mutta olivat silloin loppuunmyytyjä :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tässä on kanssa sävyt mennyt nappiin, ihana kokoelma. Tosi harmi, että sattui olemaan silloin loppuunmyyty :(

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...