maanantai 6. maaliskuuta 2017

Helmikuun roskat


Kuukausi on taas päässyt vaihtumaan, joten aika kurkata viime kuun roskakasaan. Helmikuussa tyhjiä ei tullut ihan niin paljoa kuin tammikuussa, koska yksi viikko meni reissussa. Ihan kivasti näitä tyhjiä lopulta kuitenkin oli ja onpa mukana yksi meikkituotekin, joka myös pannuprojektistani löytyi.


theBalm Time balm face primer on tosiaan ollut mukana pannuprojektissa ja nyt se on loppu. Jes! Tää oli ihan kelpo primeri, mutta alkoi olla jo aika vanha. En varmaan tätä enää uudestaan osta, koska olen löytänyt vastaavanlaisia, joista tykkään enemmän.

Lumene Valo arctic berry cocktail* oli todella positiivinen yllätys. Ensinnäkin se tuoksui ihanan raikkaalle, se on aina iso juttu. Tuoksun lisäksi tämä myös tuntui iholle todella miellyttävältä ja ravitsevalta ja se tosiaan tuntui kirkastavan kasvoja. Käytin tätä aina aamuisin päivävoiteen alla ja lopputulos oli todella kiva.

Neutrogena visibly clear pink grapefruit daily scrub* on ollut mulla suihkukäytössä. Tämä sopii päivittäiseen käyttöön, joten olen aina suihkun yhteydessä kuorinut tällä kasvot. Kuorintateho ei tietenkään ole niin maksimaalinen kun harvemmin käytettävissä, mutta tämä oli todella kiva juurikin päivittäiseen käyttöön. Ihana greipin tuoksu ei myöskään huonontanut tuotetta yhtään!

Davines MOMO shampoo* oli hurjan pitkäkestoinen. Sain tämän testiin muistaakseni lokakuussa ja käytin siitä lähtien ainoastaan tätä shampoota, kunnes helmikuun alussa se vihdoin loppui. Iso plussa siis pitkäkestoisuudesta! Kaikenkaikkiaan tämä oli todella käypä shampoo, joka puhdisti hiukset hyvin kuivattamatta niitä. Voisin hankkia tämän uudestaankin.


L'occitane hand cream on ollut mulla töissä käsirasvana. Ihan kiva, ei kuitenkaan mun suosikkini tuoksun puolesta. Tykkään kyllä L'occitanen siitä perinteisestä käsirasvasta tosi paljon ja tän koostumus oli yhtä miellyttävä. 

The Body Shop Vanilla Chai body scrub ihastutti todella. Niinkuin ehkä muistatte, rakastuin tähän Vanilla Chai tuoksuun ihan täysillä, se on yksi parhaista TBS tuoksuista ikinä. Tämä oli myös kuorintana tosi kiva, ei liian raapiva iholla, mutta kuitenkin riittävän tehokas. 


Lumene Lähde pure dew drops hydrating eye gel* oli koostumukseltaan geelimäinen ja hieman viilentävän tuntuinen. Tuntui silmänalusilla todella miellyttävältä, mutta mitään näkyvää vaikutusta en huomannut tummiin silmänalusiin tms. Tämä oli mulla päiväkäytössä, koska kevyt koostumus ei olisi ollut riittävä yöksi.

The Body Shop Oils of life intensely revitalizing eye cream-gel* sen sijaan oli erinomainen. Rakastuin tähän aikalailla heti ja ostan varmasti jossain kohtaa uuden. Koostumus oli geelimäinen, mutta riittävän paksu ja hoitava myös yöksi. Tämä selkeästi pienensi silmäpusseja ja auttoi tummiin silmänalusiin ja juonteisiin. Tuntui todella kosteuttavalta.


Loverecipe Aloe mask tuli ipsyn mukana ja kokeilin heti. Ihan kelpo kangasnaamio, mutta ei herättänyt mitään sen suurempia tunteita kuitenkaan. 

PIXI glow tonic näyte tuli joulukalenterin mukana ja olin siitä tosi innoissani. Kaikki ovat tätä kehuneet ja odotinkin paljon. Pakko sanoa, että mun iholla en huomannut mitään vaikutusta, mutta en kyllä käyttänytkään tätä mitenkään säännöllisesti päivittäin.

Sierra Bees huulirasva on ensimmäinen mun koskaan loppuun käyttämä huulirasva. Aika voittajafiilis! Tää on ollut mulla tietokoneen vierellä ja aina kun huulet tuntui hieman kuivilta olen levittänyt tätä. Koostumus on todella voimainen, se ikäänkuin sulaa huulille ja kosteuttaa tehokkaasti.

Käytin myös Bette Boxin mukana tulleen tuoksunäytteen, joka ei ihastuttanut niin kauheasti sekä Kiehl'sin silmänympärysvoide näytteen, josta muistaakseni tykkäsin ja voisin harkita ostavani sen ihan täysikokoisenakin.

Oliko joukossa mukana tuttuja tuotteita?

Love, Mari

8 kommenttia:

  1. Berry coctail on ollut vuosia mun lempparituote, joten kiva lukea, että säkin tykästyit. :)

    VastaaPoista
  2. Kuvittelin jo aikaisemmin kommentoineeni tänne, mutta joko muisti pettää tai sitten kommentti on hävinnyt bittiavaruuteen - kumpikin ihan yhtä todennäköisiä vaihtoehtoja :D

    Sä saat varsin kohtuulliset kasat kuukausittain aikaiseksi, vilkaisehan piakkoin minkälainen kasa itselleni helmikuusta kertyi ;) Tuttuja tuotteita on useampikin joukossa, noille Sierra Bees:n huulivoiteille en itse jostain kumman syystä ole syttynyt.. o.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä aina kateellisena katon sun kasoja :D Mut hiljaa hyvä tulee, oon tyytyväinen kun edes jotain tyhjenee.

      Poista
  3. Muutama tuttu tuote tuli vastaan :) The Body Shop Oils of life intensely revitalizing eye cream-gel vaikuttaa oikein mielenkiintoselta jos se oikeestikkin toimii tummiin silmänalusiin? Itellä on välillä olo kuin pandalla huonosti nukutun yön jälkeen, kun silmän aluset on niin tummina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tykännyt siitä mun silmänalusille tosi paljon. Mulla ei oo mitkään ihan kamalan tummat niin niihin on auttanut, mutta en tiedä tosiaan miten auttaa oikeesti tummiin. Kannattaa käydä pyytämässä vaikka testeriä?

      Poista
  4. Muutamia kiinnostavia! Pixi Glow Tonic on kyllä hyvä ❤

    VastaaPoista
  5. Pixi on tuttu, mä en kans oikein löytänyt sen ideaa, ainakaan vielä.. Kicksin vastaava löytyy vielä matkakokoisena, se testiin seuraavaksi! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...