perjantai 14. heinäkuuta 2017

Lumenen kesän uutuuksia

Sain jo jokin aika sitten käsiini ihanan paketin Lumenelta, jonka sisältä paljastui muutama tämän kesän uutuus Invisible illumination -tuotesarjaan. Sarjahan julkaistiin viime syksynä Lumenen uudistumisen myötä, nämä olivat ne ensimmäiset uudet meikkituotteet, jotka Lumene toi markkinoille. Invisible illumination -sarjaan kuuluu ainakin seerumimeikkivoide ja peiteaine, sekä upeita nestemäisiä värituotteita; korostustipat, poskipunat ja bronzer. Nyt sarjaan on saatu lisää uusia sävyvaihtoehtoja ja minä ainakin olen näistä super innoissani, joten katsotaanpa mitä kivoja uutuuksia pääsin testaamaan!


Instant glow beauty serum on siis seerumimeikkivoide, hyvin kevyt ja nimensä mukaan seerumimainen tuote, joka antaa kasvoille pientä tasoittavaa sävyä. Tämä on mun mielestä ihan täydellinen kesätuote, kun haluaa vähän jotain iholle, mutta ei kuitenkaan paksua meikkivoidetta. Aikaisemmin tätä sai vain yhdessä Universal sävyssä, jonka oli siis tarkoitus sopia jokaiselle ja mukautua eri ihonsävyihin. Kuluttajat olivat kuitenkin eri mieltä ja tästä on pitkään toivottu lisää sävyjä. Nyt toivomuksiin on vihdoin vastattu, kun Lumene julkaisi tänä kesänä kaksi uutta sävyvaihtoehtoa; Universal light ja Universal dark. Toivottavasti mahdollisimman moni löytää näistä nyt itselleen sopivan sävyn!


Nämä kaksi yllä näkyvää tuotetta saattoi aiheuttaa mulle suurta riemua. Mä rakastan noita Lumenen nestemäisiä tippoja ja oli aivan ihanaa saada uusia sävyjä kokoelmaan. Nämä käyttäytyvät kasvoilla niin luonnollisen kauniisti! Aikaisemmin sarjaan on kuulunut kaksi highlighteria, yksi poskipuna ja yksi bronzer. Poskipunalla ja bronzerilla ei ollut mitään erityisiä sävynimiä, tai minä en ainakaan löytänyt. Highlighterit olivat pinkkiin taittava Rosy dawn ja lähes valkoinen Shimmering dusk.


Nämä uudet putelit ovat saaneet hieman uudistuneen ilmeen ja ainakin tuo (kaunis) on lisäystä edellisiin pakkauksiin. Nämä ovat molemmat myös saaneet oman sävynimen, joka ei valitettavasti löydy näistä pakkauksista mistään, ne oli painettu vaan pahvipakkauksiin. Uusi highlighter on sävyltään Midnight sun ja se on upea vaalean shampanjakullan sävyinen korostustuote, mun suosikkini näistä kaikista kolmesta valopisarasta. Poskipunan sävy on Pink blossom ja se on kaunis hieman persikkainen vaalea pinkki, myöskin mun suosikkini kahdesta poskipunasävystä. Nyt vaan toivotaan, että sävyjä on tulossa vielä paljon lisää, koska nämä valopisara tuotteet on vaan ihan älyttömän toimivia ja näyttävät iholla ihanan luonnollisilta ja hehkuvilta.


Ylärivillä Midnight sun ja Pink blossom, alarivillä kaikki kolme seerumimeikkivoidesävyä. Noita sävyjä voi muuten myös miksailla keskenään, jos mikään ei ole yksinään juuri sopiva. Mä olen itse käyttänyt sitä alkuperäistä Universal sävyä ja se sopii mulle hyvin, mutta kivaa kun on saatavilla myös vaaleampi ja tummempi versio niin mahdollisimman monet pääsee nauttimaan näistä.


Oletteko jo törmänneet näihin uutuuksiin?

Love, Mari

*Tuotteet saatu pr näytteinä

4 kommenttia:

  1. Instant illuminizeria olen kokeillut ja tekee todella nätin ja hillityn kuulaan hehkun kasvoille. Ja erittäin riittoisaa tavaraa, ihan puoli tippaa riittää;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä, ne on todella luonnollisen kauniita, mutta pystyy kerrostamaan myös näyttävämmäksi ;)

      Poista
  2. Loistavaa, että tuosta seerumimeikkivoiteesta on tullut myös vaaleampi sävy! Tuote kiinnostaa paljon, mutta vanha yksi sävy on aivan liian tumma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että Lumene on kuunnellut asiakkaita ja mahdollisimman moni pääsee tuota kokeilemaan :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...