maanantai 27. maaliskuuta 2017

Maaliskuun suosikit

Jos viime maanantaina oltiin pettymysten parissa, aloitetaan tämä viikko hieman positiivisemmissa merkeissä ja tutustutaan mun maaliskuun kosmetiikkasuosikkeihin! Kerrankin oon jopa ajoissa liikkeellä tän postauksen kanssa, mutta tällä kertaa näistä ei ollut mitään epäselvyyksiä. Mukana on kuusi tuotetta, jotka ovat ihastuttaneet maaliskuussa ja nämä ovat kaikki uusia tuttavuuksia tai sellaisia, joita olen kokeillut vasta nyt maaliskuussa tai helmikuun lopussa.


Maaliskuussa tutustuin moniin uusiin ihaniin meikkituotteisiin ja muutamat niistä oli niin mahtavia, että ne päätyivät heti suosikkien joukkoon. Mukana on myös jotain kasvoille ja uusin tulokas, öljyhoito hiuksille.


Wayne Goss 06 luomivärisivellin tuli Beautylishin lucky bagin mukana jo tammikuussa, mutta en ole raaskinut ottaa sitä käyttöön ennen kuin nyt maaliskuussa. Voin sanoa, että ensimmäinen kerta kun meikkasin tällä siveltimellä oli jotain niin upeaa. En olisi ikinä uskonut, että sivellin voi aiheuttaa näin suurta rakastumista, varsinkaan kun ulkoisesti tämä ei näytä mitenkään ihmeelliseltä. Mutta ihmeellistä tämä on, niin uskomattoman pehmeä ja tämä tarttuu luomiväriin kuin magneetti!

ColourPop pressed eyeshadows luomivärit ovat olleet myöskin kovassa käytössä ja oon niin rakastunut näihin. Multa löytyy jo aika hyvä kokoelma, näiden kuvassa näkyvien lisäksi multa löytyy muistaakseni viisi niitä ColourPopin nelikkopaletteja ja pari ylimääräistä, mitkä ei mahtuneet paletteihin. Näissä on pigmentti kohdillaan, upeita sävyjä ja mä vaan tykkään. Kokeilkaa ihmeessä, viiden dollarin hinnalla ei voi mennä pieleen!


Smashbox Always on liquid lipstick sävyssä Driver's seat lähti mun matkaani Prahasta ja tää on ollut yksi lemppareistani siitä lähtien. Koostumus on todella miellyttävä ja pitkäkestoinen ja tämän sävy on niin minua. Haluan lisää näitä!

Charlotte Tillbury Cheek to chic poskipuna sävyssä Sex on Fire on mun uusin poskipunatulokkaani. Ostin tämän bloggaajakollegalta vähän käytettynä, koska oon halunnut kokeilla Charlotten tuotteita jo pitkän aikaa. Tämä on todella kaunis luonnollisen sävyinen poskipuna, joka sopii meikkiin kuin meikkiin. Koostumus on ihanan pehmeä ja jopa kermaisen tuntuinen ja tämä levittyy poskille tasaisesti ja vaivattomasti.


Lumene Kuulas beauty illuminating ultra firming elixir* ihastutti jo ensi kokeilulla ja käytin tätä ahkerasti koko maaliskuun. Olen käyttänyt tätä pääasiassa päivävoiteen alla ja vitsit miten ihanalta iho tuntuukaan tämän jälkeen. Tässä on myös tosi hauska koostumus ja nuo hopeat palluraiset jaksaa ilahduttaa! Olen kirjoittanut tästä ja muista Kuulas -sarjan tuotteista enemmänkin täällä

Biozell Therapeutic öljyhoito hiuspohjan ongelmiin* on ollut kuin taivaan lahja. Rehellisyyden nimissä mulla on ollut tämä vasta noin pari viikkoa, mutta se riittää. Tästä on ollut todella suuri apu mun päänahan ongelmiini ja tämä on oikeastaan lääkehoidon lisäksi ainoa tuote, jonka oikeasti tunnen vaikuttavan heti kun tämän päähäni levitän. Kirjoittelen tästä lisää vielä ihan lähiaikoina, mutta iso peukku tälle jo nyt!


Löytyikö joukosta myös teidän lemppareita tai kenties jotakin uutta kokeiltavaa? :)

Love, Mari


*Tuotteet saatu pr näytteinä

11 kommenttia:

  1. ColourPop luomivärien sävyt todella kauniita:) Lumenen Kuulas eliksiiri pitää varmaan käydä hakemassa. Vaikuttaa hyvältä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo ColourPopit on ihania ja sävyjä on joka lähtöön <3

      Poista
  2. Lumenen Ultra Firming Elixir on ollut lempparituote jo vuosia, kiva, että se sai jäädä uudistuksen jälkeenkin. Smashboxin liquid lipstickit on huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yhtään ihmettele, oon tosi iloinen, että oon nyt vihdoin sen löytänyt omaankin kaappiini :D

      Poista
  3. Lumenen Ultra Firming Elixir kuulostaa hyvälle tuotteelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se kyllä on, ehdottomasti kokeilemisen arvoinen :)

      Poista
  4. Lumenen Elixir kuulostaa munkin korvaan hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan jos vaan mahdollisuus tulee :)

      Poista
  5. Tahon jo niin päästän korkkaan noi mun Lumenen tuotteet! Pitäs vaan löytää aikaa kuvata ne ensin, ehkä nyt vkl :D Aika hyvissä ajoin tuli Maaliskuun suosikit, propsit siitä!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiedän ton tuskan kun ei voi käyttää jotain tuotetta ennen kun on saanut kuvat otettua :DD Ja hei joo, oon aika yllättynyt kun yleensä menee reippaasti seuraavan kuun puolelle :P

      Poista
  6. Näitä kuukauden lemppari-postauksia on kiva lukea :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...