lauantai 18. maaliskuuta 2017

ColourPop Aquarius

Moikka kaikki ja ihanaa aurinkoista lauantaita! Huulipunalinjalla jatketaan tänäänkin, kun esittelyyn pääsee mun tuorein ostokseni ColourPopilta. Tajusin vasta nyt tätä kirjoittaessa, että tämä on tosiaan viikon kolmas huuliteemainen postaus, hupsis! Lupaan, että huomiselle on luvassa jotain ihan muuta :D. ColourPop julkaisi jokin aika sitten uuden huulisetin yhdessä Kathleen Lightsin kanssa. Kyseessä on tuttu Aquarius, jonka Kathleen on luonut jo aikaisemmin, mutta nyt sitä on saaavilla myös kolmessa uudessa koostumuksessa. 



Kaikkia setin punia on saatavilla myös yksittäin, mutta ostamalla koko trion säästää muutaman dollarin ja saa samalla tuon söpön pakkauksen, jossa punat tulevat (ja jolla ei ole oikeasti yhtään mitään virkaa!). Pakkaus on mun mielestä tosi nätti, puuterinen rasia kultaisella tekstillä ja pallokoristein. 


Mukana tulee ultra mette lip, ultra satin lip ja ultra glossy lip. Kaikki ovat sävyssä Aquarius, paitsi ultra matte on Aquarius 2, koska se eroaa eniten alkuperäisestä. Nämä ovat kaikki koostumukseltaan mulle ennestään jo tuttuja, joten siinä ei ollut mitään yllättävää. Ultra satin lip taitaa olla mun suosikkini, mutta tykkään kovasti myös ultra matte koostumuksesta. Glossyt on niitä, mitä käytän vähiten, ihan vaan koska en juurikaan käytä huulikiiltoja. 



Tässä vielä swatchit kaikista ja oikeassa reunassa on alkuperäinen Aquarius. Pientä eroavaisuutta näissä kaikissa on, mutta hyvin samantapaisia sävyjä kuitenkin. Aquarius on mun ehkä kaikkien aikojen suosikki nudeni, joten olin tosi innoissani kun nyt sitä saa useammassa koostumuksessa! Mun mielestä Aquarius sopii ihan joka tilanteeseen ja meikkiin, jos oot nudepunan ystävä niin ehdottomasti suosittelen. 

Löytyykö sinulta jo Aquarius? 
Mikä ColourPopin huulipunakoostumuksista on sun lemppari?

Love, Mari

6 kommenttia:

  1. Ei löydy, mun tekisin kamalasti mieli kokeille näitä, mutta en oo jaksanut tilailla. :D Mutta ehkä vielä joskus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näihin jää kyllä pahasti koukkuun kun kerran alottaa :D Varoituksena vaan, suosittelen silti!

      Poista
  2. Olisitko voinut hetken odottaa, että matte ja satin versiot olisi edes ehtinyt kuivua, niin olisi tuosta swatchista jotain hyötyäkin. näinkö hätäisesti näitä postauksia teet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kas vain, näin on päässyt käymään. Onneksi google on swatcheja pullollaan niin löytyy sullekin mieluisat. Mutta hei kiitos tästä rakentavasta palautteesta :D

      Poista
  3. Ihan täydellisiä sävyjä <3 Ois pitänyt näitä ostaa jo ihan nimen perusteella, kun itsekin oon vesimies horoskoopiltani ;D Hih..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...