perjantai 7. heinäkuuta 2017

Kesäkuun roskat

Tänään olisi taas aika kurkata viime kuun roskapussiin ja katsoa mitä kaikkea sain kulutettua loppuun kesäkuussa. Mukana on vanhoja tuttuja ja uutuuksia, hyviä tuotteita ja ei niin lemppareita. Kesäkuun saldo jäi hieman pienemmäksi, mutta kyllä näitä kuitenkin sen verran kertyi, että niistä saa yhden postauksen aikaan :D. Tällä kertaa mukana on myös jonkin verran meikkituotteita, mikä on aina aika harvinaista mulle!



Omorovicza cleansing foam tuli mulle Lookfantastic beautyboxin mukana toukokuussa (?) ja tää oli todella positiivinen yllätys. Tämä puhdisti meikin ja kasvot ihan kertapesulla, vanulappuun ei jäänyt oikeastaan juuri mitään enää tän käytön jälkeen. Ainoa huono puoli oli hieman epämiellyttävä ja voimakas tuoksu, mutta toimivan tuotteen kanssa annoin sen anteeksi. 

Dermosil micellar makeup remover ei herättänyt suuria tunteita. Kyllä se ajoi asiansa ihan kohtalaisesti, toimi kakkos tai kolmosvaiheen putsarina hyvin, mutta ei tällä ollut mitään erityistä mikä saisi ostamaan uudestaan.

The Body Shop Camomile gentle eye make-up remover ei noussut mun suosikiksi. Tämä kyllä puhdisti silmämeikin ihan hyvin, vedenkestävän meikin poistoon ei tehot ihan riittäneet, etenkään ripsarille. Ongelma oli kuitenkin siinä, että vaikka tämä väittää olevanha hellävarainen, se kirvelsi mun silmiäni todella paljon ja käyttö ei ollut mitenkään miellyttävää.


Project Beauty Hairgurt strawberry banana shampoo tuli Boxycharmin mukana ja olin tästä tosi innoissani! Jos satutte muistamaan edellisistä roskista, niin olen käyttänyt aiemmin saman sarjan hiusnaamion ja se oli ihan mun lemppari. Valitettavasti tää ei ihan yltänyt samalle tasolle. Shampoona toimi ihan hyvin, puhdisti hiukset ja vaahtosi sopivasti. Tän tuoksu oli vaan jotenkin tosi kuvottava, ihan kuin kerran jo ylös tullut mansikkabanaanismoothie. Yök. Siinä naamiossa se tuoksu oli mun lempparini joten tää kyllä kummastutti.

Coolway leave-in treatment on myöskin tullut Boxycharmissa joskus aikoja aikoja sitten. Tämä tuoksuu ihanan makealle karkille, mutta se onkin sitten se ainoa hyvä puoli. En ole huomannut tän tekevän mun hiuksille yhtään mitään, joten käytin pois vaan väkipakolla. 

Ziaja goat's milk silmänympärysvoide* oli positiivinen yllätys. Ziajan vuohenmaito tuotteet ovat muutenkin olleet tosi hyviä, mutta tästä tykkäsin ihan erityisen paljon, koska tässä ei ollut sitä vuohenmaidon tuoksua mikä muissa tuotteissa on. Silmänympärysvoide kosteutti hyvin ja vähensi tummuutta ja turvotusta silmien alla.


Kiehl's amino acid shampoo näyte tuli joskus jonkun ostoksen kylkiäisenä ja sain sen nyt testattua kesäkuussa. Tän pienen putelin perusteella tykästyin kyllä kovasti, tässä oli ihana hieman kookoksinen tuoksu ja pesuteho oli erittäin hyvä. Voisin ostaa joskus ihan täysikokoisenkin!

Cien nail polish remover acetone free on ollut mulla käytössä tosi pitkään ja tää on yksi mun lemppareista. Tykkään tuosta pumpusta, joka nostaa tuotteen suoraan vanulappuun eikä sitä tarvitse kaadella mihinkään. 

LUSH African paradise body conditioner* on ollut koostumukseltaan aivan ihana. Nämä suihkussa käytettävät kosteusvoiteet vaan sopii mulle, laiskalle rasvaajalle. Tämä jättää ihon pehmeäksi ja todella hoidetun tuntuiseksi. Tässä alkoi valitettavasti tuoksu tökkiä aika nopeasti, mutta voisin ostaa uudestaan jossain vähän miedommassa tuoksussa.

KORRES showergel vanilla cinnamon ei täyttänyt ihan odotuksia. Olin kuullut paljon kehuja Korresin suihkugeeleistä, joten viime kesän Rhodoksen reissulla ostin tuplapakkauksen tätä. Mun makuun tän pesuteho ei ole riittävä ja tuoksu jätti myös vaisuksi. En tiedä onko se vaan tämä yksi tuoksu kun ei innostanut, täytyy joskus kokeilla jotain raikkaampaa tuoksua.


Simple cleansing facial wipes puhdistusliinapakkauksia oon käyttänyt jo aika monta ja jälleen tyhjeni yksi. Nää on olleet tosi kivoja liinoja ihan koko kasvojen puhdistukseen tai pääasiassa käytän näitä swatchien pyyhkimiseen. XXL myy näitä aika usein tuplapakkauksessa edullisesti, joten varmasti tulen ostamaan jatkossakin.

