torstai 2. maaliskuuta 2017

Helmikuun Boxycharm


Jeee helmikuun Boxycharm on täällä! Mä oon odottanut tätä laatikkoa sormet syyhyten koko kuukauden, koska tiesin odottaa mahtavuutta. Näin tammikuun lopulla jo kolme sneak peekia laatikon tuotteista ja ne oli todella todella kiinnostavia kaikki. Nyt kun sain tän vihdoin käsiini voin sanoa, että eipä ne loput kaksi tuotettakaan tuottaneet pettymystä. Jälleen kerran ihan huippu boksi, voin suositella lämmöllä. Jos et sattumoisin ole tähän vielä törmännyt, on kyseessä Amerikkalainen kauneusboksi, jonka tilaaminen Suomeen onnistuu välityspalvelun, kuten Shipiton kautta. Boksilla on hintaa 21 dollaria ja arvoltaan se on aina yli 100 dollaria. Vanhoihin bokseihin voit kurkata boxycharm tagin takaata ja tästä pääset Boxycharmin omille sivuille.


Ensimmäisenä mun käsiini tarttui tämä upea kahden siveltimen setti. Royal & Langnickel siveltimiä on tullut aikaisemminkin ainakin yksi setti ja mä oon niistä ihan tykännyt. Nämä kaksi Omnia -sarjan silmämeikkisivellintä näyttävät upeilta. Nämä ovat molemmat ihanan pehmeitä ja vaikuttavat todella laadukkailta. Settiin kuului siveltimet BOM-40 shader ja BOM-18 detail.


Dr. Brandtin microdermabrasion kuorintaa osasin odottaa ja tästä olin super innoissani! Siis haloo, 80 dollarin täysikokoinen kuorinta. Voiko kauneusboksi mennä paremmaksi? Dr. brandt on mulle ennestään vieras siinä mielessä, etten ole heidän tuotteitaa koskaan käyttänyt. Paljon olen kuullut kehuja, joten ootan innolla tän testausta.


Helmikuussa mukana oli jälleen Makeup Geekia, mikä on aina ihan mahtavaa! Sain kaksi luomivärinappia sävyissä Barcelona beach ja Unexpected ja molemmat oli mulle uusia sävyjä, jes! MUGin luomivärit on yksiä mun suosikkeja, joten niitä on aina kiva saada boksissa.


Mukana oli myös pieni Z paletti, johon ne MUGin napit voi vaikka laittaa. Tiesin tämänkin etukäteen ja olin tosi iloinen, mulla kun on juuri suuri tarve uudelle tyhjälle paletille. Boxycharmin kannalta oli harmillista, että Z paletti kohu alkoi juuri nyt. Kertokaa mitä mieltä te olette olleet tästä kohusta, aiotteko jatkossa ostaa Z paletti tuotteita vai menikö boikottiin? Mä otan tämän paletin kyllä käyttöön mielelläni, turha sitä on haaskatakaan. Jatkosta en osaa sanoa, saa nähdä miten tilanne etenee.


Viimeisenä laatikosta löytyi Japonesquen upea huulipuna. Sävyn numero on 2, mitään nimeä en sille löytänyt. Puna on ihanan pehmeä ja kermainen, pigmenttiä löytyy myös. Sävyltään tämä on kaunis nude pinkki. Tän pakkaus on myös aivan upea, mä tykkään tosi paljon tuosta korkista. Tää on mun ensimmäinen Japonesque tuote ja oon positiivisesti yllättynyt!

Miltä helmikuun boksi näytti? Mikä oli sun suosikki tässä kuussa?

Love, Mari

10 kommenttia:

  1. Huikea boxi:) Upean näköiset siveltimet ja sitä on kaikki muutkin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää oli ihan älyttömän hyvä taas jälleen, menee kyllä mun TOP5:seen varmasti :D

      Poista
  2. Mä tosiaan vielä oottelenki omaa boxia :D toivottavasti tulis pian <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan! Jännää nähdä mitä sun boksista löytyy, noista parista tuotteesta kun oli muutamaa eri variaatiota :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Tää on mun ehdoton suosikki kaikista bokseista tällä hetkellä :)

      Poista
  4. Ihan joka boksissa ei tule 80 dollarin arvoista kosmetiikkatuotetta, joten vau mikä boksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ei kyllä :D Boxyn mukana niitä tulee vielä aika useinkin, muistan saaneeni mm. saman arvoisen naamion ja silmänympärysvoiteen.

      Poista
  5. Mikä Z-paletti kohu, en ole kuullukkaan! Ja myös swatchit noista luomiväreistä kiinnostais:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heidän ceo hyökkäsi uutta tuotetta arvostelleiden asiakkaiden kimppuun aika törkeästi instagramissa ja siitä on noussut tosi iso haloo, kannattaa instagramista etsiä vaikka boycott z palette niin löytyy huimasti niitä kommentteja ja juttuja.
      Voin lisäillä noiden swatchit vaikka snapchatiin jossain kohtaa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...