perjantai 16. syyskuuta 2016

Urban Decay All Nighter liquid foundation

Ihanaa aurinkoista perjantaita!

Urban Decay julkaisi tänä syksynä uuden meikkivoiteen, joka on herättänyt kovasti mielenkiintoa ja hehkutusta maailmalla ja meillä Suomessakin. Ulkomailta tätä on saanut jo jonkin aikaa, mutta meille Suomeen tämä rantautui vasta jokunen viikko sitten Sokos verkkokauppaan ja Sokoksien Urban Decay pisteille. Mutta miksi tää on herättänyt niin paljon mielenkiintoa ja vastasiko tämä mun odotuksia? 


Urban Decay All Nighter liquid foundation on täysin peittävä, mattapintainen, vedenkestävä ja öljytön meikkivoide. Siinäpä varmasti ne suurimmat syyt, miksi ihmiset on tästä niin innoissaan. Mähän en yleensä käytä mattapintaisia meikkivoiteita, koska haluan sitä kuulautta. Tää vaikutti kuitenkin niin lupaavalta, että pakkohan se oli hankkia kokeiluun, varsinkin kun mun MAC pro longwear meikkivoide on loppumassa. Ajattelin kokeilla, olisiko tästä sille seuraajaksi!


Pakkaus tässä on tuttuun UD tapaan todella kaunis ja uniikki, melko graafinen. Mä tykkään tän pakkauksesta tosi paljon, näyttää hyvältä meikkipöydällä. Mun yksi kaikkien aikojen suosikki meikkivoide on se UD:n alkuperäinen Naked Skin meikkivoide, joten sen puoleen uskoin, että tämäkin on varmasti hyvä. Oon ehtinyt kokeilemaan tätä nyt kerran oikeen kunnolla meikissä ja ensivaikutelma oli todella hyvä. Tämä tosiaan peittää erinomaisesti, ainakin mun punoituksen, näppyjä tai muita epätasaisuuksia mulla ei ole niin niistä en osaa sanoa. Lopputulos oli mattainen, mutta ei kuitenkaan kuivan näköinen. Erittäin kuivalle iholle en kyllä suosittele, tää saattaa napata kiinni niihin kuiviin kohtiin. Mulla on poskessa pieni kuivempi kohta, johon tämä halusi tarttua, mutta beautyblenderillä levittyi kuitenkin nätisti. 


Kestävyys sen yhden kokeilukerran perusteella on aika erinomainen, samaa luokkaa kun siinä mun MAC lempparissa. Meikki pysyi nättinä koko päivän ja illan, joten tästä saattaa tulla mun uusi go-to juhlameikkivoide. Sävyvalikoima on myös tosi laaja, joten ihan varmasti jokainen löytää omalle ihonsävylleen sopivan. Mä otin omani sävyssä 3,5, joka oli hieman liian vaalea toistaiseksi, mutta syksyä ja talvea kohden aika nappi valinta.


Viikonlopun aikana on tulossa vielä meikkipostaus, jossa oon käyttänyt tätä meikkivoidetta, joten jos haluutte nähdä tän kasvoilla niin kurkatkaahan takaisin lähipäivinä!

Oletko sinä kokeillut All Nighteria? Tykkäätkö mattaisista vai kuulaista meikkivoiteista?

Love, Mari

4 kommenttia:

  1. Tätä en ole vielä ehtinyt testaamaan, mutta UD:n All Nighter meikinkiinnityssuihke on ollut jo pari vuotta yksi mun luottotuotteista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kanssa ollut All NIghter -suihke käytössä pitkään ja se on ehdoton lemppari kaikista kiinnityssuihkeista :)

      Poista
  2. Testasin tätä, mutta se ei sopinut iholleni lainkaan :) Mielenkiinnolla odotan muiden kokemuksia, sillä osa tuntuu taas rakastuneen meikkivoiteeseen täysillä. Minun testiin saama sävy oli tosin liian tumma, joten ehkä pitäisi vielä antaa mahdollisuus vaaleammalle sävylle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, onpa harmi! :/ Mulle tää sopi aika hyvin, mut voin kyllä kuvitella, että jos omaa vähääkään kuivemman ihon ni tää ei välttämättä toimi ollenkaan.

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...