tiistai 18. heinäkuuta 2017

Heinäkuun Lookfantastic beautybox

Heippa kaikki! Tänään ollaan taas kauneusboksien äärellä, kun esittelyvuoroon pääsee heinäkuun Lookfantastic boxi. Lookfantasticin beautybox on ollut yksi mun suosikeista jo puolisen vuotta, mitä tätä boksia olen tilannut ja oon löytänyt tän kautta paljon uusia mielenkiintoisia tuotteita, joita muuten ei olisi tullut ostettua. Boksit on pakattu joka kuukausi kauniisiin pahvilaatikoihin, joille yritän kovasti keksiä uusia käyttötarkoituksia, koska eihän noita pois raaski heittää! Heinäkuun boksin teemana oli Pretty in paradise, katsotaanpa mitä se piti sisällään!



Ensimmäisenä boksista paljastui Moroccanoil hydrating styling cream, eli kosteuttava muotoiluvoide. Tämän tehtävä on kosteuttaa ja hoitaa hiuksia ja antaa samalla hyvä tukeva pohja hiusten erilaiselle muotoilulle. Mä en ole mikään suuri hiusten muotoilija, pääasiassa mun hiukset on aina ponnarilla, nutturalla tai letillä. Korkkaan tän kuitenkin kokeiluun ihan vaan tuon kosteutuksen takia ja jospa tällä saisi vähän tukea mun nutturoihinkin :D. 


Seuraavaksi laatikosta paljastui Cowshed kamomilla kasvovesi. Tästä brändistä en ollut koskaan kuullutkaan, mutta mielenkiinnolla otan tämän testiin. Mä tykkään kasvovesistä kovasti ja ne on käytössä päivittäin, joten ehdottomasti tulee tällekin käyttöä. Kätevä matkakoko sopii hyvin reissuun mukaan, joten tää lähtee mun kanssa varmaan Kreetalle. Kamomilla on mun käsittääkseni rauhoittava ja rentouttava, joten katsotaan millainen vaikutus tällä on.


Seuraavaksi mun käsiini tarttui Mimitika aurinkosuoja kasvoille, SPF50. Kerrankin sopivan korkea suojakerroin, jes! Mä en juurikaan käytä muuta kuin spf50 suojakerrointa, joskus kotimaassa myös spf30 menee. Tälle on varmasti käyttöä myös siellä Kreetan reissulla ja pakkaus on sopivan pieni ja näppärä, ei vie tilaa matkatavaroista juuri lainkaan. Oon tätä ehtinyt kokeilemaan kerran ja mun mielestä tämä levittyi kasvoille helposti, imeytyi nopeasti eikä jättänyt valkoisia raitoja.


Okei, pakko myöntää, että olin hieman yllättynyt ja pettynyt kun näin tässäkin boksissa hammastahnaa. Mähän aina Betten kohdalla valitan kun saadaan niitä pepsodent putkiloita, joten voidaan sanoa etten hihkunut riemusta kun näin tämän. Kyseessä on kuitenkin melko arvokas hammastahna eikä mitään ihan perus markettitahnaa, joten mä hyväksyn tämän. Varsinkin kun tämäkin on sitä kokoluokkaa, että pääsee mukaan reissuun.


Ensimmäinen boksista löytynyt meikkituote oli Hot Makeup bronzing powder. Tämä oli mennyt kuljetuksessa muusiksi, mutta onnistuin korjaamaan sen jotenkuten takaisin kasaan apteekkialkoholilla. Tämä ei mitenkään erityisemmin innostanut, vaikka bronzereista tykkäänkin, mutta täytyy vielä kokeilla miten toimii kasvoilla. Pakkaus on jotenkin todella halvan oloinen ja se mua tässä varmaan tökkiikin. En muuten löytänyt tätä Lookfantasticin verkkokaupasta, enkä mistään muualtakaan netistä joten hinta on täysi arvoitus. Löysin kyllä Hotmakeup verkkokaupan, mutta pakkaukset oli niissä täysin erilaiset, paljon tyylikkäämmät. Mun veikkaus onkin, että brändi on tehnyt suuren uudistuksen ja boksissa tuli jäännöserän aurinkopuuteri. Löysin tän brändin muita tuotteita tuolla vanhalla pakkauksella mm. Cocopandan verkkokaupasta ja Cocopandahan tunnetusti ostaa paljon jäännöseriä. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä ja olette tämän jostain löytäneet!


