keskiviikko 18. tammikuuta 2017

Pronssinen meikki

Meikki-keskiviikko! Pitäisiköhän tää ottaa ihan tavaksi? Tän päivän meikkilook on oikeastaan jo viime viikonlopulta. Muistatteko kun esittelin sen Dose of Colors EyesCream luomiväripaletin? Tää meikki on ensimmäinen, jonka sillä paletilla tein. Joo tiedän, oisin voinut käyttää mitä tahansa niistä upeista pastellinsävyistä ja valitsin ekaan kokeiluun ne perus pronssiset sävyt. That's me. Mutta tulipahan nyt nähtyä, että ei se paletti ole ollenkaan niin pelottava ja sillä saa aikaan tälläisen ihan perusmeikinkin.


Tää on nyt siitä vähän erilainen postaus, että tälläkertaa en laita käytettyjä tuotteita tuonne loppuun. Ihan vaan, koska en muista mitä käytin. Luomiväripaletin muistan, kuten tuossa ja todettiin ja huulilla on tarten creamy matt lip paint siitä Bunnyn kokoelmasta. Sen suurempaa muistikuvaa mulla ei ole, valitettavasti. Jos jotain lähtisin arvailemaan, niin meikkivoiteena on todennäköisesti UD:n naked skin. Ainiin, käytin tähän sitä LHcosmeticsin Infinity palettia, eli lähes koko kasvomeikki ja myös kulmakarvat on sillä tehty. Muistinpas!


Joo tiiän, tää on myös hyvin saman tapainen kuin se mun edellinen meikkini, pronssia riittää nyt joka lähtöön. Tässä on kuitenkin käytetty sitä uutta palettia ja huulilla selkeästi räikeämpi vaihtoehto. Lupaan, että seuraava meikki tulee olemaan jotain ihan muuta :D Itseasiassa sekin on jo kuvattuna ja vitsit mä tykkään siitä, oottakaas vaan!


Mä koitin myös kuvata tän meikin tekoa videolle, ja voin sanoa, että lopputulos oli aika surkuhupaisa. Videoiden kuvaaminen vaatii selkeesti vielä paljon harjoittelua ja parempaa elektroniikkaa, mutta olisiko teillä kenties joskus tulevaisuudessa kiinnostusta katsella myös videoita joskus?


Hauskaa pikkulauantaita ihanat! :)

Love, Mari

6 kommenttia:

  1. Kaunis meikki ja upea huulipuna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Toi huulipuna onkin mun suosikki punaisia.

      Poista
  2. Tuo huulipuna on upea ja meikki kaunis muutenkin! Ehdottomasti kiinnostaisi nähdä videoita myös :) Meikkaamisen kuvaaminen videolle vaatii kyllä vähän opettelua. Mun oli todella vaikea opetella tekemään silmämeikki niin, että näyn kamerassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva kuulla :) Ja joo, mulla näkyi suurimmaksi osaksi vaan otsa videolla xD

      Poista
  3. Upea meikki! Huulipuna on tosi nasta, tuollaisia sävyjä fanitan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mä tykkään tuosta kanssa kovasti :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...