tiistai 14. maaliskuuta 2017

Sephora Favorites / Give me some nude lip

Moi vaan kaikki! Tänään ollaankin söpöyden äärirajoilla, kun pääsen vihdoin esittelemään teille tämän uuden Sephora suosikit ostokseni. Joku teistä saattaa muistaakin, että olen aikaisemmin jo ollut täysin ihastunut Sephora Favorites setteihin, eli Sephoran kokoamiin kokeilusetteihin, jotka sisältävät täysikokoisia ja minikokoisia tuotteita. Aikaisemmat postaukset voit käydä lukemassa täältä ja täältä. Tälläkertaa Sephora pisti vielä astetta paremmaksi ja julkaisi supersuloisen huulituote setin. Setti maksaa 28 dollaria ja arvoltaan se on 88 dollaria, eli rahoilleen saa kyllä vastinetta, jos tämän onnistuu saamaan käsiinsä. Sephora on aina vähän hankala siinä, itse käytän Shopandbox palvelua, mutta postikulut on siellä aika korkeat (eli kannattaa tilata kimppaan tai paljon kerralla). Onneksi monia näistä tuotteista saa tilattua helposti yksittäin tai ostettua jopa Suomesta! 



Kuten tuossa jo tuli mainittua, pakkaus on tosiaan ihan syötävän suloinen. Huulen muotoinen vaaleanpunainen kartonkilaatikko pitää sisällään kaikki kuusi huulituotetta ja pohjalla pehmikkeenä hieman mustaa kreppipaperisuikaletta. Laatikko oli vain hieman kämmentä suurempi, eli todella pieni! Olin kuvitellut tämän olevan jotenkin isompi, mutta näin järjellä ajateltuna eihän ne huulituotteet niin paljoa tilaa vaadi.


Setistä löytyy kaksi täysikokoista tuotetta ja neljä pientä deluxe kokoa. Mä tykkään kovasti huulituotteissa myös noista pienemmistä, koska mun on todella vaikea saada mitään huulituotteita käytettyä loppuun. 


Ensimmäisenä löysin laatikosta Too Facedin Melted matte huulilakan sävyssä Queen B. Olen halunnut kokeilla näitä Too Facedin huulilakkoja jo pitkän aikaa ja nyt siihen tarjoutui todella hyvä tilaisuus. Olen tätä ehtinyt jo huulillakin kokeilla ja koostumus tuntui todella kivalta! Tämä pysyi huulilla hyvin ja kesti myös syömistä ja juomista. Pinta jäi hieman tahmean tuntuiseksi, mutta ei mitenkään häiritsevästi ja tämä ei myöskään tuntunut kovinkaan kuivattavalta. Tämä oli näytekoko, mutta mun silmissä hyvin runsas sellainen.


Toinen deluxe kokoinen tuote oli kulttimainetta pitävä Buxom full-on lip cream huulikiilto sävyssä White Russian. Tämä on ollut myös mun himotuslistalla pitkään, vaikka huulikiillot ei yleensä olekaan mun lemppareita. Tässä on kaunis nude sävy, joka sopii oikeastaan meikkiin kuin meikkiin. En ole vielä ehtinyt tätä kokeilemaan sen paremmin, mutta vaikuttaa lupaavalta!


Setin ensimmäinen täysikokoinen tuote oli Urban Decayn vice huulipuna sävyssä 1993. Tämä on koostumukseltaan comfort matte, eli mun lemppari kaikista näistä UD:n punista. Lämmin ruskea sävy on todella kaunis ja uskon, että tälle tulee vielä paljon käyttöä! Nämä UD:n vice huulipunat on yksiä mun lemppareita, joten jes! Pelkästään tämän arvo on muuten se noin 20e.


Laatikosta löytyi myös näytekokoinen Marc Jacobs Beauty Le Marc Lip Crème sävyssä 246 Slow Burn. Marc Jacobsin meikit kiinnostaa kovasti ja tämä vaikuttaa aivan ihanalta! Mä tykkään siitä, että vaikka tämä onkin mini, on pakkaus silti saman näköinen kuin täysikokoisissa. Todella sleek pakkaus miellyttää ainakin mun silmääni. Tässä on myös aivan ihana sävy, sellainen nude roosa/mauve.


