tiistai 7. maaliskuuta 2017

Natasha Denona 28 eyeshadow palette

Yksi onnellinen kosmetiikkabloggaaja täällä hei! Oon niin odottanut päivää, että pääsen esittelemään teille tämän seuraavan upeuden, jota olen kuolannut jo pitkän aikaa. Nyt se on vihdoin mun! Tämä on muuten myös mun arvokkain meikkiostokseni ikinä. Lupasin tämän itselleni palkinnoksi eräästä työsaavutuksesta jo vuosi sitten ja nyt kun vihdoin pääsin tavoitteeseeni niin olihan tämä ostettava. Kyseessä on tietysti Natasha Denonan 28 sävyn luomiväripaletti! Natasha Denonaa myydään nykyään myös Beautybayssa, joten tuotteista ei tarvitse maksaa alveja, posteja ja tulleja. Jos olet tätä himoinnut, nyt kannattaa olla nopea! Tämän normaali hinta on nimittäin noin 230€ ja nyt sen saa Beautybaylta hintaan 142€!! 


Paletin kansi on todella tyylikäs, valkoista nahkamaista materiaalia, johon on painettu brändin nimi. Tämä on todella jykevän tuntuinen kädessä ja kaikinpuolin laadukkaan oloinen. Kannen alta löytyy myös peili ja sävyjen nimet on painettu paletissa kiinni olevaan muoviläpyskään. 


Sisältö kuitenkin ratkaisee, ja tässä tapauksessa siitä ei ole mitään kehnoa sanottavaa. Paletin sävyvalikoima on kaunis lämmin vihreä-ruskea. Mukana on mattaa, shimmeriä, metallista ja duo-chromea.  Laadultaan nämä on huippuluokkaa, pehmeitä, pigmenttisiä, kermaisia ja hyvin blendaantuvia. Metallisen sävyt varisevat, joten niiden kanssa täytyy olla varovainen ja tehdä silmämeikki ennen pohjameikkiä. Näin intensiivisten sävyjen kanssa se variseminen on vaan valitettava tosiasia, joka ei kuitenkaan onneksi yhtään huononna tätä palettia (ainakaan mun mielestä). Kirjoittelin viime kesänä Natashan viisikko paletista, josta en ollut läheskään yhtä vaikuttunut kuin tästä, vaikka ei sekään missään nimessä huono ollut. Tämä on vaan kokonaisuutena paljon parempi. 


Mä rakastan lämpimiä sävyjä ja vihreä on yksi mun suosikkini silmämeikissä. Valinta oli siis helppo! Jos nämä ei ole sun mieleen, löytyy vastaavia paletteja myös violetti-sininen, jossa myös aivan upeat sävyt! Mun tekisi mieli hankkia myös se kokoelmaani :D. Mun tämän hetken suosikiksi on noussut tuo keskirivin toiseksi ylin sävy, se on jotain uskomattoman metallista ja kaunista. Näette huomenna meikkipostauksessa ;). 


En lähtenyt kaikkia sävyjä swatchaamaan, mutta tässä näette hieman esimakua eri koostumuksista ja sävyjen pigmenttisyydestä. Tuo oikeassa reunassa näkyvä on se mun lempparini, ihan hyvästä syystä eikö? 

Löytyykö teiltä Natasha Denonan tuotteita?

Love, Mari

18 kommenttia:

  1. Ei löydy ja olen ehkä vähän pöyristynyt hinnasta :) liikaa mulle mutta onhan tuossa kaunis värimaailma ja varmasti on hyvä ostos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllähän toi hinta vähän kirpasi, mutta jokaisella on ne omat jutut mihin haluaa rahaa käyttää :)

      Poista
  2. Upealta näyttää mutta hinnaltaan menee ehdottomasti moninkertaisesti yli oman kipurajani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti aika monelle sama juttu, onhan tää ihan super kallis.

      Poista
  3. Hinnaltaan tää huitelee sellaisissa luokissa että monta palettia menee tämän edelle ostoslistalla, mutta muuten on kyllä todella miellyttävänoloinen paletti!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laadultaan tää on ihan huippu, etenkin nuo metalliset. Mutta löytyy ihan yhtä mahtavia paletteja reippaasti edullisemminkin :)

      Poista
  4. Tää on kyllä ihana paletti! Ehkä joskus voisin tämän hankkia, mutta toistaiseksi on niin paljon muutakin ostettavaa :)

    Tosin mun fiiliksiä merkistä laskee vähän se joku vuoden takainen jupakka, kun eräs tubettaja antoi ihan asiallisen negatiivisen arvostelun paletista ja merkin omistaja veti herneen nenään. Eikä se arvostelu ollut edes kovin negatiivinen, kunhan tubettaja sanoi, että hänen mielestään tämä ei ole yli 200 dollarin arvoinen. Mun mielestä näiden merkkien pitäisi osata chillata vähän, koska mikään tuote maailmassa ei voi sopia kaikille. Ei ole kovinkaan ammattitaitoista alkaa julkisesti arvostelemaan negatiivisen arvostelun antanutta henkilöä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo tosta jupakasta kuullutkaan! :o Tosi paljon tuntuu nyt olevan noita some skandaaleja firmoilla :/ Lieneekö ihan vaan huonoa peeärrää..?

      Poista
  5. Jessus millä alennuksella! Kaunis paletti, en olekaan BeautyBayn sivuilla käynyt aikoihin ennen tilasin sieltä joka kk jotain, mutta sitten paketit alkoivat viipyä vähän turhan kauan matkalla... mutta hyvä tietää, että Natashaa saa sieltä, inhoan pelleillä tullien kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alennus on tosiaan kohdillaan, et nyt jos koskaan :D Mä mietin sitä toistakin palettia tän kaveriksi. BBltä tilailen aina silloin tällöin, kestää aina parisen viikkoa tulla, mutta oon sen vielä kestänyt. :)

      Poista
  6. Aa että, oon niin himoinnu tätä sekä sitä toista palettia <3 Mutta ei oo vaa raskinu, nyt kyllä sais hyvällä alennuksella mutta mahtaakoha se ale mihin asti kestää? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa kyllä yhtään sanoa mihin asti kestää, on nyt ollut jo jonkin aikaa alessa :/

      Poista
  7. Wau mika paletti! Itselle ehka vahan tyyris, mutta voisin ostaa jos joskus rikastun ja lakkaan koyhtymasta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ehdottomasti sellanen hemmottelupaletti, mulle tää oli palkinto vakityöstä :D

      Poista
  8. Natasha Denonan paletteja olen ihaillut lähinnä Youtubesta ja onhan ne upeita:) Luomivärihulluna pääsen ehkä hyvässä lykyssä siihen pisteeseen joku kaunis päivä, että jonkin ko. merkin paletin hommaan, kunhan jaksan hyviä tarjouksia kaivella esiin netin uumenista;)

    Upea paletti<3 Siitä on varmasti iloa pitkään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne viiden luomivärin paletit on hyvä tapa tutustua brändiin jos ei heti halua laittaa näin isoa summaa :) Sävyvaihtoehtoja löytyy tosi paljon kuitenkin. Mä kyllä suosittelen tätä isoa lämpimästi <3

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...