perjantai 3. maaliskuuta 2017

Helmikuun lempparit


Jälleen on yksi kuukausi vierähtänyt ja nyt ollaan virallisesti jo keväässä. Kyllä, maaliskuussa alkaa mun kevät vaikka paukkuisi pakkaset. Pian onkin jo neljäsosa vuodesta kulunut, aika hurjaa! Tänään mulla olisi teille muutama lempparituote helmikuulta. Näitä kaikkia oon käytellyt ahkerasti viime kuussa ja sitä ennenkin, joten jokainen on paikkansa ansainnut.


Mizon collagenic aqua volume lip essence tuli Bearelin talven kauneusboksissa. Olin aluksi vähän pettynyt, koska tuote ei herättänyt mitään suuria tunteita pakkauksellaan tai muuten. Otin tämän kuitenkin kokeiluun ja hyvä niin. Tässä on aivan ihana pehmeä, hieman geelimäinen koostumus ja se levittyy huulille kuin sula voi leivän päälle. Tämä tuntuu ihanan kosteuttavalta ja mun kuivat huuleni saa tästä heti helpotusta. Myös tuoksu on tosi hyvä, siitä plussaa myös.

Signe Seebid suojaava käsivoide* on ollut talvi-käsien pelastus. Mun kädet kuivuu aina pakkasella ihan halkeileviksi korpuiksi, tämä on yhdessä tuon toisen brändin tuotteen kanssa tuonut suurta helpotusta. Voide on todella paksua ja sen imeytyminen kestää kauan, mutta se jättää kädet ihanan pehmeiksi. 

Signe Seebid vartalokuorinta viilentävä minttu* on nimestään huolimatta toiminut mulla käsikuorintana. Sain vinkin tähän muistaakseni Ria G Beauty blogin Rian instagramista ja oon ollut siitä lähtien koukussa. Tämä kuorii kädet ihan super pehmeiksi ja yhdessä tuon käsivoiteen kanssa lopputulos on ihan huikea. Varmasti tämä toimii hyvin myös vartalokuorintana, mutta mulle on ollut tästä enemmän hyötyä käsille.

TRESemmé Max the volume tekstuurivaahto on ollut suuri yllättäjä. Tämä tuli tammikuun Bette boxin mukana ja en oikeastaan odottanut kummia. Ajattelin tämän jäävän käyttämättä, koska tuote vaatii föönauksen ja oon niin laiska föönaamaan hiuksiani. Otin tän kuitenkin kokeiluun ja ihastuin täysin. Tämä antaa hiuksille tosi kivasti rakennetta ja tuuheutta ja tuote on tosi helppokäyttöistä. Aina kun pesen hiukset aamuisin, laitan tätä sekaan. Iltaisin en koskaan jaksa föönata, joten sen vuoksi en iltaisin ole käyttänyt.


ColourPop pressed eyeshadows eli irtoluomivärit tulivat ja yllättivät. Osasin odottaa niiden olevan hyviä, mutta yllätyin silti. Mulle on kertynyt niitä jo aika iso kasa ja lisää haluan ehdottomasti, ne on tämän hetken suosikkeja ihan heittämällä. 

Vintage highlighter duo tuli tammikuun Boxycharmissa ja vitsin oon tykännyt tosta paljon. Tää on ollut mun eniten käyttämä highlighter helmikuussa ja ihan hyvästä syystä. Sävyt on todella kauniit ja näissä on juuri sopivasti pigmenttiä ja hohtoa. 


L.A Girl Pro primer on ollut suuri apu silmämeikin tekoon. Pohjustus on tällä niin nopeaa ja vaivatonta, enkä ole huomannut käytössä mitään eroa kalliimpiin luomivärinpohjustajiin. Ehdottomasti sen muutaman euron arvoinen tuote!

tarte Amazonian clay matte waterproof bronzer, Park ave princess, on mun tämän hetken luottoaurinkopuuterini. Tällä saan tehtyä varjostukset ja tuotua lämpöä kasvoille, sävy on juuri täydellinen. Ei liian lämmin eikä liian kylmä ja mun talvi-iholle sopivan vaalea. 

Oliko mukana tuttuja tuotteita? Mitkä oli teidän helmikuun lempparit?

Love, Mari

*Tuotteet saatu blogin kautta

11 kommenttia:

  1. Mizonin kollageeni silmänympärysvoide on kans ihan huipputuote:)
    L.A. Girlin primeri on yksi mun lemppareista. Myös L.A. Girlin Pro concealistä tykkään:)
    Tarten bronzeri näyttää upealta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuullut Mizonista niin paljon hyvää, että täytyy kyllä tutustua myös sarjan muihin tuotteisiin :) Tuo silmänympärysvoide voisi olla tosi kiva!

      Poista
  2. Tuo Signe Seebid käsivoide on aivan ihana, itseltäkin syksystä asti yöpöydältä löytynyt ja tuntuu riittävän käytössä pienen ikuisuuden - mikä ei kylläkään tämän kohdalla yhtään harmita, koska tuota on niin ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on, ihan lemppari käsivoide :) Ja se tuoksu <3

      Poista
  3. Mun helmikuun lempparit löytyy mun blogista ;)
    Noi signe Seebidin tuotteet on kyllä vaan loistavia! ihanat tuoksut niissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävinkin niitä jo katsomassa, ihan mahtavia tuotteita oli sunkin listalla :)

      Poista
  4. Noita Signe Seebidin tuotteita ei ookkaa itellä tullu testattua, kuulostaa ihanilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Bona Valeren verkkokaupasta saa ainakin tilattua :)

      Poista
  5. Mulla on sama käsivoide olohuoneen pöydällä. Se menee jo melkein sisustuselementistä :D Mut ei tuu kyllä hetkeen loppumaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta, Signe Seebid tuotteissa on aina super kauniit pakkaukset :) <3

      Poista
  6. Tuota LA Girlin pohjustajaa pitäisi testata! Mä en jotenkaan kokenu tuota highlighter-duoa niin pigmenttiseksi kun olisin halunnut :/ ja se jatkoikin sitten matkaa uuteen kotiin. Se toinen, aiempi ruusukultainen Vintagen korostaja on sitten tooodella pigmenttinen tapaus.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...