torstai 20. heinäkuuta 2017

Makeup Geek plush lips

Makeup Geek julkaisi viime keväänä ison kasan uusia huulimeikkejä. Ensijulkaisussa tuotteita ilmestyi kolme eri sarjaa; Iconic huulipunat, Plush creme nestemäiset huulipunat ja Plush matte nestemäiset huulipunat. Nämä alkoivat kaikki kiinnostaa mua kovasti heti ensimmäisen esittelyvideon jälkeen, mutta jostain syystä tilaaminen venyi ja venyi. Nyt alkukesästä nämä olivat Beautybaylla todella hyvässä alennuksessa, joten päätin vihdoin napata muutaman kokeiluun. Tilasin itselleni kaksi plush cremea ja yhden plush matten. Iconic huulipunat jäi toistaiseksi vielä hankkimatta, samoin kuin kaikki uutuudet, jotka on julkaistu näiden jälkeen. 


Makeup Geekin Marlena teki näistä tosiaan esittelyvideon silloin ennen julkaisua, jossa hän selitti hieman näiden koostumuksesta ja näytti myös kaikki sävyt. Nämä poikkeavat perinteisistä huulilakoista siinä, että nämä eivät kuivu koskaan täysin, eivätkä näin myöskään kuivata huulia. Mä en tiedä onko näitä kaikkia saatavilla kahta eri kokoa, mutta itse olin tosi yllättynyt kun paketti tuli ja plush matte oli melkein puolet pienempi kuin nuo kaksi muuta. Beautybayn sivuilla kaikki plush mattet näyttää olevan tuota 1.8ml kokoa ja plush cremet 3ml. Koostumus näissä, etenkin cremeissä tuntuu hyvin samantapaiselta kuin niisstä XObeautyn nestemäisissä huulipunissa, jotka esittelin jokin aika sitten. Koostumus on melko paksua ja moussemaista ja se levittyy huulille kermaisen pehmeästi. Creme ja matte ovat aika lähellä toisiaan koostumukseltaan, mutta huulilla matte näyttää selvästi mattaisemmalta. 



Ensimmäinen mun valitsema plush creme sävy oli Troublemaker. Halusin kokeilla jotain vähän erikoisempaa sävyä ja violetit on aina hyvä vaihtoehto. Tämä on melko vaalea ja käyttökelpoinen violetti, ei liian silmiinpistävä.  Tykkään sävystä ja koostumuksesta tosi paljon. Tuota täytyy kuitenkin levittää pari kerrosta, jotta saa tasaisen lopputuloksen, jos ei käytä rajauskynää.



Toinen mun valitsema sävy oli perinteisempi vaaleanpunaisen persikkainen nude, BFF. Tämä on melkoisen vaalea, mutta silti todella nätti sävy ja sopii hyvin käytettäväksi ihan ympäri vuoden ja lähes meikkiin kuin meikkiin. Tykkään tuosta pienestä persikkaisuudesta, joka tässä on mukana. Edelleen, tuotetta täytyy jonkin verran levitellä ja tasoitella, jotta lopputulos on tasainen tai vaihtoehtoisesti rajauskynä alle.



Ainoa plush matte jonka valitsin oli, Smarty pants. Tämä on upea hieman korallinen punainen sävy, joka mun mielestä sopi kesään kuin nenä päähän. Tämän koostumus on varmaankin mun suosikkini näistä, koska tämä levittyi kerralla tasaiseksi ja peittäväksi. Huulten rajoja näillä on hankala saada tosi tarkaksi, joten siinä voi joutua käyttämään rajauskynää tai peiteainetta apuna. Näitä matteja mun täytyy kyllä saada vielä lisää! 


Onko teillä kokemusta Makeup Geekin huulipunista?

Love, Mari

11 kommenttia:

  1. Olen nähnyt näitä vain Marlenan videolla. Troublemaker on todella upea vaalea lila:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä, se on tosi nätti ja käyttökelpoinen lila :)

      Poista
  2. Persikkainen nude on tosi nätti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kun olin ihan varma, että Smarty pants olisi ollut sun suosikki :D

      Poista
  3. Ei ole yhtään kokemusta, mutta kaikki sävyt on tosi nättejä. Varsinkin tuo Smarty pants on mun mieleen :)

    VastaaPoista
  4. MG:n huulipunista ei ole kokemusta mutta halleluja ja ylistys luomiväreille!!

    VastaaPoista
  5. Oi hitsi tuo smarty pants on ihan sikakiva! MG:n jutut on mulle vielä melko vieraita, en taida omistaa yhtään mitään!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on sit aika korjata tilanne, tarviit MUGia sun elämään :D

      Poista
  6. Ei ole kokemusta, mutta näyttävät kyllä todella kauniilta huulilla! Tuo violetti on turhan rohkea itselleni, mutta nuo kaksi muuta ottaisin mielelläni!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...