maanantai 24. heinäkuuta 2017

TOP3 luomiväripaletit

Tervehdys kaikille! Se olisi taas kaksi viikkoa kulunut ja aika palata mun TOP3 listan pariin. Tällä viikolla tutustutaan mun suosikki luomiväripaletteihin. Tämä oli tähän mennessä vaikein valinta, koska luomiväripaletit on mun suurin heikkous ja rakastan niitä kaikkia. Yritin kuitenkin valita tähän ne paletit, joita käytän usein ja jotka on todella rakkaita, mutta myös edelleen saatavilla. Mukana ei siis ole limited edition paletteja eikä sellaisia paletteja, jotka on olleet mulla vasta vähän aikaa.



Ensimmäisenä listalle pääsi Juvia's Place The Nubian 2 -luomiväripaletti. Olen Juvia's placen paletteja hehkuttanut täällä blogissakin useaan otteeseen ja tehnyt jokaisesta paletista ihan oman esittelynsäkin, löydät ne juvia's place tunnisteen takaa. Näissä paleteissa on ihan huikea pigmentti ja laatu ja väriyhdistelmät on todella innostavia. The Nubian 2 edustaa tässä koko brändiä, mutta myös itseään, sillä se on mun suosikkini kaikista Juvia's place paleteista. Tässä on ihanat lämpimät ja käyttökelpoiset sävyt ja muutama värikäs yllätys joukossa. Todella monipuolinen paletti ja laadultaan täyttä kultaa. Juvia's Place on tulossa myyntiin Beautybaylle, joten tulevaisuudessa näiden tilaaminenkin on helpompaa ja edullisempaa!


Tämä seuraava paletti ei liene yllätys kenellekään, se tuntuu olevan jokaisen suosikki ja hyvästä syystä. Anastasia Beverly Hills nosti luomiväripelinsä ihan uudelle tasolle tämän Modern Renaissance -paletin myötä. Tämän sävyt ovat todella kauniita ja ennenkaikkea niin kermaisen pehmeitä, ettei sitä meinaa uskoakaan ennen kuin itse työntää sormensa nappiin. Huippu huippu paletti, jos sävyt yhtään miellyttää! 


Kolmas valinta oli mulle itselleni pieni yllätys. En olisi kuvitellutkaan valitsevani tätä Too Faced Natural matte luomiväripalettia, mutta kun kävin kokoelmaani läpi, oli tämä sellainen paletti, johon palaan todella usein joko muiden palettien kaverina tai ihan yksinään. Tässä on maailman upeimmat mattaruskeat lämpimät sävyt ja ne on niin mun näköisiä kun vaan voi olla. Pigmentti näissä on myös erittäin hyvä, tykkään kyllä muutenkin Too Facedin luomiväripaleteista kovasti. Jos tarvitsen meikkiin mattapalettia, pääasiassa mulla on tämä käytössä. Toinen vaihtoehto olisi ollut Kat von D:n shade & light eye paletti, mutta tartun tähän vielä useammin.

Mikä on sun suosikki luomiväripaletti?

Love, Mari

20 kommenttia:

  1. Mun suosikkipaletti on BH Cosmeticsin Shaaanxo paletti<3 Muita mainittavampia en edes omista, mutta ehkä sitten joskus;)
    Katsoin tänään Youtubesta yhden tutoriaalin Juvia's Magic paletista. Siinä oli käytetty kirkkaansinistä sävyä, joka oli todella tyrmäävän pigmenttinen ja kirkas! Näytti aika samalta kuin tuo Cleopatra-sävy:) Ei mikään ihme, että tykkäät Juvia'sista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Shaaanxo paletti on kyllä tosi kiva, tykkään siitä myös :) Hinta-laatusuhde on kohdillaan!

