tiistai 6. marraskuuta 2018

Jeffree Star Supreme Frost & Liquid frost

Jeffree Star julkaisi tänä syksynä uuden Supreme Frost -highlighter sarjan. Minä kävin tottakai I love me -messuilla ihastelemassa näitä uutuuksia ja pakkohan yksi Supreme Frost highlighter oli ostaa myös mun matkaani. Jeffree Star Cosmetics valikoimaan kuuluu nyt kolmea erilaista korostustuotetta, joista olen päässyt kokeilemaan kaikkia. Tänään puhutaan Supreme Frost uutuudesta ja viime kesänä julkaistusta Liquid Frost -nestemäisestä highlighterista, jonka myös ostin messuilta. 

Suomessa Jeffree Starin tuotteita myy oletkaunis.fi verkkokauppa, sekä Sokos tavaratalot ja verkkokauppa

jeffree star supreme frost

Messuilla oli tosiaan kivasti esillä Jeffree Star tuotteita ihan laidasta laitaan ja kaikkea pääsi kokeilemaan. Jonoa oli paljon ja omaa vuoroaan saikin odottaa hyvän tovin, ellei tiennyt valmiiksi mitä haluaa ostaa. 50 euron ostoksiin sai kaupanpäälle Jeffree Star pipon, joka on muuten ihan super pehmeä sisältä, tuntuu ihanan lämpöiseltä, oikein odotan pakkasia. 

jeffree star supreme frost

Mä tiesin aika varmaksi mitä halusin ostaa, mutta jonotin silti kiltisti vielä swatchailemaan, jos vaikka olisin muistanut sävyt väärin. Mun mukaani lähti siis Supreme Frost sävyssä Wet Dream ja Liquid Frost sävyssä Canary Bling

jeffree star liquid frost

Viime kesänä julkaistu Liquid Frost eli nestemäinen highlighter kiinnosti mua heti julkaisusta lähtien, mutta en ole ostanut tätä aikaisemmin, sillä järki on sanonut, että käytän nestemäisiä korostustuotteita aika harvoin. Messuilla kuitenkin lankesin ja oon tosi tyytyväinen ostokseeni. Tän koostumus on todella hohtava, melko paksuhkoa nestettä ja levittyy kasvoille todella kauniisti. Tämä ei myöskään riko meikkivoidetta allaan eikä pane pahakseen vaikka alla olisi vähän puuteriakin, mikä on mun mielestä aika huikeeta. Hyvin usein nestemäiset highlighterit nimittäin rikkovat altaan meikkiä tai ainakin ottavat rumasti kiinni puuterisiin kohtiin.

jeffree star supreme frost

Supreme Frost on täysin uudenlainen highlighter Jeffreen kokoelmaan, yhdistelmä glitteriä, metallinhohtoa ja kermaista koostumusta. Tämä tuntuu sormiin paljon pehmeämmältä kuin ne alkuperäiset highlighterit ja kasvoilla on ehkä vieläkin intensiivisempi, mutta suurin ero tässä on tuo glitter kimallus. Jos et pidä glitterisistä highlightereista, ei tämä ole ehkä sua varten, mutta mun mielestä todella kaunis niin iholla kuin pannussakin. Sävyvaihtoehtoja on viisi, joista tämä Wet Dream on ehkä se "perinteisin", mutta sarjasta löytyy hyvinkin uniikkeja ja erikoisia sävyjä. 

jeffree star supreme frost

Oletko jo kokeillut Jeffreen uusia highlightereita? :)

Love, Mari

12 kommenttia:

  1. Tulee niin juhlan tuntua noista kimalluksista. Suloinen pipokin vilahtaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tulee, tää on just se aika vuodesta kun saa kimaltaa oikein kunnolla :D

      Poista
  2. Wet Dream näyttää niin kauniilta<3 Nestemäisiä highlightereita mä en oikein osaa käyttää, ehkä juuri sen takia, että ne tekee monesti huonoa alla olevalle meikkipohjalle ja lopputulos on sen takia kaikkea muuta kuin kaunis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi kaunis! Mä haluan kokeilla myös niitä vähän jännempiä sävyjä :). Mulla on ollut samat kokemukset nestemäisistä, mutta silti jostain syystä niistä aina innostus, jos vaikka löytyisi joku ihan superi! :)

      Poista
  3. Ihanalta näyttää molemmat. Mulla jäi harmikseni tänä vuonna I love me-messut väliin, mutta ensi vuonna paremmalla onnella.

    Olisin hieman kaivannut kuvaa noista ihan meikin kanssa naamalla, kun itsellä ei ole kokemusta tuollaisten käytöstä. Olisi voinut oppia jotain uutta omaankin meikkiin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi, toivottavasti ensi vuonna pääset messuilemaan! :)

      Näistä on tulossa kuvaa kasvoilla huomisessa meikkipostauksessa, kannattaa käydä vilkaisemassa huomenna jos haluat nähdä miltä nämä näyttää kasvoilla :).

      Poista
  4. Noi näyttää aivan ihanilta! <3 Olisin halunnut kans jonottaa noita katsomaan messuilla, mutta.. siinä kohtaa, kun oltiin seisty vartti jonossa eikä se jono liikkunut mihinkään, niin todettiin, että ei jaksa.. pitää käydä sokoksella katsomassa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin paikalla varmaan vähän parempaan aikaan kun koko jonotus ei kestänyt kun vartin suurinpiirtein :D. Sekin tuntui pitkältä!

      Poista
  5. Ooo toi highlighter!! Mä kuolasin tuon sarjan toista väriä kans Sokoksella yks päivä, ja pakko varmaan käydä se sieltä hakemassa vielä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä suosittelen, haluan itsekin vielä ainakin yhden toisen sävyn :D

      Poista
  6. AI hitsi nää näyttää niiiiiin hyvälle! Tekis ihan sikana mieli mutta taidan malttaa mieleni, sillä en ole näitä himoinnut yhtä pitkään kuin montaa muuta juttua jotka haluan testata ensin :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä niin ihania, ehkä black friday alen aikaan kannattaa pitää mielessä ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...