torstai 15. marraskuuta 2018

Lokakuun Ipsy glam bag

Tänään päästään vihdoin kurkistelemaan lokakuun IPSY glam bagiin. Mä ehdin jo huolestua kun yleensä IPSY tulee parissa viikossa ja tällä kertaa pussukka kierteli maailmaa aika tarkkaan kuukauden ennen kuin kotiutui. No, nyt kuitenkin pussi on täällä ja sisältä löytyikin kaikkea ihanaa. Itse pussikin oli tälläkertaa tosi nätti, kirkas punainen tekonahkapussukka, joka on koristeltu kohokuvioisella naamiolla.



Ensimmäisenä pussukasta löytyi täysikokoinen Half Caked -nestemäinen huulipuna kauniissa syksyisen marjaisassa sävyssä Lover Boy. Pakkaus on herkullinen, mutta jotenkin tää brändi muistuttaa mua Beauty Bakery -brändistä, vai mitä mieltä olette? Kokeilen kuitenkin mielelläni tätä koostumusta, nestemäiset punat kun voivat olla ihan mitä tahansa.


Seuraavaksi mun käsiini tarttui Beautaniq beauty:n blush serum eli voidemainen poski- ja huuliväri. Tämä saattaa lähteä kiertoon korkkamattomana, sillä käytän aika harvoin voidemaisia poskipunia ja mulla on nyt juuri se uusi Ere Perez, mistä olen kovin tykännyt. Täytyy katsoa, ehkä en kuitenkaan malta olla testaamatta tätä.


Aphrodite sarjan kasvonaamio oli hauska yllätys. Olen tähän brändiin törmännyt meidän Kreikan lomareissuilla ja ostanutkin yhden silmänympärysvoiteen. Kiva päästä kokeilemaan lisää merkin tuotteita ja kasvonaamiot ovat aina tervetulleita. Tämän pitäisi olla syväpuhdistava ja kosteuttava.


Yksi pussukan parhaista jutuista oli tarten Shape tape -peiteaine, joka on ollut jo muutaman vuoden kulttiklassikko ja monien suosikki. Mä olen itsekin tätä käyttänyt ja ensimmäinen putkilo vetelee viimeisiään. Matkakokoinen peiteaine on tosi näppärä matkoilla tai meikkipussukassa, tulee varmasti käytettyä.


Viimeisenä pussista löytyi City Color highlighter sävyssä Nebula. Tämä on jännä, sinisenä hehkuva korostuspuuteri ja sellainen, mitä ei mun kokoelmasta kauheasti löydy. Mä en löytänyt tätä mistään myynnistä, niin en voinut tarkistaa hintaa, mutta löysin saman sävyn kyllä merkin highlighter paletista, joka maksoi alle yhdeksän dollaria. Voisiko olla ettei tätä enää saa yksittäisenä?

Miltä lokakuun Ipsy vaikutti? Saitko samoja tuotteita?

Love, Mari

12 kommenttia:

  1. Olipas hyvä pussukka, kannatti odottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä kannatti, löytyi paljon kivaa kokeiltavaa :)

      Poista
  2. Hauskan sisältöinen pussukka :) ja ihanan värinen. Pirteä punainen sopii hyvin tähän marraskuiseen harmauteen. Huuliin myös samaa sävyä ja menoksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi pussi oli myös mun mielestä tosi kiva :). Sopi hyvin tähän Halloween aikaan.

      Poista
  3. Tuo Tarte on ehdottomasti paras tuote pussukassa, jos sattui vielä oikeassa sävyssä tulemaan..? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi osui sävy aika kohdilleen, vaikka onkin sellainen mitä en ole itse ostanut :)

      Poista
  4. Kivannäköinen pussukka. Itse en niin meikkeihin perusta ellei ne ole luonnonkosmetiikkaa joten en osaa sanoa näistä mitään muuta kui että näyttävät sinakin näteiltä. 🙏🏼

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo minit on mun mielestä jotenkin tosi söpöjä :D. Luonnonkosmetiikkaa tässä harvemmin tulee, mutta on sitäkin joskus nähty.

      Poista
  5. Onpa raikkaan punainen pussukka. Mitä tykkäät tuotteista? Mielenkiintoisia nämä sun meikki postaukset ��. Odotan jo seuraavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole vielä kauheasti näitä testaillut, mutta vaikuttaa tosi lupaavalta. Tuo highlighter oli todella laadukas, vaikka harvoin sitä sinistä highlighteria tarvitsee. Peiteaine on todella hyvä, yksi mun lemppareista :) Kiitos ihanasta palautteesta, tosi kiva kuulla!

      Poista
  6. Awww niin söpö tuo mini Shape Tape!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...