torstai 30. maaliskuuta 2017

Maaliskuun Ipsy glam bag

Moi kaikille! Sain maaliskuun Ipsyn vihdoin käsiini eilen ja pakkohan se oli heti kuvata, jotta pääsin leikkimään tuotteilla. Tänään siis kurkistellaan mitä ihanaa mun Ipsysta oikein löytyi ja jos et ole mun edellisiä Ipsy postauksia vielä nähnyt, löydät ne kaikki Ipsy -tagin alta, mikäli tämä herättää enemmän kiinnostusta. Ipsy glam bag on Yhdysvaltalainen kauneustilausjuttu, eli vähän samaan tapaan kuin meidän oma Bette box. Hintaa tällä on 10 dollaria kuukaudessa ja siihen vielä päälle postikulut Shipitolta (tms) Suomeen, koska toistaiseksi Ipsy ei toimita kansainvälisesti. Mukana on yleensä viisi tuotetta, sekä näytekokoja, että täysikokoisia ja tuotteet tulevat aina pienessä pussukassa.


Maaliskuun teemana oli You are beautiful (pass it on), ja värisävyiltään maaliskuu näytti hyvin keväiseltä ja hempeältä. Pussi on kaunis, mun suosikkini kaikista tähän asti saamistani. Toinen puoli on tuollaista kuvioitua ja toinen puoli vaaleaa roosaa, ruusukultaisella vetoketjulla. Tämä on myös normaalia isompi pussi ja se on taitettu cluth malliseksi, tarvittaessa tähän mahtuu siis aika paljonkin meikkejä.


Ensimmäinen pussista löytämäni tuote oli PÜRin Disappearing ink -peiteaine. Oon tästä tosi innoissani, koska uusien peiteaineiden testaaminen on aina jotenkin tosi tyydyttävää, etenkin jos ne osoittautuu toimiviksi! Sain juuri Lookfantastic boxin mukana saman brändin toisen peiteaineen, joten nyt nämä molemmat pääsee testiin ja vertailuun keskenään. Tästä tuli pieni 2ml näyte, mutta peiteainetta kuluu niin vähän, että sekin riittää pitkäksi aikaa.


Seuraava tuote olikin mulle tuntemattomalta brändiltä, MintPear. Sain kokeiluun heidän kasvoseerumin, joka ainakin hintansa puolesta saa luvan olla aika pahuksen hyvä! Tästä tuli 8ml kokoinen näyte, joka riittää sekin moneen kokeilukertaan. Tässä on hyvin ohut, hieman geelimäinen kirkas koostumus ja se levittyi ainakin kädelle hyvin. Tuoksu on tosi mieto, eli sopii myös tuoksuherkille! Otan tän kokeiluun heti tänään ja kenties palaamme tähän vielä myöhemmin.


Mun maaliskuun suosikkini taisi olla tämä tarten ihana nestemäinen huulipuna. Mä rakastan näitä ja tartea ihan ylipäätään, joten JES! (Vaikka tällä hetkellä olenkin riidoissa tarten kanssa, puhutaan siitä myöhemmin..) Tämä ihana nude roosan sävy on just täydellinen jokapäiväiseen käyttöön ja mä tykkään näiden tarten punien koostumuksesta. Tämä on ihan minikokoinen vauvahuulipuna, 1ml, mutta eipä haittaa, ehkä tän voi jopa joskus saada käytettyä loppuun.


Ensimmäinen täysikokoinen tuote pussissa oli tämä Elizabeth Mottin sivellin. Musta on ihanaa saada siveltimiä bokseista, tälläinen sivellinhamstraaja kun olen. Tämä on ulkoisesti aikalailla täydellinen. Mun kaksi lempiväriäni, minttu ja ruusukulta yhdistyy niin ei voi mennä pieleen. Sivellin tuntuu tosi pehmeältä, mutta melko jämäkältä, tää voisi olla hyvä vaikka cut crease blendaukseen tai highlighter siveltimeksi!


Pussin viimeinen tuote oli myös täysikokoinen, eli So Susanin poskipuna. So Susaniin olen tutustunut aikaisemminkin eri boksien välityksellä ja joskus tuotteet on olleet tosi hyviä ja joskus ei ihan niin kivoja. Tämä vaikuttaa lupaavalta, sävy on todella kaunis ja koostumus tuntuu pehmeältä ja hyvin blendautuvalta. Pakkaus on kovaa halpaa muovia ja tämä on kooltaan aika pieni, joten hinta vaikuttaa mun mielestä melko korkealta. So Susan on muuten cruelty free!

Miltä maaliskuun Ipsy vaikutti?

Love, Mari

6 kommenttia:

  1. Tosi nätti sivellin:) Muutkin tuotteet kivoja<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, ja vaikuttaa kaiken lisäksi vielä tosi laadukkaalta! :)

      Poista
  2. Pari kivaa tuotetta Tarte ja sivellin, poskipuna myös kiva, nuo kaksi muuta vähän naah. :) Kiva muuten lukea näistä boxeista ja bageista sulta, varmaan Suomen bloggaajien kattavin valikoima näitä on sun blogissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, yritys on ainakin kova :D Vaikka oon nyt huomannut, että mun boksi-kokoelmassani on vielä aika paljon puutteita.

      Poista
  3. Vähän harmittaa nyt ettei tullut tilattua tuota! Tarten ja siveltimen lisäks toi peiteaine ois kiinnostellut... ja itse pussukka! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä tosi kiva, kaikki tuotteet jäi omaan käyttöön! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...