      Poista
  2. En omista yhtäkään luomiväripalettia. Niissä on aina niin monta sävyä, joita en koskaan tulisi käyttämään, joten ostan luomivärit aina yksittäisinä. Nyt minulla on Bohon luomivärejä käytössä, mutta en ole juurikaan tutustunut luonnonkosmetiikkamerkkien tarjontaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas unohtuu yksittäiset laatikon pohjalle, kun jotenkin palettiin on helpompi tarttua :D Bohon luomivärit kyllä kiinnostaa kovasti, niitä haluaisin testata!

      Poista
  3. Mulla ei ole tällä hetkellä mitään erityistä suosikkia. Eniten tulee käytettyä erästä Maybellinen palettia. Too Faced Natural matte luomiväripaletti vaikuttaa muuten täydelliseltä omaan makuuni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. To Natural matte paletti on mun mielestä sellainen, joka sopisi varmasti tosi monien kokoelmaan, siinä on helpot neutraalit sävyt :)

      Poista
  4. En tajua miten pystyt tekemään näitä top 3-postauksia! Minä en varmaan ikinä kykenisi valitsemaan _vain_ kolmea, ei vain tulisi mitään! Tai no, varmaan joo joidenkin tuotteiden osalta, mutta en esimerkiksi takuuvarmasti ainakaan luomiväripalettien. ;-)

    Juvian paletteja on tehnyt mieli jo pidempään mutta ei vissiin tarpeeksi koska ei ole tullut hankittua. No, hyvä niin, pääsen vähän halvemmalla kun tulevat BB:lle. Tosin noissa paleteissa on minulle hieman hankalat värit ja eniten minua niissä taitaa kiehtoa tuo Nefertiti-teema. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se helppoa olekaan :D Tähänkin mä olisin helposti voinut napata 80% mun paleteista, mutta kun aloin oikeen miettimään, et mitkä on ne mitä oikeesti käytän eniten niin nämä kolme oli selkeimmät :)

      Poista
  5. Toi eka paletti *ihaileva huokaus*. Harmi vaan että suurinta osaa noista sävyistä en edes osaisi käyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikeillä voi onneksi aina leikkiä ja harjoitella ja illan päätteeksi pestä pois :) Kannattaa kokeilla, väreillä leikkiminen on tosi hauskaa!

      Poista
  6. Oi että noi Juvia's placen tuotteet on ihan mahtavia. Oon niitä himoinnut jo ikuisuuden mutten ole raaskinut ostaa!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raaski, etenkin nyt kun saa helposti Beautybaysta, nää on sen arvoisia :)

      Poista
  7. No mulla ehdottomasti ykkönen on tuo Modern Renaissance <3 Jos suosikki on se mitä käytän eniten niin sit ehdottomasti tuo. Kakkosena Too Facedin Chocolate Bar, mut kolmas ois jo vaikee.. The Nubian 2 on kyllä kaunis, onks sulla heittää et ootko tehny sillä johonkin postaukseen meikin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Chocolate bar on kanssa tosi ihana paletti, tykkään koko sarjasta :) Oonhan mä Nubian kakkosella tehnyt meikkiä, nyt tulee ekana mieleen viime loppukesältä sellainen vihreä smoky meikki. Löytyy varmasti juvia's place tai nubian 2 tunnisteen takaa :)

      Poista
  8. Ihastelen aina noita Juvia's Placen luomiväripaletteja, joten on kiva kun niitä saa nykyään BeautyBaysta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä tosi iso plussa, että saa EU:n sisältä, Juvian postarit oli aika huimat :)

      Poista
  9. Itseltä löytyy vain Morphen joku mattapaletti ja Naked Basics. Mutta toi Anastasian houkuttelis mua niiiiin paljon, oon monesti jo meinannut käydäkin ostamassa sen😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Morphen paletit on kanssa tosi hyviä ja ainakin iso valikoima sävyjä :) ABH:ta suosittelen kuitenkin lämmöllä, sen laatu on jotain ihan huikeeta ja käsittämätöntä!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...