perjantai 14. joulukuuta 2018

Joulukalenterien luukut 7-12

Tänään on taas aika kurkata mun kosmetiikkajoulukalenterien luukkuihin, vuorossa luukut 7-12. Tähän mennessä olen ollut pääasiassa tyytyväinen mun molempiin kalentereihin ja saanut paljon uutta kokeiltavaa. Innolla odotan mitä kaikkea on vielä tulossa, mutta nyt mennään näihin kuluneen viikon luukkuihin! Mulla on tosiaan sekä Lookfantasticin joulukalenteri, että bloggaajakollegan kokoama kalenteri ja molempia availen tässä postauksessa.


Lookfantastic

7.12 eyeko Black magic mascara oli kiva ylläri, uusia ripsareita on aina kiva testailla ja tälläinen matkakoko käy mulle oikein hyvin, nämä saa jopa käytettyä ennen kuivumistaan yleensä.

8.12 Molton Brown suihkugeeli (tuoksussa Jasmine & sun rose) on tuttu jokaisesta lookfantastic joulukalenterista, näitä on tosiaan nähty vuosi vuoden perään ja itse en koskaan ole ollut fani. Tätä tuoksua en ole tainnut ennen kokeilla, täytyy toivoa, että tämä olisi vähän mieluisampi kuin ne edelliset.

9.12 Regenerate hammastahna oli pettymys, siis mitä ihmettä? Hammastahnaa joulukalenterissa, ei kiitos. Tämä sama tahna on muuten tullut mulle aikoinaan lookfantastic beauty boxin mukana.


10.12 Omorovicza Moor cream cleanser on tosi kiinnostava tuote. Tämäkin brändi on ollut edustettuna kalenterissa viime vuosina, mutta tuote on sentään eri kuin aikaisemmin. Testaan tosi mielelläni uutta putsaria.

11.12 Rituals magic touch body cream aiheutti ihmetystä, sillä muistelen, että tämäkin tuli mulle jo pari vuotta sitten samassa kalenterissa. Tänä vuonna taitaa olla aika paljon tuotteita uudella kierroksella. Eipä se mitään, Rituals on kiinnostava brändi ja eiköhän tämä joskus tule korkattua (vaikka se edellinenkin odottaa vielä vuoroaan).

12.12 Grow gorgeous thickening hair & scalp mask saattoi olla yksi viikon kiinnostavimmista tuotteista. Uusia hiusnaamioita on aina kiva kokeilla ja odotukset on aika korkealla tän suhteen, koska olen kuullut brändistä paljon hyvää.


Huulipunamania

7.12 Origins original skin cleansing makeup removing jelly ja retexturizing mask aloittivat viikon todella vahvasti! Nämä ovat molemmat mulle uusia tuotteita ja tosi kiva päästä kokeilemaan lisää Originsia.

8.12 Biosilk silk therapy jäi mulle vähän mysteeriksi, mutta oletan tämän olevan jonkinlainen hiusöljy? Vaatii vielä vähän selvittelyä :D.

9.12 bang beauty huulipuna kesäisen pinkissä sävyssä taisi olla kalenterien ensimmäinen huulituote. Merkki on mulle nimeltä tuttu, mutta en muista olenko koskaan testannut mitään tuotetta heiltä.


10.12 Murad AHA/BHA exfoliating cleanser ja dermalogica gentle cream exfoliant ovat molemmat mulle entuudestaan tuttuja tuotteita ja molemmista olen tykännyt, joten kiva saada nämä taas käyttöön. Etenkin tuo dermalogica on tosi ihana! Näytekoot sopii hyvin otettavaksi matkalle mukaan.

11.12 Dabba kasvosuihke ja Lumene Lähde kasvosuihke ilahduttivat kovasti, etenkin tuo Dabba on sellainen mitä olen jo pitkään halunnut kokeilla ja melkein ostanutkin. Lumenen lähde suihke on tuttu ennestään, olen sitä yhden pullollisen jo käyttänyt.

12.12 Kicks lip primer tulee varmasti testattua, Kicksin omat tuotteet onkin mulle vielä aika vieraita. Käytän aika harvoin huuliprimereita, pitäisi muistaa tarttua niihin useammin, sillä huomaan kyllä eron kun käytän.

Kumpi kalenteri vei tällä viikolla voiton? :)

Love, Mari

12 kommenttia:

  1. Tuo Faroukin Biosilk on erittäin hyvä hapsottavien hiustenlatvojen siloittaja, ei niinkään mikään öljyinen vaan ohutta, kevyttä ja jonkinverran silikonista. Olen tykännyt noista kovin ja omaan blogiini kirjoitellutkin. Paaljon parempi kuin esim. Moroccanoilin tms. öljyt.

    Noissa Lookfantasticin kalentereissa on kyllä aika paljon ollut toistoa, josta syystä en tänä vuonna sitä itselleni hankkinut, vaan ostin UK:sta Glossyboxin kalenterin.

    Mulla on blogissa arvottavana pieni ihonhoitopakkaus, tulepa kurkkaamaan! Samalla näet, mitä Glossyboxista on tähän mennessä luukuista tullut.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla kokemuksia tuosta biosilkista, se kun oli mulle täysin vieras tuote :). Täytyykin ottaa se kokeiluun heti kun saan vanhan hiusöljyn loppumaan.

      Huomasin nyt ihan saman, tässä kalenterissa on tullut aika paljon samoja tuotteita, mikä on vähän harmi. Mutta onneksi kuitenkin paljon kivoja juttuja :). Tuo Glossybox kalenteri kuulostaa kyllä tosi kiinnostavalta, täytyy muistaa se ensi vuonna!

      Poista
  2. Lookfantasticin kalenteri löytyy itseltänikin ja olen sen sisältöön ollut erittäin tyytyväinen - itsellänihän ko.kalenteria ei ole aikaisempina vuosina ollutkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensikertalaiselle tuo kalenteri onkin varmasti ihan huippukiva! :) Mäkään en valita, vaikka toistoa on jonkin verran tullutkin.

      Poista
  3. Tosi kivoja juttuja on tullut ja kyllä taidan ensi vuonna ostaa tuon Lookfantasticin joulukalenterin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä joka vuosi ollut tasaisen hyvä kalenteri :)

      Poista
  4. Harmittaa, että en hankkinut Lookfantasticin joulukalenteria tänä vuonna! Sisältö on ollut ihan huippu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se kyllä on, Lookfantasticin kalenteri on aina varma valinta :D

      Poista
  5. Kivoja juttuja on löytänyt joulukalenterin luukuista. Itse olen muuten ihan koukussa Ritualsin suihkuvaahtoihin ja käsivoiteisiin. Käyn usein Amsterdamissa työn takia ja sieltä on todella isoja Rituals liikkeitä, joista tulee sitten shoppailtua urakalla. Suihkutuotteet ovat ihan huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ritualsilla on myös oma kalenterinsa ja mä pitkään haaveilinkin sen perään, mutta jäi tänä vuonna ostamatta. Ne tuotteet on tosi ihania <3

      Poista
  6. Minullapa ei ole yhtään kosmetiikkajoulukalenteria, joten en osaa sanoa. Pitää ensi vuonna kunnostautua tässä asiassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaihtoehtoja on ainakin runsaasti, varmasti löytyy mieleinen :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...