Toinen boksin meikkituote oli Jelly Pong Pong highlighterkynä. Tämä on tarkoitettu korostamaan esimerkiksi kulmaluuta, silmän sisänurkkaa ja miksei ihan poskipäitäkin, mutta kynämuoto sopii mun mielestä parhaiten tuonne silmän alueelle. Mulla on itseasiassa tämä tismalleen sama kynä tullut aikaisemmin LipMonthly pussista, joten tämä lähtee kiertoon. 


Viimeisenä laatikosta paljastui vielä extra tuote, eli kollageeni ja c-vitamiini shotti. Tällaisia juomia on nähty aikaisemminkin mm. Bette boxissa, mutta mä en näistä henkilökohtaisesti kauheasti välitä. Kyllä tämä varmaan tulee hörpättyä jossain kohtaa, mutta vaikuttaa aika turhalta tällainen yksi pieni annosnäyte.

Kaikenkaikkiaan heinäkuun boksi ei ollut mikään napakymppi. Mukana oli muutama mielenkiintoinen tuote, mutta ei mitään mikä olisi aiheuttanut suurta innostusta. Mukana oli myös pari hieman tylsempää tuotetta, kuten tuo hammastahna ja highlighterkynä, eikä bronzerikaan juuri innostanut. Mun suosikkeja oli aurinkosuoja, Moroccanoilin tuote ja kasvovesi.

Miltä heinäkuun boksi vaikutti?

Love, Mari

16 kommenttia:

  1. Tässä boxissa oli tosi kiva sisältö. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! Mä oon vähän kahden vaiheilla, ei ollut lemppari, mutta ei myöskään huono.

      Poista
  2. Kosteuttavaa muotoiluvoidetta olisi kiva kokeilla. Highlighterkynääkään en ole koskaan kokeillut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odotan kanssa innolla sen testaamista :) Nuo highlighter kynät ei mun mielestä ole kauhean näppäriä, joten ne on mulla jääneet tosi vähälle käytölle :/

      Poista
  3. Kivoja tuotteita ja suurin osa sellaisia brändejä, joista en ole edes koskaan kuullut ;) Tuo Morroccanoil on tuttu, mutta en oikein tykkää sen tuoksusta joka on aika voimakas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole Moroccanoililta käyttänyt muuta kuin sitä perus hiusöljyä, jossa tosiaan on aika voimakas tuoksu. Saa nähdä miten tämän kanssa käy.

      Poista
  4. Hammastahna sai hiukan hymyilyttämään, no kai niitä tulee muissakin bokseissa kuin Betteboxissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo mä en kanssa ollut uskoa silmiäni ensin :D

      Poista
  5. Hitsi nää boksiesittelyt on aina kivoja! Tota Jelly Pong Pongin kynää mielellään testaisin, en oo kys merkistä koskaan kuullutkaan.

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle Jelly pong pong on tullut tutuksi kaikista bokseista, jonkin verran heidän tuotteitaan on mun laatikoihin päätynyt. Ihan kivoja juttuja monet, mutta pakkaukset ei oo mun mielestä kovin vakuuttavia.

      Poista
  6. Tänne sun blogiin on aina kiva tulla kurkkailemaan eri boksien sisältöä! :) Harmi, että toi puuteri oli mennyt kuljetuksessa palasiksi. Noiden rasioiden kestävyydellä on kyllä ihan huimia eroja. Jotkut menee heti palasiksi, siis puuteri ja rasia, mutta toisista ei irtoa palastakaan, vaikka tipahtaisi keskelle kylppärin laattoja :D Arvaat varmaan, kummat rasiat on mun mieleen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä yritän aina kanssa suosia sitä kestävyyttä ja mieluummin maksan siitä hieman enemmän :D Mutta onneksi sain tuon korjattua kasaan, vaikka siitä ei nätti tullut niin käyttökelpoinen kuitenkin. Ja itse asiassa kokeilin sitä jo eilen ja toimi yllättävän hyvin kasvoilla, eli tuote oli positiivinen yllätys, vaikka pakkaus on kehno :)

      Poista
  7. Mäkin tykkään kovasti sun boxiesittelyistä. Tässäkin on ihan kiinnostavia tuotteita, kuten Cowshedin kasvovesi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mä olen niin boksiaddikti, että näitä esittelyjä tulee aika tasaiseen tahtiin :D

      Poista
  8. Lookfantasticin boksi on sellainen, jonka tilaamista olen harkinnut. Varsinkin kun tässä boksissa oikeastaan kaikki olisi tullut käyttöön!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ollut tosi hyvä boksi, joten suosittelen tilaamaan. Hintakaan ei ole paha, Bette boxia edullisempi nykyään :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...