maanantai 10. heinäkuuta 2017

TOP3 kulmatuotteet

Heippa kaikille ja mukavaa uutta viikkoa! Miten teidän viikonloppu meni? Kävikö joku Ruississa? :) Tänään ollaan taas mun TOP3 listan parissa ja vuoroon pääsee parhaat kulmatuotteet. Tällä siis tarkoitan niitä tuotteita, joilla värjään ja täytän kulmat, geelejä yms. ei nyt laskettu mukaan. Kulmakarvat on mun mielestä tosi iso osa meikkiä ja joskus riittää ihan vaan pelkkä kulmakarvojen huolittelu, jotta ilme näyttää heti siistimmältä. Jokainen kuitenkin tavallaan, toiset ei tykkää laittaa kulmia yhtään ja toiset menee siellä toisessa ääripäässä Instagram kulmien kanssa. Mä putoan varmaan siihen välimaastoon :D. Kulmia meikatessa mulle on tärkeintä luonnollisuus, tykkään myös melko paksuista ja tuuheista kulmista.


Mun top3 listalle päätyi kolme täysin erilaista tuotetta, joista jokaista kuitenkin käytän säännöllisesti ja kaikki ovat erittäin toimivia ja mun suosikkeja omassa kategoriassaan. 


Anastasia Beverly Hills brow definer on mun ehdoton suosikkini mitä kulmakyniin tulee. Tällä saa tehtyä hyvin luonnollista ja pehmeää jälkeä, koska kynän muoto on leikattu vinoon ja hieman kolmion malliin. Oon viimeaikoina kehunut paljon ColourPopin kulmakyniä ja ne onkin myös mun suosikkeja, mutta tämä ABH vie voiton tuon muotonsa ansiosta. Kynän toisesta päästä löytyy myös kulmaharja, joka en erittäin toimiva yksilö. 


Puuterimaisista kulmatuotteista mun suosikkini on Urban Decayn shadow boxit. Mulla on näitä kahdessa eri sävyssä, mutta pääasiassa käytän tätä kuvan Brown sugar sävyä. Setin mukana tulee kaksi erisävyistä kulmapuuteria, kulmavaha ja alalokerosta löytyy pienet pinsetit, kulmasivellin ja kulmaharja. Tosi näppärä matkasetti! Tuota vahaa en juurikaan käytä, koska pidän enemmän kirkkaista kulmageeleistä, mutta nuo puuterit on todella hyviä. Ne on pigmenttisiä, hyvin levittyviä ja antavat kulmille luonnollisen lopputuloksen.


Jos haen näyttävämpää kulmalookkia, vaikka jonkun erikoisen silmämeikin kaveriksi, käännyn näiden geelivärien/moussemaisten tuotteiden puoleen. Mun lempparini on ColourPopin brow colour, se levittyy vaivattomasti, ei leviä ja ennenkaikkea tämä ei kuivu purkkiinsa nopeasti. Aikaisemmin käytin ABH:n pomadeja, mutta niillä on ikävä tapa kuivahtaa nopeasti ja levitys on sen jälkeen aina vähän hankalaa. Näissä ColourPopin väreissä on jotenkin pehmeämpi koostumus enkä ainakaan vielä ole onnistunut kuivattamaan tätä. Sitäpaitsi, kuuden dollarin hinnalla ei voi mennä pieleen!

Millä tuotteilla te tykkäätte meikata kulmakarvat?

Love, Mari

10 kommenttia:

  1. Mä tuun toimeen kynällä ja geelillä, mutta tykkäänkin tosi luonnollisista kulmista. Täytän kynällä lähinnä tyhjiä koloja ja geelillä asettelen kulmat paikoilleen. :D Mutta jo noin pieni asia tekee hirveästi ja jos teen meikkiä, en ikinä jätä kulmia tekemättä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytän kanssa pääasiassa kynää, se kun on niin nopea ja vaivaton. :) Luonnollinen look on myös mun mieleen, eipä mun kulmiin edes saisi sellaisia instagramjuttuja, on niin paljon karvaa omasta takaa :D

      Poista
  2. Mulla on kans vaan kynä ja geeli käytössä. Mulle kulmien laittaminen ei ole niin nöpönnuukaa, joten en ole panostanut kulmatuotteisiin. Kulmat pitää olla kuitenkin aina laitettu, ettei näytä ihan menninkäiseltä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokaisella taitaa olla ne omat tietyt jutut aina, jotka pitää tehdä :) Mun on kanssa pakko aina meikata kulmat edes jotenkin, useimmiten kyllä kynällä.

      Poista
  3. Mun lemppari kulmakynä on kans toi brow definer! :) Ihan paras vaikkakin niin kallis ja täytyiski nyt ostaa toinen :'( puuterimaisista en oikeen tykkää, koska ne lähtee niin helposti kulumaan kasvoilta ja pomadeja en oo vielä kokeillu. Ihme.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä huippu! Mulla puuterimaisetkin pysyy hyvin, kunhan vaan geelillä kiinnittää paikalleen :)

      Poista
  4. Mulla on pitkään ollut nyxin pomade käytössä, yleensä kun suosin enemmän niitä instagram-kulmien tyylisiä kulmia :-D Ehdottomasti seuraavaan colourpopin tilaukseen otan mukaan tuon kulmavärin!

    VastaaPoista
  5. Itse olen tykästynyt Dermosilin kulmaväriin (https://blingershimmer.blogspot.fi/2017/01/kun-ne-viimein-saapuivat.html) viime aikoina kovasti ja kaikki muut tuotteet ovatkin jääneet aikalailla paitsioon :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...