tiistai 11. heinäkuuta 2017

Kesäkuun Boxycharm

Tänään päästään vihdoin kurkkaamaan kesäkuun Boxycharmiin! Tämä boksi ja postaus on pahasti myöhässä, mutta Shipiton viivästyksen vuoksi sain boksin käsiini vasta lauantaina. Onneksi pieni viivästys ei yhtään vähennä jännitystä ja innostusta tän boksin kohdalla, joka jaksaa aina yllättää mut positiivisesti. Jos Boxycharm on sulle vielä vieras, niin nopea kertaus tähän väliin. Kyseessä on Yhdysvaltalainen kauneusboksi, joka ilmestyy kerran kuukaudessa. Boksilla on hintaa 21 dollaria ja se sisältään aina täysikokoisia tai deluxe kokoisia tuotteita vähintään 100 dollarin arvosta. Toistaiseksi tilaaminen Suomeen onnistuu käyttämällä Shipitoa tai muuta välityspalvelua. Lue lisää Boxycharmin sivuilta täältä.



Ensimmäisenä boksista paljastui setti kangasnaamioita. Jes! Olen saanut aikaisemmin pari näitä biobellen naamioita Ipsyn mukana ja oon tosi innoissani kun sain näitä lisää. Ensinnäkin, nää on varmaan hauskimpia kangasnaamiopakkauksia mitä olen nähnyt. Setin mukana tuli yksi hieman erikoisempi kangasnaamio, nimittäin tuo #primer. Sen testaamista odotan suurella mielenkiinnolla!


Mukaan oli laitettu myös tämä super hypetetty ja tunnettu Diamond glow powder Artist couturelta. Ainakin Nikkie Tutorials hehkuttaa näitä ja etenkin sävyä Illuminati. Omani on sävyssä Conceited ja se on kaunis kultainen ja super hohtava irtokorostuspuuteri. Oon tästä niin innoissani!! Swatchasin tämän kädelle snapchatissa kun avasin boksin ja vautsi mikä hohto, sattuiko joku teistä näkemään sitä snäppiä? (Mari_Shopaholic)



Tässäkin kuussa laatikosta paljastui myös luomiväripaletti. Boxycharm onkin luvannut ennätysmäärän paletteja loppuvuodeksi, joten innolla odotan mitä kaikkea on tulossa. Tämä RealHer paletti on kyllä todella kaunis, mutta sävyt ei ehkä houkuttele mua niin paljoa. En ole näitä vielä edes swatchannut, koska yritän pähkäillä pidänkö paletin itse vai laitanko eteenpäin. Kiinnostaisiko tämä paletti teitä tulevassa arvonnassa? 


Aesthetica on mulle uusi brändi, joten mielenkiinnolla lähdin kokeilemaan tätä sivellintä. Ensivaikutelma on tosi hyvä, tämä toimii erittäin hyvin ainakin silmänaluspuuterin pois pyyhkimiseen ja tietysti myös highlighterille. Tässä on melko pitkät ja löysät karvat, joten kaikenlainen huiskuttelu on tän juttu. 


Viimeisenä tuotteena boksista paljastui vielä tämä ihana OFRAn nestemäinen huulipuna sävyssä Tuscany. OFRAn huulilakat on yksiä mun suosikkeja, niissä on todella miellyttävä moussemainen koostumus. Tän sävy on upea ruosteisen punertava, etenkin tulevaa syksyä ajatellen. Suomessa OFRAa myy Koreina -verkkokauppa, mutta ainakaan tällä hetkellä ei tätä sävyä näytä olevan varastossa.

Miltä kesäkuun boksi vaikutti?

Love, Mari

16 kommenttia:

  1. Nämä boksit on vain niin ihania! Jotenkin tulee aina semmonen "pitäisikö itsekin alkaa tilaamaan joku kiva kuukausittain tuleva boksi.." kunnes onneksi muistan, etten varmasti tulisi käyttäneeksi bokseista juuri mitään. Mutta voin kuvitella sitä jännitystä kun tietää jo odottaa, kun se lopulta saapuu ja saa alkaa tutkimaan tuotteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä parhaita, kun olisi synttärit ja joulu joka kuukausi :)

      Poista
  2. Boxycharm on kyllä huippu. Tämänkin kerran tuotteet ovat todella kiinnostavilta merkeiltä, kuten Artist Couture, joita ainakin meikäläinen pääsee ihastelemaan vain Youtubesta;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, tän parempaan boksiin en ole vielä törmännyt! :) Artist couture oli todella mieluisa yllätys, oon halunnut testata noita jo pitkän aikaa.

      Poista
  3. Olen malttanut olla tilaamatta mitään boksia lopetettuani LivBoxin. On niin paljon kaikenlaista kosmea varastossa. Mutta tämä Boxycharm. Ei hemmetti, kun tämä himottelee aina blogissasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kyllä kanssa kosmetiikkaa ihan riittävästi, mutta bokseista en luovu, nää on niin kivoja aina :D

      Poista
  4. En ollut kuullutkaan Boxycharmista. Hyvin laadukkaita tuotteita sisältää.

    VastaaPoista
  5. Todella kiva sisus, mitä olen sinun blogista tätä seurannut, niin oliskohan tää paras boxi mitä on. Sisältö vaihtelee sopivasti ja sisällä on aina aika arvokkaitakin juttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä ehdottomasti paras boksi, ainakin hinta-laatusuhteeltaan. Onhan se joku viidenkympin boksi missä tulee joskus Marc Jacobsia ja Kat von D:tä kiva, mutta tämä on hintaansa nähden ihan huippu.

      Poista
  6. Artiste Couture highlighter vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Mä muistaakseni taisin nähdä sen snäpinkin :D Ofran nestemäisiä huulipunia mun on pakko kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ofran punat on ihan huikeita, mä ainakin tykkään kovasti joten suosittelen testaamaan :) Ja hei jee, kiva kun oon katsonut mun snäppejä! <3

      Poista
  7. Kivan näköinen sisältö, samaa mieltä sun kanssa ton paletin sävyistä -- ehkä vähän tylsiä. Sivellin näyttää tosi kivalta ja Ofran huulipunan sävy kans ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun alkaa olla paletteja yhtä paljon kun mulla niin kaikki ei vaan enää innosta niin paljoa, vaikka ihan mahtavaa onkin saada kunnon paletti kauneusboksista :D

      Poista
  8. Tuossa paletissa näyttäisi olevan just mun värejä. Taidan olla vähän tylsä.
    Ihan huipulta näyttää ja kuulostaa tämä boksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nuo mun mielestä mitenkään tylsiä sävyjä ole, itse oon vaan enemmän lämpimien ystävä ja paletteja kun on reilu 50 niin en usko, että tulisi käyttöön :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...