tiistai 31. tammikuuta 2017

Tammikuun suosikit



Vuoden 2017 ensimmäinen kuukausi on päättymässä ja nyt olisikin aika vuoden ensimmäisille suosikeille. Mukana on tälläkertaa aika paljon uusia tuotteita, jotka olen saanut käsiini tammikuun aikana tai joulun jälkeen. Kaikki postauksen tuotteet on olleet kovalla käytöllä tammikuun aikana ja varmasti myös jatkossa. 


Aloitetaan vaikka niistä meikeistä. Pakkohan tässä on mainita Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance luomiväripaletti. Tämä kyseinen paletti on ollut markkinoilla jo pitkään ja saanut osakseen valtavaa ylistystä. Mun kokoelmassani tämä on melko tuore, mutta sitäkin rakkaampi. Todellakin ymmärrän, mistä se kaikki ylistys on lähtöisin.

Tarte shape tape peiteaine on toinen tuote, joka on ollut ihan jokaisen vuoden 2016 suosikeissa ja kuukauden suosikeissa ja vaikka missä. Eikä ihme! Mä olen käyttänyt tätä aika uskollisesti koko kuukauden ja tykkään. En tiedä meneekö tää mun ikisuosikki UD naked skin concealerin ohi, mutta ainakin samalle viivalle!

theBalm Meet Matt(e) Hughes huulilakka sävyssä Committed on täydellinen. Sain sen joululahjaksi ja sen jälkeen tää on löytynyt mun huulilta monen monta kertaa. Sävy on kaunis rusehtavan persikkainen nude ja koostumus todella miellyttävä. Tykkään myös tän minttuisesta tuoksusta!

L.A Girl Pro primer eli luomivärinpohjustuskynä on myöskin ollut käytössä useaan otteeseen ja tästä tykkään sen helppouden vuoksi. Siitä vaan kynällä värittää luomelle ja sormella hieman häivyttää niin pohjustukset on kunnossa. Tämä antaa luomelle tasaisen pohjan ja pitää luomivärit paikoillaan.

Make Up Store dual foundation sävyssä Rio de Janeiro päätyi mun kokoelmaani tammikuussa Facebookin kirppisryhmän kautta ja vitsit mä tykkään tästä. Käytän tätä siis bronzerina ja pigmenttiä löytyy huimasti! Todella kaunis sävy tuo kasvoille luonnollista lämpöä.


Ihonhoitojuttuja mukaan pääsi kolme. Dermalogica daily microfoliant -kuorinta on varmaan ollut mukana mun suosikeissa ennenkin, mutta ihan ansaitusti. Tää on heittämällä mun suosikki kuorintani ikinä. Iho tuntuu puhtaalta ja ihanan pehmeältä ja silkkiseltä tämän kuorinnan jälkeen.

Tarte Maracuja oil tuli joulukuun Ipsy glam bagissa ja oon ollut ihastunut tähän siitä lähtien. Käytän tätä iltaisin yövoiteen alla ja ai että tämä tuntuu ihanalta kasvoilla. Ei liian öljyiseltä, mutta kuitenkin hoitavalta. Ja pakkauskin on silmää miellyttävä.

Himalaya Herbals Moisturizing aloe vera face wash* on ollut oikeastaan ainoa tuote, jota oon kasvojen puhdistukseen käyttänyt ja oon koukussa. Tää on niin tehokas puhdistaja, että annan jopa hieman epämiellyttävän tuoksun anteeksi. Parasta tässä kuitenkin on se, että se ei kuivata mun ihoa lainkaan. 


Oletteko te löytäneet tammikuussa uusia ihastuksia? :)

Love, Mari


*Tuote saatu pr-näytteenä

10 kommenttia:

  1. Tykkään itsekin tuosta L.A. Girlin silmienpohjustuskynästä. Todella hyvä ja edullinen tuote:)

    VastaaPoista
  2. Sain Dermalogican kuorinnan LF:n kalenterista ja olen ihan rakastunut siihen. Pitäisi kohta ostaa täysikokoinen purkki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain kanssa ja hihkuin innosta, se on ihan parasta! :)

      Poista
  3. Kivoja lemppareita, dermalogican kuorinta on kyllä vertaansa vailla. :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on unohtunut Dermalogican kuorinta kaappiin testaamattomana, pitäisi varmaan korjata tilanne :)

    VastaaPoista
  5. Mun tän kuukauden suosikit on hyvin luonnonkosmepainotteisia, ehkäpä voisin nakutella sellaisen talven suosikit -postauksen ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tee ihmeessä, mua on kanssa alkanut luonnonkosmetiikka kiinnostaa niin olisi huippua saada hyviä tuotesuosituksia :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...