keskiviikko 28. syyskuuta 2016

Mádara organic skincare

Moikka! Muistatteko kun viime viikolla esittelin teille The Natural Goods Companylta testiin saamiani Logonan meikkejä? Samassa paketissa oli myös Mádaran ihonhoitotuotteita, jotka otetaan tänään tarkkailuun.  Mádara on luonnonkosmetiikkatuotteita valmistava brändi, jonka tuotteet ovat hyvin tunnettuja ja suosittuja. Tää on itseasiassa ainoa luonnonkosmetiikkabrändi, jonka tiesin jo puoli vuotta sitten, kun koko luonnonkosmetiikakäsite oli mulle vielä vieras :D. En oo Mádaraan sen kummemmin koskaan tutustunut ennen tätä (yhtä tai kahta tuotetta lukuunottamatta), mutta nää herätti kyllä mun kiinnostuksen täysin! Oon nyt parisen viikkoa ehtinyt käyttää näitä tuotteita ja mielipide on syntynyt. Kurkataanpa tarkemmin mitä kivaa pääsin testaamaan ja millaisia mietteitä ne herättivät!


Mádara cleansing milk puhdistusmaito on ollut yksi mun lemppareista. Tämä puhdistaa meikin ja kasvot tehokkaasti ja hellävaraisesti (sopii myös silmänympärysalueelle) ja tuntuu ihanan kosteuttavalta. Tän maitomainen koostumus on ehkä se mistä tykkään eniten, se vaan tuntuu niin ihanan pehmeältä kasvoilla. Tässä on hyvin mieto tuoksu, ei ollenkaan sellainen voimakas perinteinen luonnonkosmetiikan tuoksu. Mä olen pessyt tällä kasvot joka ilta ja meikit lähtee tehokkaasti! Loput jäljelle jääneet meikkirippeet on lähteneet sitten viimeistään tuon seuraavan tuotteen kanssa. 



Mádara balancing toner  nimensä mukaan tasapainottaa kasvojen ihoa ja ph-arvoa. Se virkistää kuivia kohtia ja hillitsee öljyisyyttä, oikea ihmeaine siis! Tämä lupaa myös supistaa ihohuokosia, mikä on monelle varmasti iso plussa. Mä oon tykännyt myös tästä kovasti, tekee loistotyötä kasvovetenä. Ainoa asia mistä en niin välitä, on tämän tuoksu. Se on jotenkin liian voimakas ja erikoinen mun makuuni. Tää on muuten muistaakseni se ainoa (tai toinen) tuote, jota oon joskus aikaisemminkin kokeillut, kun sain muistaakseni jouluna lahjaksi parisen vuotta sitten. 


Sain edellisten lisäksi myös pari tuotetta Mádaran SOS -sarjasta. Hydra repair intensive serum on syväkosteuttava seerumi, joka auttaa palauttamaan ihon luonnollisen kosteustasapainon. Tää on aivan huippu tuote, toinen mun lemppareista. Etenkin näin kylmää vuodenaikaa kohti mentäessä mun iho alkaa kuivua paljon enemmän, tää on tullut tarpeeseen. Tässä on melko paksu koostumus, mutta se levittyy kasvoille helposti ja tuntuu heti ihanan kostealta ja virkistävältä. Jos iho kaipaa vähän extra "hörppyä", tää on siihen just omiaan! Tämän päälle olen sitten levittänyt aina tuon Hydra cream voiteen ja yhdistelmä on toiminut mulla tosi hyvin.


Mádara SOS Hydra recharge cream on tehokosteusvoide pintakuivalle iholle. Tätä oon käyttänyt päivävoiteena tuon edellä mainitun seerumin kaverina, ja yhdistelmä on ollut todella toimiva! Tää jättää ihon ihanan pehmeäksi ja terveen näköiseksi. Kasvoille tulee sitä kaunista tervettä hehkua, mistä aina puhutaan. Koostumus tässä on melkolailla saman tuntuinen kuin seerumissa, hieman paksumpi vaan. Levittyy seerumin päälle nopeasti ja imeytyy hyvin iholle. Mä oon ihastunut näihin SOS tuotteisiin ja nään itseni käyttämässä näitä myös jatkossa, koska mun ihoni on ollut nyt pari viikkoa todella kiitollinen tästä kosteutuksesta. 

Mikä on sun suosikki tuote/mitä haluaisit kokeilla Mádaralta? 

Love, Mari



*Tuotteet saatu blogin kautta
**Postaus sisältää affiliate -linkkejä

9 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...