sunnuntai 8. tammikuuta 2017

tarte in my mind

Moikka! Tänään mulla olisi teille näytettävänä pari juttua, joista on ollut ihan super innoissani. Tein joskus joulukuussa tilauksen tartelle kun VIHDOIN huomasin, että paljon puhutut ja hypetetyt shape tape concealerit oli tulleet taas myyntiin. Mä oon niin odottanut noita peiteaineita julkaisusta lähtien ja ne on aina vaan olleen loppu. No, nyt ne on vihdoin mulla ja laitoinpa samaan tilaukseen vielä ihanan highlighter paletin.


Tarten rainforest of the sea -kokoelma on ihastuttanut pakkauksillaan ja tuotteillaan niin kovasti, että kun tähän sivuilla törmäsin niin pakko se oli ostoskoriin tipauttaa. Ensisijaisesti lähdin kuitenkin hankkimaan shape tape peiteaineita, tietysti kahdessa eri sävyssä (koska kesä ja talvi).


Mä en kestä miten upea tuo pakkaus on! Tarte kyllä osaa nää pakkaushommat, niillä on aina todella upeita ja uniikkeja pakkauksia. Tämän paletin kuviointi sopii tuohon rainforest of the sea teemaan kuin nenä päähän, tästä tulee tosi merellinen fiilis.


Paletin sisältö ei kyllä kalpene yhtään ulkokuorelle. Kannen alta paljastuu iso peili ja neljä hohtavaa highlightersävyä, joista lähes jokainen varmasti löytää oman suosikkinsa. Kaikista vaaleimmalle käy hyvin tuo toinen sävy vasemmalta ja tummallekin iholle löytyy omansa oikeasta reunasta. Mun ihonsävyni on siitä kiva, että pystyn hyödyntämään näitä kaikkia, ainakin johonkin vuodenaikaan. 


Tässä kuvassa swatchit on nyt vähän väärinpäin, tummin vasemmalla. Mun suosikkeja on kyllä varmaankin nuo kaksi vaaleaa shamppanjaista sävyä, mutta tummatkin näyttää upeilta päivettyneellä iholla ja esimerkiksi bronzerin topperina.


Sitten päästäänkin näihin peiteaineisiin. Näitä on hehkutettu ihan joka puolella viimiset kuukaudet. Jokainen youtubettaja ketä seuraan on näitä kehunut ja vannoo näiden nimeen. Pakkohan mun oli kanssa saada! Näiden luvataan olevan todella peittäviä ja pysyvän iholla kauniina, jopa ilman kiinnitystä? Mä en ikinä uskaltaisi jättää peiteainetta kiinnittämättä, mutta muuten kyllä allekirjoitan nuo lupaukset. Näissä on ihan valtava applikaattori, joka aluksi hämmensi, mutta tuote levittyy sen avulla kyllä hyvin haluttuihin paikkoihin. Tätä riittää ihan muutama pisara silmienkin alle, niin pigmenttistä ja levittyvää se on. Kun on tottunut normaalilla peiteaineella värittämään koko silmänaluset ja tekemään sen perinteisen kolmion, saa tän käyttöä hieman harjoitella ettei tule övereitä. Itse levitän tätä kostealla beautyblenderillä ja se levittyy kuin unelma. Tykkään tosi paljon! Vielä en osaa sanoa tykkäänkö enemmän kuin mun holy grail peiteaineesta Urban Decaylta, mutta tykkään kumminkin.



Oletteko te kuulleet tästä peiteaineesta? Entä kiinnostaako tarten tuotteet ylipäätään?

Love, Mari

18 kommenttia:

  1. Mun pitäisi myös tilata tuota peiteainetta! Eilen juuri katsoin ja se oli loppuunmyyty, mutta täytyy laittaa tilaukseen heti, kun tuota tulee taas varastoon. Käytätkö muuten Tarten tilaamiseen Shipitoa vai tilaatko suoraan Suomeen? Huomasin, että kaikkia kiinnostavia tuotteita ei saa tilattua suoralla toimituksella. Onneksi suuren osan kuitenkin saa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarte muistaakseni lopetti toimittamisen Shipitolle kun alkoi nää kansainväliset toimitukset :/ Eli suoraan Suomeen tilaan ja onneksi nykyään saa jo lähes kaikkia tuotteita :)

      Poista
  2. Mä olen monta kertaa katsellut tota peiteainetta, että jos tilais, mutta mun haluama sävy on ollut melkein koko ajan loppuunmyyty, lisäksi hieman pelottaa, että onko itselleni kuitenkin liian kuivattava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun sävyt oli kanssa loppu ikuisuuden, joten kun ne vihdoin tuli en miettinyt hetkeäkään :D Ja toistaiseksi oon ollut tyytyväinen, ei oo tuntunut raskaalta tai kuivalta, vaikka onkin aikalailla peittävä.

