keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Makeup Geek x Kathleen Lights highlighter palette

Moi kaikille! Tänään puhutaan yhden mun suosikki tubettajan collab tuotteesta, jee! Olin tästä ihan super innoissani kun tää vihdoin kaikkien vihjailujen jälkeen julkaistiin, enkä oo joutunut pettymään. Kyseessä tietysti Kathleen Lightsin Makeup Geekille suunnittelema highlighter paletti. Tässä yhdistyy monia mun lemppareita; Kathleen Lights, Makeup Geek ja highlighterit. Ei siis liene kenellekään epäselvää miksi mun oli PAKKO saada tämä? Kyseinen paletti on Limited edition, mutta ainakin toistaiseksi vielä saatavilla MUGin omilla sivuilla ja BeautyBayssa. 


Kathleen kuuluu ehdottomasti mun TOP3 kauneustubettajiin, joten haluan tietysti kokoelmaani kaikki hänen nimeään kantavat jutut ja toistaiseksi oon tässä onnistunutkin :D. Tämän olisin hankkinut myös ilman Kathleenin osallisuutta, koska rakastan MUGin meikkejä ja rakastan highlightereita. Mulle tää oli siis täysi kymppi! 

Kathleen on saanut suunnitella tähän päälikotelon, joka on kaunis ja simppeli. Kannessa on paletin nimi kauniilla ruusukultaisella kohokirjoituksella ja tähtikoristein. Takaata löytyy vielä Kathleenin kuva ja hänen tervehdyksensä paletin ostajille ynnä muuta tarpeellista infoa.



Itse paletti onkin sitten sitä tuttua MUGin designia. Samanlainen kuin keväällä julkaistu MannyMUA paletti, ainoastaan muoto on eri. Ainoa miinus on, että paletista ei löydy peiliä, vaikka harvoin sitä tälläisten palettien peilejä tulee käytettyä. Olisi se silti kiva. Paletissa on kolme Kathleenin suunnittelemaa korostussävyä. Sanotaan vielä, että nimenomaan sävyt ovat Kathleenin ja koostumus on täysin MUGin kehittelemä. Näitä on ilmeisesti tulossa vakiovalikoimaan eri sävyissä myöhemmin, niitä odotellessa!


Pannut tässä on äärettömän isot, tavaraa saa siis paljon ja rahoilleen hyvin vastinetta. Tällä on hintaa suurinpiirtein saman verran kuin BECCAn shimmering skin perfectorilla ja tämä vastaa noin kolmea sellaista, eli hinta on mun mielestä kohdillaan ja laatu on erinomainen! Nää perustuu MUGin foiled luomiväreihin, joten koostumus on ihanan pehmeä ja erittäin hohtava. Näillä ei tosiaan tule sellaista "sisäistä hehkua" vaan ihan kunnon BANG highlightit. Paletin sävymaailmaa on kritisoitu paljon, koska sävyt vaikuttavat pannussa melko tummilta. Mulla ei ole mitään valittamista, mun mielestä nää on kaikki upeita ja voin käyttää näitä kaikkia kasvoillani tai silmissä. En osaa edes valita suosikkia, nää kun on kaikki niin kauniita. Sunlightia käytän lähinnä aurinkopuuterin topperina tai luomivärinä, ehkä kesällä kun on oikein ruskettunut se voisi mennä myös highlighterina. Kaksi muuta sävyä toimiikin mulla oikein hyvin poskipäillä. 


Mitä te pidätte tästä paletista? 

Love, Mari

5 kommenttia:

  1. sulta löytyy kyllä aina kaikki ihanuudet ♥ toikin niin upee paletti, että huhhuh ja vieläpä kathleenin kädenjälkee niin voisko olla parempaa

    http://tthekidult.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mä oon niin hullaantunut näihin, että aina pakko saada :D Mut tää on kyllä ihana ja Kathleen on ihana <3

      Poista
  2. Todella kaunis paletti! <3 Haluan!!! :)
    www.cosmopolitan.fi/natalievilen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, tää on ihana! Ja BeautyBaysta tilattaessa ei tarvii ees murehtia tulleja :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...