lauantai 2. huhtikuuta 2016

Maaliskuun Boxycharm

Heippa kaikki! Miten teidän viikonloppu on pyörähtänyt käyntiin? Saitteko syödä paljon silliä eilen vai olitteko skarppina koko päivän? :) Nyt ollaankin päästy jo huhtikuun puolelle, ihan uskomatonta miten nopeesti aika menee. Huhtikuusta on tulossa ihan huippu, tiedossa kivoja ja jännittäviä tapahtumia, joista sitten lisää myöhemmin. Tänään palataan kuitenkin vielä maaliskuuhun, kun sain eilen vihdoin käsiini maaliskuun Boxycharmin. Kurkataanpa sen sisälle!


Maaliskuun teemana oli "Sweet treats" ja kortti itsessään olikin jo syötävän suloinen. Valitettavasti tälläkertaa korttiin ei oltu painettu mitään tietoa tuotteista saati niiden hintoja, mikä oli vähän pettymys. Toivottavasti ensi kuussa tiedot on taas paikallaan! Etsin teille kuitenkin netin syövereistä hinnat kaikille tuotteille, koska itseäni ne ainakin kiinnostaa aina kovasti. 


Ekana laatikosta paljastui varmaan se eniten riemunkiljahduksia aiheuttanut juttu. Mukaan oli pakattu kaksi Makeup Geekin luomiväriä ja minähän siis rakastan MUGia. Okei, mun paketissa oli sattunut pieni virhe ja sain kaksi samaa Cocoa bear -sävyä (joka mulla oli jo ennestään). Otin kuitenkin aspaan yhteyttä ja lupasivat lähettää mulle seuraavan paketin mukana jonkun toisen sävyn. Nämä lähtevät siis jossain kohtaa kiertoon, ehkäpä jollekin teistä ;).


Seuraavaksi laatikosta paljastui Chellan kulmakynä. Mulla on tällä hetkellä tosi paljon avattuja kulmatuotteita kun juuri pari päivää sitten kotiutin uusia ColourPopin kulmatuotteita, joten tämä jää odottelemaan vuoroaan laatikkoon. Meikkituotteista silti plussaa!


Laatikon selkeästi kallein tuote oli tällä kertaa silmänympärysvoide. Siis 87 dollaria??? En tiedä kuka näitä ostaa sillä hinnalla, mutta oon enemmän kuin tyytyväinen kun saan testata näitä super kalliita tuotteita boxyn kautta. Testasin tätä jo eilen illalla ja täytyy kyllä sanoa, että siinä vaiheessa kun tämä tuote koski ihoa tuli sellainen halleluja enkelikuorot laulaa -fiilis. Tämä tuntui niin täydellisen pehmeältä, silkkiseltä, viileältä ja hoitavalta silmänalusiholla. Siitä miten tämä oikeasti vaikuttaa silmänalusiin en voi vielä sanoa mitään, mutta ensivaikutelma oli ihan huippu.


Mukaan oli pakattu myös kasvosivellin. Olin hieman pettynyt, koska olin etukäteen nähnyt, että boxyssa olisi mukana Luxien kasvosivellin, mutta mun paketista löytyikin tämä. Kuitenkin tätä vähän testailtuani oon ihan tyytyväinen, sivellin vaikuttaa tosi laadukkaalta ja toimii varmaan loistavasti varjostuksiin ja korostuksiin poskipunan lisäksi. Eihän se yhtä söpö ole kuin Luxien siveltimet, mutta kiva silti!


Viimeisenä laatikosta paljastui 10ml tuoksunäyte spraypullossa. Näistä tykkään, koska ne ovat melko isoja näytteitä ja sprayn ansiosta helppoja kuljettaa mukana ja suihkutella kun tarvii. Viime kuussa tuli myös vastaavanlainen, josta olen tykännyt todella paljon eikä tämänkään tuoksu sille hävinnyt. 

Mikä oli sun suosikki tuote näistä?

Love, Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...