lauantai 29. heinäkuuta 2017

Buzzador & Garnier

Moi kaikki ja mukavaa lauantaita! :) Osallistuin jokin aika sitten Buzzadorin kampanjaan, jossa oli mahdollista päästä testaamaan Garnierin tuotteita. Ilokseni pääsinkin mukaan testiryhmään ja sain kokeiluun ison kasan Garnierin tuotteita. Jos Buzzador on sulle vielä vieras, suosittelen tutustumaan (etenkin jos tuotetestaus kiinnostaa). Buzzadorin kautta on siis mahdollista hakea mukaan eri kampanjoihin ja päästä testaamaan uusia tuotteita ensimmäisten joukossa. Sun ei tarvitse olla bloggaaja/vloggaaja tai mitään, jokainen voi osallistua. Sitoudut ainoastaan testaamaan tuotteita, jakamaan kenties kuvan tai arviosi siitä jossain somessa ja arvostelemaan tuotetta Buzzadorin kampanjasivulla. Mä olen aikaisemmin buzzannut mm. pizzaa, gluteenitonta leipää, kangasnaamioita, vartalovoiteita, tiskirättejä jne. Tuotteita on siis laidasta laitaan :D. Nyt kuitenkin katsotaan mitä Garnierin paketista löytyi!




Iloisin yllätys ja tuote, josta oon varmasti eniten innoissani on tämä Ambre solaire aurinkosuojaspray. Mä olen kesäisin aina todella tarkka siitä, että aurinkosuojaa on oltava ja mieluiten mahdollisimman korkeaa suojakerrointa. Tässä on suojakerroin 50, mikä on ihan huippujuttu! Parasta tässä on kuitenkin helppous. Tuotetta suihkutetaan suoraan kasvoille, se ei tunnu märältä eikä sitä tarvitse levittää. Tätä voi suihkia myös meikin päälle! Ehdottomasti menee jatkoon :).


Sain kokeiluun myös hiustenhoitotuotteita Mythic olive -sarjasta. Sarjan shampoo ja hoitoaine ovat toimineet tosi kivasti, tuoksu on miellyttävä, shampoo vaahtoaa hyvin ja pesee tehokkaasti ja hoitoaine jättää hiukset sileiksi. Ehdottomaksi lemppariksi on noussut kuitenkin sarjan hiusnaamio, joka tekee hiuksista ihanan pehmeät ja sileät. Naamion vaikutusaika on vain muutaman minuutin, mikä sopii mulle erittäin hyvin, en koskaan jaksa odottaa mitään 20 minuuttia kun joku aine vaikuttaa. Kaikenkaikkiaan oon ollut näihin tyytyväinen ja voisin kuvitella käyttäväni jatkossakin.


Sain myös Skin active Aloe vera -sarjan tuotteita, jotka ovat osoittautuneet myös todella kivoiksi. Ainut mistä en niin kauheasti välitä on tuo päivävoide, se ei tunnu tekevän kauheasti mitään mun iholle, levittyy kyllä hyvin. Cleansing milk on siinä mielessä erikoinen tuote, että sitä ei huuhdella pois kasvoilta. Olen levittänyt sitä vanulapulla ja pyöritellyt ympäri kasvoja. Se poistaa kyllä meikin hyvin, mutta lappuja kuluu aika monta. Täytynee keksiä joku näppärämpi tapa tuon käyttöön. Se jättää ihon miellyttävän tuntuiseksi eikä kuivata ihoa. Puhdistusmaidon jälkeen olen käynyt kasvot läpi vielä tonerilla, joka on puhdistanut kaikki loput rippeet mitä on mahdollisesti jäänyt ja virkistänyt kasvoja hyvin.


Viimeiseksi paketista löytyi vielä kaksi Micellar tuotetta. Garnierin perinteinen Micellar cleansing water tuli näppärssä matkakoossa, joten se pääsee mun kanssa reissuun piakkoin. Olen sitä kuitenkin jo testannut ja se ajaa kyllä asiansa misellivetenä todella hyvin. Tästä tuotteesta puhuttiin paljon joskus vuosi sitten, kun sen yksi ainesosa herätti somessa ihmetystä. Ilmeisesti tuo ainesosa on kuitenkin ihan sallittu ja harmiton, näin olen nyt ymmärtänyt :D. Saman sarjan geeliputsari yllätti mut tehokkuudellaan. Se poistaa meikit kasvoilta todella hyvin ja jättää ihon kerralla puhtaaksi. Olen tykännyt käyttää tätä suihkussa kasvojen puhdistukseen ja lopuksi käynyt kasvot läpi vielä misellivedellä.

Oliko mukana sulle tuttuja tuotteita? Mikä on sun suosikki markettimerkki?

Love, Mari

*Tuotteet saatu Buzzadorin kautta

4 kommenttia:

  1. Mulla on Garnierin miselligeeli odottamassa käyttöä. Miselligeelit on musta aika hyviä meikin puhdistamiseen tai no, ainakin se yksi, jota olen kokeillut, heh;)
    Garnier Responsin Nectar tuotteet on mun suosikkeja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo geeli on ollut tosi tehokas meikin puhdistaja ainakin mulla, vedenkestävälle meikille en oo kyllä kokeillut :)

      Poista
  2. Mulla on tuo miselligeeli. Tuoksuton, ja puhdistaa nopea ja tehokas! Kuivattaa vaan tosi kovaa... Testailen vielä hetken, mutta joudun varmaan laittaa eteenpäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, onpa harmi jos kuivattaa ihoa, kun on muuten niin tehokas! :/ Mä en ole vielä huomannut kuivattavaa vaikutusta, toivottavasti ei tulekaan.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...