Ainoa tuttu tuote tässä setissä oli tämä Bite Beautyn amuse bouche huulipuna sävyssä Honeycomb. itseasiassa kuvassa näkyykin mun vanha versio, koska en viitsinyt uutta avata turhaan. Tämä on ihan loistava nudepuna, sävyltään ja koostumukseltaan! Tämäkin on pikkuruinen ja suloinen, mutta erittäin riittoisa. Tästä voit lukea lisää aiemmasta postauksesta täältä.


Setin toinen täysikokoinen tuote oli the Estée edit The barest contour lip liner sävyssä 05 in the buff. Huultenrajauskynä tuntuu pehmeältä ja levittyy huulille hyvin. Sävyltään tämä sopii hyvin mukana tulleiden tuotteiden kaveriksi. Mä en jaksa ihan joka kerta käyttää rajauskyniä, joten tämä oli mulle setin "tylsin" tuote, mutta ei missään nimessä huono tämäkään. Kiva päästä kokeilemaan uutta brändiä, mulla kun ei ennestään ole mitään Estée editiltä.


Tässä vielä swatchit kaikista, oikealta lähtien samassa järjestyksessä kuin ne teille esittelin. Mä olen todella tyytyväinen tähän ostokseeni, vaikka mulle hintaa tulikin enemmän kuin tuo 28 dollaria. Kaikki jäävät omaan käyttöön ja uskon näistä löytyvän myös uusia suosikkeja. 

Oletteko te kokeilleet jotain näistä? Mikä oli sun suosikki?

Love, Mari

19 kommenttia:

  1. Kyllä on nätti setti:) Sulla on kyllä valtava tietämys kaikista tällaisista ihanuuksista ja kulttituotteista yms. Respect:)

    VastaaPoista
  2. En ole kokeillut mitään, varmaan johtuu siitä, että en oikein ole nudeissa huulissa kotonani. Viime aikoina tosin olen löytänyt ihan muutamia sävyjä, mitä olen alkanut käyttämään yllättävän ahkeraankin. ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulle kyllä sopii kaikki kirkkaat ja punaiset sävyt ihan huikeen hyvin! :)

      Poista
  3. Nudehuulipunafanina tää olisi juuri mun tyyppinen satti. :)

    VastaaPoista
  4. Paljonko oli postit ShopandBoxin kautta tälle Suomeen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja oliko sulla joku postaus mis kerrottii vähä enemmän siitä miten toi palvelu toimii? :D

      Poista
    2. En nyt yhtään muista, mutta siis olisko ollut 30-40€? DHL toimittaa, mutta valittavana myös esim. USPS. Kallista on kuitenkin! Tällä hetkellä mulla ei taida olla tästä postausta tehtynä, mutta aikeissa on kyllä :)

      Poista
  5. Ihana setti! Juuri sellaisia kivoja nudesävyjä, joille on aina käyttöä ja tulisi testattua samalla kertaa montaa eri merkkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä mä just tykkään näissä Sephora Favorites seteissä, saa kokeilla eri brändejä ja tuotteita :)

      Poista
  6. Kyllä kävis kaikki näistä minullekin! ennestään löytyy jo tuo Queen B, tykkään siitä ihan possuna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensivaikutelma siitä oli tosi positiivinen, haluun lisää noita! :D

      Poista
  7. Vastaukset
    1. No niinpä! Vaikka Euroopan Sephorat ei oo kyllä läheskään niin kivoja kun USAn, olisi se silti tyhjää parempi! :)

      Poista
  8. Niin ihania huulituotteita kaikki, rakastan noita sävyjä! <3 erityisesti haluisin kokeilla noita buxomin tuotteita!

    www.elinaeveliinaa.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä setissä oli munkin mielestä pelkkiä hittejä :)

      Poista
  9. Ihana setti! Tota Melted Mattea tahtoisin kokeilla, ootan niin innolla jo Lontoon reissua että pääsen hiplaa Too Facedia!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vaikuttaa ensi kokeilun perusteella ihanalta! Tykkään paljon enemmän kun perinteisistä melted punista. <3

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...