      Poista
  3. Mä en oo jotenkin ikinä innostunut käyttämään peiteaineita vaikka meikkifriikki muuten olenkin :D kyllä mulla niitä siis on, noin 10 eri peittaria, mutta jotenkin niihin ei tuu sellasta must-have fiilistä. Highlighterit ja poskipunat sen sijaan - now you're talking!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis peiteainehan on sellanen pakollinen paha :D Jos silmänaluset ei sitä tarvitsisi niin oisin aika kiitollinen, valitettavasti on vaan pakko. Ja sit kun löytyy joku hyvä mikä oikeesti toimii eikä uppoa kaikkiin juonteisiin niin on aika jees fiilis. Mutta highlighterit <3

      Poista
  4. Mä oon niin kade näistä sun Tarteista, Colourpopeista ja kaikesta mahdollisesta supermeikistä mitä sulla on! Ite en ees henno ostaa vielä tuota UD Ultimate Naked -palettia (synttäreiks ehkä aattelin itelleni) kun on pakko säästää näin opiskelijana. Sitten työelämässä ollessa aion kyllä panostaa erikoisempiinkin meikkihin ihan urakalla :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kyllähän näitä tulee hankittua, mutta nyt on vielä hyvä tilanne kun ei tarvitse huolehtia kun itsestä ja parista koirasta näin kahden aikuisen taloudessa :D Mutta hei, ei mullakaan ole VIELÄ tuota ultimate palettia ;)

      Poista
  5. Tartella on kyllä ihanat pakkaukset <3_<3 Peiteaine kuulostaa erittäin lupaavalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Ja toi peittari on ollut kyllä hyvä, ei valittamista toistaiseksi :D

      Poista
  6. Ei osunut silmään, mutta miten Tartelta tulee noita toimituskuluja ja kauan toimituksessa meni? Just eilen surffailin siellä verkkokaupassa ja löysin vaan, että määräytyis loppusumman mukaan(?), mutta maksetaanko alvit heti Tarten kassalla vai hoituuko se Suomen päässä? Koskiko se ilmainen toimitus yli 70$ tilauksiin myös kansainvälisiä tilauksia?

    Tämmönen pieni kysymystulva, Tarte kiinnostaa niin hirveesti mutta toimitukset on aina yks murheenkryyni, kun myyntipisteet on lätäkön toisella puolella :-D Kiitos jo etukäteen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, nyt on kyllä pakko sanoa, että en ihan tarkkaan muista paljonko sieltä toimituskulut on, kun tilaan aina yli sen 70 dollarin :) Eli joo, se pätee myös kansainvälisiin tilauksiin. Jos en ihan väärin muista niin muuten postarit pyörii siinä 15 dollarin hujakoilla (?). Toimituksessa menee parisen viikkoa, ehkä vähän reilu. Alvit saa maksaa heti kassalla tai täällä Suomen päässä, oman maun mukaan. Mä maksan aina jo tilausvaiheessa niin tulee paketti nopeammin ja helpommin.
      Tarte on kyllä ihana brändi ja suosittelen ehdottomasti tilaamaan, kohtuu helposti se nykyään tuolta käy :)

      Poista
  7. Noi tape shapet kyllä kiinnostaa! Kerrotko vielä, että mitä sävyjä tilasit ja olitko tyytyäinen niihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on light-neutral nyt käytössä ja se on ollut mun ihonsävylle just eikä melkeen :) Toinen on light-medium, mutta sitä en oo vielä testannut.

      Poista
  8. Vähän vanhaan postaukseen tuun kommentoimaan, mutta josko tän huomaisit! Just itseasiassa eilen otin Shipiton käyttöön ja tilasin Tartelta sinne, nimenomaan shape tapet :) mutta huomasin Tarten faq:ssa tilauksen maksamisen jälkeen, että p.o boxeihin eivät toimita... Saas nyt nähdä mitä tilaukselle sitten käy! Meneekö perille vai peruuntuuko tilaus jotenkin :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tämä täältä löytyi :) Kiva kun oot ottanut Shipiton käyttöön, siitä on varmasti hyötyä! Tarte ei tosiaan enää nykyään toimita välityspalveluihin, koska toimittavat suoraan Suomeen, joten todennäköisesti tilaus perutaan :/ Mulle kävi pari kertaa niin kanssa silloin kun muutos tuli voimaan. Yli 75 dollarin tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja, joten kannattaa yrittää saada se summa täyteen vaikka kimppaan jonkun kanssa, jos yksin tuntuu paljolta :)

      Poista
    2. Joo kattelin tossa, et jos tilaus peruuntuu niin lisäänkin tilaukseen uuden setting powderin niin saan tilauksen yli 75 e :) toivon, ettei tässä välissä mun shape tape sävyt pääse loppumaan :D

      Poista
    3. Pidetään peukkuja! :) Nyt kun se suurin hypetys on laantunut niin sävyjä on ollut valikoimissa onneksi paremmin.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...