tiistai 17. tammikuuta 2017

Pannuprojektin tilannekatsaus

Tervehdys! Tänään päästään näkemään miten mun pannuprojektini on oikein edistynyt. Viime syksynä aloitin siis ekaa kertaa ikinä pannuprojektin ja jos se käsite on vielä viera, niin tarkoituksena on käyttää loppuun vaikeasti kuluvia kosmetiikkatuotteita (esim. puuterit ja luomivärit). Mä otin omaan projektiini mukaan muutakin, alunperin yhteensä 7 tuotetta. Tavoitteenani silloin syksyllä oli saada käytettyä ne tuotteet loppuun vuodenvaihteeseen mennessä. No, se ei ehkä ollut ihan realistinen tavoite, mutta edistystä on tapahtunut kuitenkin. Täältä voit käydä katsomassa lähtötilanteen ja mitkä kaikki tuotteet mun projektissa oli mukana. 


Kuten kuvasta näkyy, tuotteita on jäljellä enää viisi. Olen siis saanut käytettyä loppuun bareMineralsin mineraalimeikkipuuterin ja MACin pro longwear concealerin. JES! Myös theBalmin primeri vetelee ihan viimeisiään, siinä on varmaan vielä pariin käyttöön jäljellä. Puuterin kulutus onkin ollut haastavampaa, se kun ei tahdo millään kulua. Okei, näkyyhän tuota pannunpohjaa paljon enemmän, mutta paljon on vielä jäljelläkin. Myös meikkivoidetta on kulunut, mutta sitäkin on vielä noin 1/4 osaa jäljellä. Gerard Cosmeticsin huulilakkaa olen käyttänyt varmaan vähiten, koska mun on tosi vaikea sitoutua käyttämään vaan yhtä huulipunaa kun uusia ja kivoja on niin paljon. Yritän tsempata! ColourPopin Wattles luomiväri on hiukan huvennut siitä alkutilanteesta, mutta ei mitenkään hirveän paljoa. Toisaalta haluisin käyttää sen nopeasti pois, mutta toisaalta tekee mieli säästellä kun sävy on niin ihana. Dilemma.

Tällä kertaa otan hieman realistisemman tavoitteen ja aion saada käytettyä nämä tuotteet loppuun vuoden 2017 aikana. Otan mukaan myös muutaman tuotteen lisää heti aluksi ja ehkä aina kun muutama tyhjenee niin saatan lisätä jonkun mukaan.


Ensimmäisenä uutena mukaan pääsi NARSin all day luminous weightless foundation. Sitä on jäljellä vajaa puolet ja koska se alkaa olla jo tosi vanhaa, täytyy mun nyt ottaa se tehokäyttöön. Tästä tykkäsin joskus ihan tosi kovasti, mutta viimeksi kun kokeilin se petti mun täysin. Saa nähdä miten tän kanssa käy. Mukaan pääsee myös bareMineralsin poskipuna ja aurinkopuuteri, koska molemmat on ostettu jo kesällä 2014. Poskipunaa on jäljellä vielä tosi paljon, aurinkopuuteria varmaan vajaa puolet.


ColourPopin ultra matte lip sävyssä Solow on mun ensimmäisiä CP lakkoja ja alkaa myös olla jo aika vanha. Tän koostumus alkaa myös tuntua ehkä hieman paksummalta ja rapisevaisemmalta, joten nyt on aika ottaa se tehokäyttöön ennen kuin on pilalla. Toinen mukaan pääsevä huulipuna on Lime Crimen Coquette, joka on myös ollut mulla ikuisuuden, mutta tosi vähällä käytöllä. Se on kuitenkin helppo nude sävy, jota voin käyttää ihan arkenakin. 
Inglotin eye makeup base on mun ensimmäisiä luomivärinpohjustajia, muistaakseni vuodelta 2014 tämäkin. Tosi hyvä tuote ja tykkään kovasti, joten haluun käyttää sen pois ennen kuin on pilalla. Viimeinen mukaan pääsevä tuote on toinen ColourPopin super shock shadow. Tästäkin on pannu näkyvissä ja sävy hyvin kuopalla, joten toivoa on. Tää tuli mukaan, koska sävy alkaa pikkuhiljaa kuivua. 

Aiotteko te pitää tänä vuonna pannuprojektia? :)

Love, Mari

8 kommenttia:

  1. mä oon ottanu sellasen tavotteen et yritän saada aikalailla kaiken käytettyä, ettei mitkään tuotteet jäis turhaan kaappeihin lojumaan. tietty pitää sitten uusia ostella tilalle, mutta en halua jossain vaiheessa huomata jonkin tuotteen olevan käyttämätön ja pilalla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on hirmu hyvä jos vaan pystyy! :D Mun olisi täysin mahdotonta saada kaikkia käytettyä, kokoelma kun on vähän paisunut ja paisuu vaan entisestään.

      Poista
  2. Puuterit ovat mulla ainoita meikkituotteita, joita loppuukin joskus :D. Meikkivoiteita loppuu joskus, mutta hankin aina uutta tilalle ja vanhat unohtuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mäki saanut ehkä 2-3 puuteria kulutettua loppuun, mutta tää yks nyt venyttää ja venyttää :D

      Poista
  3. mulla on hajuvesien kanssa tää sama :D http://janika-rulla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä! Se olis mulle vielä vaikeempaa, vaikka en hajuvesiä ihan kamalasti omistakaan :)

      Poista
  4. Hei ihan hyvinhän sulla etenee! :) Mä ajattelin myös tehdä pientä varaston läpikäyntiä ja ehkä aloittaa omankin projektin tässä jossain kohtaa tänä vuonna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempaan suuntaan ollaan ainakin menossa :D Ja tää on kyllä tosi hyvä tapa löytää niitä vanhoja aarteita kokoelman kätköistä.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...