sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

The Body Shop - Almond milk & honey

The Body Shop julkaisi alkuvuodesta uuden ihonhoitosarjan, Almond milk & honey. Sarja on tarkoitettu herkälle ja kuivalle iholle ja tuotteet ovatkin pääasiassa kevyitä, mutta hoitavia iholla. Sain muutaman tuotteen sarjasta testattavaksi ja nyt päästään vihdoin näihin käsiksi täällä bloginkin puolella. Muistan jo joskus alkuvuodesta lukeneeni postauksia näistä ja ajatelleeni, että vitsit nuo vaikuttaa lupaavilta! Katsotaan pitikö mun ennakko-odotukset paikkaansa :). Tuotteet ovat nyt myynnissä The Body Shop liikkeissä, verkkokaupassa ja TBS jälleenmyyjillä.


Sain testiin kolme ihastuttavaa tuotetta sarjasta. Soothing & restoring body lotion, soothing & caring shower cream ja gently exfoliating cream scrub ovat kaikki ihastuttaneet, jokainen omalla tavallaan. Tuotteissa yhdistyy hoitavat ja suojaavat ainesosat hellävaraiseen koostumukseen ja kevyeen miellyttävään tuoksuun.


Soothing & caring shower cream on ihanan kermainen, saippuaton puhdistusaine. Tuote sisältää mantelimaitoa ja hunajaa, jotka auttavat ylläpitämään ihon kosteutta. Koostumukseltaan tämä on kermaisen maitomainen, se tuntuu iholla silkkisen pehmeältä ja mieto tuoksu rauhoittaa kehoa ja mieltä. Mä olen aina rakastanut TBS:n suihkugeelejä, tämä ei ole poikkeus. Tuntuu, että tämä hieman paksumpi koostumus todella rauhoittaa ja kosteuttaa, koska suihkun jälkeen iho ei tunnu niin kiristävältä ja kuivalta kuin muuten etenkin talvikuukausina.


Soothing & restoring body lotion lupaa rauhoittaa kutiavaa ihoa ja antaa iholle suojaa ja kosteutta jopa 48 tunniksi. Voidemainen kevyt koostumus levittyy iholle pehmeästi ja jättää iholle kimmoisan pinnan. Parasta tässä on mun mielestä nopea imeytyminen ihoon. Tän kanssa ei tarvitse murehtia tahmaisuutta, vaan iho suorastaan imaisee tämän kosteutuksen itseensä kiitollisena. Tässä, kuten sarjan muissakin tuotteissa on todella miellyttävä, mieto tuoksu, josta voi aistia kevyen hunajaisuuden. Mä olen ihastunut siihen ihan täysin.



Gently exfoliating cream scrub on varmaankin mun suosikkini kaikista näistä. Kermainen vartalokuorinta lupaa poistaa iholta kuollutta ihosolukkoa ja jättää ihon pehmeäksi ja hehkuvaksi. Voin sanoa, että tää toimii kuin unelma. Koostumus tuntuu iholla todella pehmeältä ja hellävaraiselta. Kuorivat rakeet eivät raavi ihoa, toisin kuin monissa muissa kuorinnoissa. Tän kanssa ei tarvitse varoa naarmuja. Kaikkein parhaiten nämä tuotteet toimivat kuitenkin yhdessä, ne tuntuvat jotenkin tehostavan toisensa vaikutusta ja vastakuorittu iho ottaa todella hyvin vastaan kosteusvoiteen.

Almond milk & honey -sarja yllätti todella positiivisesti ja tämä meni mun kaikkien aikojen TOP5 listalle kaikista TBS sarjoista ja tuoksuista. Kenties jopa TOP3 listalle! Suosittelen tätä sarjaa ihan jokaiselle, mutta etenkin kaikille kuivaihoisille ja herkkäihoisille. Oma ihoni on melko kuiva, etenkin talviaikaan, ei mitenkään erityisen herkkä kuitenkaan. Olen nauttinut näistä tuotteista todella paljon ja uskon, että tekin nautitte.

Joko olette tutustuneet almond milk & honey -tuotteisiin?
Mikä on sun suosikki TBS tuotesarja?

Love, Mari 


*Tuotteet saatu pr näytteinä

10 kommenttia:

  1. British Rose on varmaan se ultimate suosikki, mutta kausisarjoistakin löytyy aivan ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on British rose body butter vielä avaamattomana, odottelee vuoroaan. Sitä on kyllä kovin kehuttu myös! :) Viime kesän Pinita colada taisi olla mun suosikkini kautta aikojen, se oli vaan täydellinen tuoksu mulle.

      Poista
  2. Mango! Ihan parasta, tosin siitä ei iske esim. tuoksusuihke ollenkaan.

    Miulla olisi 50 € TBS kortilla ja malttamattomana odottelen kesän kausituotteita, en uskalla nyt käyttää summaa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mango on kyllä kanssa ihana! Mä kanssa odottelen kovasti mitä kesä tuo tullessaan, viime kesän sarja oli ainakin ihan parasta :)

      Poista
  3. Mullakin on talvisin kuiva iho, joten näitä ois kiva testata :) Body Shop suosikki on mango käsivoide.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, nämä oli ihanan hellävaraisia ja kuitenkin hoitavan tuntuisia :) TBS käsivoiteet on tosi kivoja kaikki, mun lemppari taisi olla viime joulun vanilla chai.

      Poista
  4. TBS:n tuotteet on kyllä rakkaus. Jotenkin tämä tuotesarja on mennyt mulla ihan ohi - pitää ottaa ehdottomasti kokeiluun, sillä tämä saattaisi olla todella passeli mun iholle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on <3 :) Ja kokeile ihmeessä, mä väitän, että tää sarja on passeli lähes kaikille :D

      Poista
  5. Uu nää vois sopia mulle! Pakko varmaan seuraavaks ostaa kokeiluun :P

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...