sunnuntai 1. tammikuuta 2017

Modern Renaissance

Oikein ihanaa vuotta 2017!

Tämä vuosi potkaistaan käyntiin uuden rakkauspaletin pikaisella esittäytymisellä. Tänään olisi ehkä kuulunut muistella kulunutta vuotta, esitellä suosikkeja tai lupauksia ja odotuksia uudelle vuodelle. Niitäkin on luvassa ihan lähiaikoina, mutta nämä joulun ja uuden vuoden välipäivät on menneet mulla kaikkeen muuhun kun blogin miettimiseen ja tuotteiden kuvaamiseen. Tänään mennään siis vielä "vanhoilla" kuvilla ja hypätään tähän uuden vuoden kyytiin sitten mahdollisesti ensi kerralla :)


Tänään mulla olisi teille aika ihana paletti näytettävänä. Okei, te olette tän varmasti jo nähneet ja hankkineet ja kokeilleet, mutta kuitenkin. Mä olen auttamatta myöhässä tän kanssa, koska paletti on julkaistu jo aikoja sitten. Aluksi ajattelin, etten tätä välttämättä tarvitse ja kun päätin tarvitsevani, se oli aina loppuunmyyty. No nyt joulukuussa vihdoin tämä löytyi Beautybayn valikoimasta ja klikkasin paletin heti ostoskoriin. 


Paletista löytyy 14 upeaa sävyä, jotka ovat koostumukseltaan jotain aivan uutta ja paranneltua Anastasiaa. Näissä on aikalailla samanlainen tuntuma kun siinä Master palette by Mariossa. Mä olen aina tykännyt ABH:n paleteista, mutta nämä on nyt jotain vielä parempaa. Sävymaailma on myös todella kaunis ja monipuolinen, mutta vielä enemmän tästä saa irti yhdessä Marion paletin kanssa. Tästä löytyy niin mattaa kuin shimmeriäkin, kaikki super pehmeitä koostumukseltaan. Pöllymistä tapahtuu tietysti hieman näin pigmenttisten sävyjen kanssa, mutta luomella nämä toimii kuin unelma, enkä ole kokenut kauheasti mitään varisemista.


Jos olet lämpimien sävyjen ystävä, on tämä paletti tehty sulle. Toki mukana on muutama neutraalimpi, ehkä jopa viileämpikin sävy, mutta pääilmeeltään tää on melko lämmin. Sopii mulle! Paletista löytyy upeita mattasävyjä niin luomivakoa varjostamaan, ulkonurkkaan kuin ihan koko luomellekin. Vaihtoehdot tän paletin kanssa on rajattomat, jokaiselle jotakin. 


Koska tää on jo niin tuttu paletti, en lähtenyt kaikkia sävyjä swatchaamaan. Tästä kuitenkin näette vähän tuota pigmenttiä niin mattasävyissä kuin shimmerisessäkin. Ainoa, joka ei yllä ihan muiden tasolle on tuo punertava sävy, mutta luomilla sekin toimii hyvin. 

Joko teiltä tämä paletti löytyy? :)

Love, Mari

4 kommenttia:

  1. Ooh❣ Tuo paletti on kyllä ihana. Itseltä sitä ei löydy, mutta oonkin sitä kuolannut netistä jo jonkin aikaa. Tää postaus ei kyllä parantanut asiaa.. Pitää harkita tosissaan tuon ostamista! Ihanaa uutta vuotta myös sulle❤

    http://pilvipikivirta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen todella lämpimästi, tää oon niitä tuotteita, jotka mun mielestä kuuluu ihan jokaisen kokoelmaan :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...