tiistai 28. maaliskuuta 2017

Lavera natural liquid foundation

Moikka kaikille! :) Viime viikonloppuna puhuttiin hieman laveran ihonhoitotuotteista, jotka olin saanut testiin jokin aika sitten. Samasta paketista löytyi myös laveran meikkivoide ja tänään puhutaan sitten siitä hieman enemmän. Mä en ole koskaan aikaisemmin käyttänyt luonnonkosmetiikan meikkivoiteita, ainakaan tällaisia nestemäisiä, joten en yhtään tiennyt mitä tältä odottaa. Laveran kotisivuilta voit käydä lukemassa vielä lisää tuotteesta ja sieltä löydät myös jälleenmyyjät jos kiinnostuit!


Tämän meikkivoiteen lupauksiin kuuluu ihon virheiden peittäminen, säteilevä ja raikas lopputulos jopa kymmeneksi tunniksi ja ihon suojaaminen ulkoisilta rasituksilta. Meikkivoide on tottakai luonnonkosmetiikkaa, mutta sen lisäksi tämä on täysin vegaaninen ja gluteeniton. Meikkivoidetta on saatavilla kuudessa sävyssä ja pakkauskoko on 30ml.


Pakkaukseltaan tämä on aika tavallinen, ei siis herätä mitään suuria tunteita. Pakkaus on kovaa muovia ja kyljestä löytyy kaikki tarvittava tieto ja tietysti myös laveran logo. Ison plussan tämä meikkivoide saa kuitenkin pumpusta, mä tykkään pumpattavista meikkivoiteista huomattavan paljon enemmän kuin tuubeissa tai muissa vastaavissa olevista. Tämä on koostumukseltaan todella paksua, joten yksi pumppaus on riittänyt mulla koko kasvoille.


Meikkivoide on tosiaan paksua ja tönköhköä, mutta se levittyy kuitenkin kasvoille melko vaivattomasti, etenkin meikkisienellä. Siveltimellä levittäessä mun oli hankala saada tätä levittymään tasaisesti, mutta sienellä ei sitä ongelmaa ollut ja yleensähän levitän muutenkin meikkivoiteet aina sienellä. Sävy Ivory nude 02 on mulle tällä hetkellä hieman liian tumma, mutta oon saanut tämän kuitenkin toimimaan ja uskon, että kesällä tää tulee olemaan aika passeli. Meikkivoide jättää iholle pienen kuullon, eli jos tykkäät mattameikkivoiteista, ei tämä ole sinua varten. Tämä myös tarttuu jonkin verran kiinni ihon kuiviin kohtiin, etenkin nenänpieliin, joten kaikista kuivaihoisimmalle en myöskään lähtisi suosittelemaan. Paljon toki vaikuttaa myös se, millaista pohjustajaa ja puuteria tämän kaverina käyttää. Plussaa tämä saa peittävyydestä, yksi kerros riitti mulla peittämään kaiken tarvittavan ja lopputulos oli tasainen ja kuulas, eikä mitenkään pakkelinen. Tarvittaessa tätä pystyi myös kerrostamaan!


Kaikenkaikkiaan ihan kelpo meikkivoide. Ei täydellinen, mutta ei mitenkään huonokaan. Jos omaat normaalin ihon ja kaipaat hieman kuultoa tuovaa peittävää meikkivoidetta, voisi tämä olla hyvä valinta, etenkin kaikille luonnonkosmetiikan ystäville. Mulla ei ole kokemusta muista kuin tästä yhdestä, mutta tämä hoiti tehtävänsä. En ihan allekirjoita tuota 10h pysyvyyttä, mutta kyllä tämä aika pitkään pysyi kasvoilla etenkin hyvän pohjustajan ja puuteroinnin kanssa. Mulla lähtee aina kaikki meikkivoiteet kulumaan leukakuopasta ja nenästä, joten en pidä tätä syypäänää siihen :D. 

Oletteko te kokeilleet luonnonkosmetiikan meikkivoiteita?

Love, Mari

9 kommenttia:

  1. Absolutionin on itseasiassa kesällä yksi mun lemppareita, sillä saa tosi kauniin ihon ja pysyvän lopputuloksen, mutta levitykseen kannattaa käyttää vain beautyblenderiä, on sen verran jämäkkää kamaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, täytyy pitää toi mielessä kun seuraavan kerran haluun kokeilla jotain uutta! Tää oli kanssa sen verran paksua, että siveltimellä ei oikein onnistunut levitys.

      Poista
  2. Minulla on yksi Paesen ja yksi Idunin meikkivoide, molemmat on ihan ok-tavaraa muttei kuitenkaan niitä mihin tartun kaikista mieluimmin. Korealaiset BB-voiteet on mulle vaan ykkösiä meikkivoiteina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Misshan BB voide ollut ostoslistalla jo ikuisuuden ja haluun kyllä päästä sitä kokeilemaan pian, kaikki aina kehuu noita Korealaisia :)

      Poista
  3. Harmi kun näissä Laveran meikkivoiteissa ei vaalein sävy ole omalle kalmankalpealle iholleni sopiva :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sävyvalikoima saisi kyllä olla laajempi, kuusi on kuitenkin aika vähän :/ Toivotaan, että lisäävät lisää vaihtoehtoja meikkipohjasävyihin! :)

      Poista
  4. Ei oo tullu itellä kyllä kokeiltua ja muutenkin Laveran tuotteet vielä kokeilematta. Pitää kyllä jossain vaiheessa tutustua tarkemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli mullekin täysin vieras brändi vielä jokunen viikko sitten, mutta ensivaikutelma on ollut hyvä :)

      Poista
  5. Oon ite luonnonkosmetiikasta kokeillut Zuiita ja vaikka se hyvä olikin kaikin puolin muuten, joudun siitäkin sanomaan miinuksena tuon pysyvyyden! Ei ole luonnonkosmetiikkameikkivoiteita näköjään tehtyä kestämään! :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...