Farmacy hydrating coconut gel mask on myöskin Boxycharmin juttuja ja näistä oon tykännyt tosi paljon. Kangasnaamiot nyt yleensä on aina hyviä, mutta tässä on ihana kevyt kookoksinen tuoksu ja tuntuu todella miellyttävältä kasvoilla.


Skindinavia The makeup primer spray on mun kaikkien aikojen suosikki primer suihkeeni, tätä täytyy ostaa lisää. Tämä on yksi niitä harvoja primer suihkeita, jonka oikeasti huomaan auttavan meikin pohjustuksessa ja sen kestossa. Iso peukku tälle!

MAC prep + prime Fix+ kookoksen tuoksussa on ollut myös mun luottotuotteeni. Tämä kookoksen tuoksuinen LE fix+ oli mun suosikkini nimenomaan tuoksun takia, se perinteinen kun ei tuoksu yhtään niin hyvälle. Tämä ajoi saman asian, käytin viimeistelemään pohjameikkiä, tämä kun sulauttaa kauniisti kaikki puuterit kasvoille. Toivottavasti näitä tuoksuvia versioita saadaan vielä lisää!


Yksi beautyblender on tullut tiensä päähän, se on ollut käytössä jo hyvän tovin ja palvellut hyvin. BB on aina vaan yksi mun suosikeista, vaikka nykyään on kyllä paljon muitakin hyviä sieniä.

This works perfect legs skin miracle oli ihan jees, se jätti jälkeensä päivettyneet jalat ja sellaista auringon hehkua, mutta tämä pieni puteli ei kyllä riittänyt kuin pariin kokeiluun. En tätä itse ostaisi, mutta jos jostain sattuu tulemaan uusi en pane pahakseni.

MSCHIC meikkivoide tuli siinä surullisen kuuluisassa Livboxissa viime syksynä ja nyt sen on aika mennä roskiin. Muistan kokeilleeni tätä kerran, ilmeisesti ei innostanut kun on jäänyt koskemattomaksi sen jälkeen. Tämä sävy vanilla on myös ihan hirmu oranssi ja tumma, ei sopinut mulle vaikka olisin tehnyt mitä. 

DIOR Diorshow iconic overcurl mascara on ollut mun luottoripsari alaripsille. Tän harja on juuri sopiva pieniin alaripsiin ja se tuo niille tarpeeksi tummuutta. Yläripsille tämä ei ole mun makuuni riittävän näyttävä, mun ripset kun on niin olemattomat.

ColourPop brow pencil sävyssä Dope taupe on yksi mun suosikki kulmakyniä ja aion ehdottomasti ostaa uuden heti seuraavan ColourPop tilauksen yhteydessä. Nämä CP:n kulmakynät maksaa viisi dollaria ja ovat mun mielestä ihan verrattavissa vaikka Anastasian kulmakyniin. 

Guerlainin aurinkopuuterinäyte tuli mulle Sochoix boksin mukana ja tää oli vaan iso pettymys. Guerlainin aurinkopuuterit ei vaan ole mun juttu, tästä ei irtoa mitään pigmenttiä vaikka kuinka hankaisi. Roskiin joutaa, eipä tuossa nyt paljoa tuotetta olekaan.


Oliko mukana tuttuja tuotteita? :)

Love, Mari

*Saatu blogin kautta

8 kommenttia:

  1. Simplen meikinpoistoliinat on tosi hyviä ja kiva, että edes niitä saa ihan kaupasta Suomessa. Hyvä XXL:) Tykkään Simplen tuotteista, ja harmi, ettei niitä enää myydä missään täällä. Pitää tilata netistä ja tai käydä Tallinnassa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo vielä päässyt muita Simplen tuotteita kokeilemaan, mutta kiinnostusta on eli jos jossain törmään niin lähtee tilaukseen :D

      Poista
  2. Mulla tuo Ziajan sy-voide odottelee vielä korkkaamistaan, mutta kiva kuulla että on toimiva tapaus :) Itse tykkään vuohenmaitosarjan tuoksusta kovasti, mutta ehkä ihan hyvä että kyseinen tuote on tuoksuton (ettei mahdollisesti ala ärsyttämään silmiä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kyllä tykkäsin siitä :) Mulle se vuohenmaitosarjan tuoksu ei sopinut yhtään, mutta käytin tuotteet kuitenkin loppuun kun ne oli niin toimivia.

      Poista
  3. Mie ihastuin tuohon TBS:n silmämeikinpoistoaineeseen. Yhdellä vanulapulla sai molemmat silmät puhdistettua meikeistä nopeasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin kanssa sen tehosta, poisti silmämeikin hyvin. Valitettavasti se silmien kirvely vaan ei oo kivaa, joten jää hankkimatta tulevaisuudessa :/

      Poista
  4. Mullakin on tuo Cien-kynsilakanpoistoaine kesäkuun loppuneissa :) Anna vielä Korresille mahdollisuus, mä oon ainakin tykännyt tosi paljon Water Lily -suihkugeelistä, siinä on tosi kesäinen ja kiva tuoksu! Pitääpä testaa tuota ColourPopin kulmakynää joskus, se ei ainakaan ole iso rahallinen sijoitus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun varmaan täytyy. Tänä kesänä ollaan menossa taas Kreikkaan, täytyy pitää mielessä toi sun suosittelema tuoksu :) Ja hei kokeile ihmeessä noita CP:n kulmatuotteita, ne kynät on tosi hyviä ja tykkään myös niistä pomade tuotteista, jopa enemmän kuin Anastasian dip brow pomadesta!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...