perjantai 10. kesäkuuta 2016

BECCA Champagne collection face palette

Ihanaa perjantaita ja viikonlopun alkua! Tänään, perjantain kunniaksi, esittelen teille jotain aivan erityistä, joka on lähellä mun sydäntä ihan vaan olemassaolonsa vuoksi. Kenellekään ei liene jääneen epäselväksi, että mun ehdoton suosikki Youtubettajani kautta aikojen on Jaclyn Hill. Ihan yli kaiken. Jaclyn yhdisti jälleen voimansa BECCA cosmeticsin kanssa ja yhdessä he loivat Champagne collection -kokoelman, johon kuuluu mm. tämä upea Champagne collection face palette. Alkuperäinen Champagne Pop korostuspuuteri ilmestyi viime kesänä ja sekin löytyy mun kokoelmasta tottakai. Tämä uusi kokoelma sisältää kasvopaletin, jonka esittelen teille tänään. Sen lisäksi kokoelmaan kuuluu luomiväripaletti, voidemainen Champagne Pop ja nestemäinen Champagne Pop sekä tietysti se originaali. 


Tämä kyseinen kokoelma on Sephora exclusive, eli sitä saa ostettua vaan Sephorasta ja ilmeisesti vaan USAsta. Kokoelma oli ennakkomyynnissä toukokuussa, mutta virallisesti se ilmestyy 16. kesäkuuta, joten jos olet silloin lomailemassa Jenkkilässä, käy ihmeessä tutustumassa kokoelmaan! Ainoastaan kokoelman luomiväripaletti ei ilmesty enää kauppoihin, sillä Jaclyn ja BECCA päättivät vetää sen pois markkinoilta epätasaisen laadun vuoksi. Kasvopaletti on limited edition, eli kun se loppuu se loppuu. Muut kokoelman tuotteet jäävät vakiomyyntiin ja niitä tullaan varmaan samaan myös muista kaupoista tulevaisuudessa.


Se niistä alkulöpinöistä, katsotaanpa nyt itse palettia! Tää on kaunis. Yksinkertaisesti aivan tajuttoman upea paletti sisältä ja päältä. Pahvipakkauskin oli todella näyttävä ja ainakin mun silmiä hivelevä, mutta tää itse paletti on jotain uskomattoman kaunista. Se on todella jykevän tuntuinen kädessä, ei siis tosiaan mitään heppoista muovia. Kansi on koristeltu Jaclynin ja BECCAn logolla ja erikokoisilla confetteilla, jotka mun silmissä kuvaavat shamppanjan kuplia (Jaclynilla oli niille joku toinen selitys videollaan) :D. 


Sisältä löytyy sitten ne paletin helmet, eli kolme poskipunaa ja kaksi korostuspuuteria. Paletin kannessa on iso peili, joka on ehkä paras peili, josta olen itseäni koskaan katsonut. En osaa selittää mikä siitä tekee niin erinomaisen, mutta huomaan selkeän eron kun katson itseäni siitä verrattuna vaikka normaaliin meikkauspeiliini. Tää on jotenkin tosi terävä ja tarkka. Mukana on myös tietysti tuo muovilappunen, jossa on kaikkien sävyjen nimet ja lisää confetteja. Ei huolta jos hukkaat muovin, sävyjen nimet löytyy myös paletin takaa!


SOOO PRETTY!!! Mä en kestä. Vaikuttaako mun Jaclyn fanitus tähän niin paljon, mutta oon oikeesti ihan fiiliksissä tästä paletista. Oon ollut siitä lähtien kun toukokuussa sain sen käsiini ja into ei vaan ota laantuakseen :D Kertokaahan onko tää teidänkin mielestä yhtä upea vai onko mun pää mennyt ihan pyörälle? Mukana on kaksi BECCAn perinteistä poskipunaa ja yksi uusi shimmering poskipuna. Highlighterit ovat molemmat tuttua skin perfector laatua. Paletissa on mukana se alkuperäinen Champagne Pop (joka tosin mun mielestä on hitusen eri sävyinen kuin alkuperäinen) ja sitten uusi sävy Prosecco Pop, joka on saanut inspiraationsa sulasta kullasta. Molemmat upeita yksinään ja toisiinsa sekoitettuina.


Tässä vielä swatchit kaikista auringon valossa. Tää on sellainen paletti, joka mun mielestä käy hyvin monelle ihonsävylle. Jos olet todella kalpea/vaalea, voi tää olla liian tumma, mutta muutoin sopii lähes kaikille. Amaretto sävyä voi ihonsävystä riippuen käyttää joko poskipunana tai aurinkopuuterina. Suosikkini poskipunista on tuo upea Rosé spritz, se on niin nätti! Ja näyttää aivan ihanalta kasvoilla, etenkin pienen päivetyksen kanssa. Me likey!

Mitäs te olette mieltä tästä kokoelmasta?

Love, Mari

8 kommenttia:

  1. IHANA! Rakastan tota pakkausta. Poskilla varmaan Pamplemousse pohjalle ja sitten päälle ihan poskipäihin Rose Spritziä näyttää upealta yhdessä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo koskaan ollut kädessä mitään näin kaunista jos pakkauksesta puhutaan :D Ja siis joo, mun tekis vaan mieli laittaa näitä kaikkia naamalle vuorotellen, oliskohan se hyvä? xD

      Poista
  2. Siis toi paletti on niiiiin upea😍 Mun ystävä justiinsa lähti jenkkeihin ja ehkä vähän puolipakotteisesti pyysin häntä käymään 16 päivä sephorassa hakemassa mulle ton paletin : D Toivottavasti hän saa sen mulle noukittua, on se niin ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pidän peukkuja, tää on niin ihana! Toivottavasti ystäväsi onnistuu sen sulle noukkimaan :)

      Poista
  3. Tää paletti on niin ihana <3 Normaalisti Puolan Sephorassa ei Beccaa myydä, mutta nyt jostain syystä näitä löytyi tänään hyllystä muutamia. Löysin/muistin tän sun postauksen kun ei testereitä ei ollut saatavilla :) Vielä kun taskussa poltteli -20% aleseteli niin suorastaan juoksin paletti kourassa kassalle! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihanaa kuulla että löysit tän! Aivan täydellinen kasvopaletti <3 Kuulin, että BECCA alkaa laajentaa enemmänkin euroopan Sephoroihin, joten ehkäpä Puolassakin tullaan näkemään näitä enemmän :) Kiva, että postauksesta oli hyötyä! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...