tiistai 22. toukokuuta 2018

Urban Decay De-slick mattifying powder

Hei kaikille! Näin kesän kynnyksellä kun ilmatkin on jo lähes helteiset, ainakin mun kasvot alkaa enemmän ja enemmän rasvoittua ja hikoilla päivän aikana. Tänään haluankin vinkata teille hellemeikin pelastajasta, tuotteesta joka pitää kasvot ja meikin raikkaana koko päivän. 

Sain reilu viikko sitten aivan ihanan pr lähetyksen Urban Decaylta, josta löytyi myös De-slick mattifying powder, eli mattapinnan jättävä kivipuuteri. Paketista löytyi myös paljon muuta kivaa, mutta palataan niihin sitten myöhemmin, tämä postaus on omistettu tälle kesäpuutereiden kunkulle!


De-slick puuterin pakkaus on todella kaunis, sävyltään tumma violetti ja pinta on kuvioitu köynnöksin ja UD:n logolla. Tämä tuntuu todella jämäkältä kädessä, ei tosiaan mikään kevyt ja heppoinen. Kannen alta paljastuu myös peili ja puuterivippa, jonka avulla voi päivän mittaan korjailla meikkiä ja puuteroida kiiltoa pois kasvoilta.


De-slick puuteri on sävyltään täysin väritön, vaikka pannussa se näyttää valkoiselta. Se levittyy kasvoille todella tasaisesti ja jättää iholle mattapinnan. Mun mielestä tässä on kuitenkin parasta se, että vaikka kyseessä on mattapuuteri, kevyellä kädellä levitettynä tämä ei vie iholta kaikkea eloa vaan pieni kuulaus jää loistamaan läpi. Jos taas puuteroi kasvot oikein kunnolla, lopputulos on täysin matta ja kiiltelystä ei ole tietoakaan. 

Puuteri sopii erinomaisesti rasvoittuvalle iholle, mutta itse hieman kuivaihoisempanakin olen tästä nauttinut, sillä tämän avulla on tosi helppoa päivän mittaan puuteroida kaikki ylimääräinen rasvaisuus pois iholta. Tässä monitoimipuuteri, joka ehkäisee kiiltoa ja talinmuodostusta iholla, sekä pitää ihon raikkaana ja mattapintaisena koko päivän. Koostumukseltaan puuteri on niin hienojakoista ja kevyttä, että se ei tunnu iholla raskaalta eikä "tukahduta" ihoa. 


Tästä tuli kertaheitolla mulle sellainen kesämeikin must-have, joka kulkee mukana laukussa minne vaan menenkin. Tämä korvaa mun käytössä puuteripaperin, jolla yleensä olen kesäisin taputellut iholta ylimääräistä kiiltoa. Ne paperit eivät kuitenkaan koskaan toimi niin hyvin kuin haluaisin ja onnistun aina levittelemään niitä joka puolelle, joten tämä on huomattavasti siistimpi ratkaisu. 

Varsinaiseen meikin korjailuun tämä ei värittömänä puuterina sovi, jos siis kävisi niin, että meikkivoide lähtisi kulumaan päivän mittaan. Mä olen kuitenkin todennut, että sitä ongelmaa ei tän kanssa juurikaan ole ollut, kun aamulla on meikin tällä kunnolla kiinnittänyt, on se myös pysynyt. En myöskään ihan täysin kuivaihoiselle lähde tätä suosittelemaan, sen verran mattainen puuteri on kyseessä, mutta rasvoittuvalle ja sekaiholle, sekä hieman pintakuivalle iholle uskon tän toimivan todella hyvin.

Mikä on sun suosikki puuteri?

Love, Mari

*Tuote saatu pr näytteenä

16 kommenttia:

  1. Kauniin värinen tuo rasia. Itse en käytä puuteria kuin karnevaaleilla ja silloin on käytössä Grimaksen irtopuuteri. Meillä pitää olla kestävät meikit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä :). Mulla on myös tuo grimasin irtopuuteri ja se on kyllä tosi hyvä maskeerausjuttuihin ja muihin.

      Poista
  2. Mulla on just tänään tulossa postaus näistä UD:n tuotteista, kunhan saan sen vielä viimeisteltyä! Tää puuteri oli ihan huippu, ehdottomasti paras mattakivipuuteri, mitä oon koskaan käyttänyt :) Tykkään kyllä kiinnittää meikin irtopuuterin kanssa, mut nyt näin lämpimillä keleillä sipaisen yleensä vielä kivipuuteria lopulta siihen päälle, jotta naama ei ala kiiltää ja tää on ollut ihan loistava siinä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, pitääpä käydä lukemassa sun juttu! :) Mä kanssa oikein yllätyin siitä, miten kiva tää puuteri oikein oli.

      Poista
  3. Upean näköinen rasia! Kiinnostuin tästä heti kesätuotteena, mutta lopun kommenttisi siitä, ettet suosittele kuivaihoisimmalle masensi. Jää siis kauppaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tosiaan jos iho on oikein rutikuiva ei tälläiset mattaavat tuotteet yleensä ole paras vaihtoehto, mutta jos sieltä kasvoilta löytyy edes vähän kosteutta niin tää toimii kyllä hyvin :)

      Poista
  4. Tuo on kyllä hyvä puuteri, mutta rasia on valitettavasti heppoinen, vaikka ei siltä näyttäisikään. Mulla rasia on aina hajonnut jo hyvissä ajoin ennen täytteen vaihtamista, ja se ei ole kiva juttu ollenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, onpa tylsä kuulla! :( Kyllä pitäisi olla kestävä, kun on näinkin arvokkaasta tuotteesta kyse.

      Poista
  5. Kuvailun perusteella mulle tulee tästä mieleen Beccan puuteri, josta viime kesänä bloggasin, https://inthislightandonthisevening.blogspot.fi/2017/07/luku-753-becca-paras-puuteri-kesaan.html :) Eli kun Becca loppuu, taidakin miettiä tätä UD:ta seuraavaksi puuteriksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mä itseasiassa muistan tuon postauksen ja jäin silloin pähkäilemään sen BECCAn ostoa :D

      Poista
  6. Toi pakkaus on kyllä upea <3 Pitäisiköhän sitä opetella käyttämään kivipuuteria ja kantamaan sitä laukussa, sillä tää UD:n puuteri kuulostaa houkuttelevalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, aivan ihana :) Ja mulla kulkee laukussa aina kivipuuteri mukana hätätapauksia varten, oli muuten meikkiä tai ei :D

      Poista
  7. Pakkaus on upea. Pitää tutustua. Omat suosikkini tällä hetkellä ovat Laveran irtopuuteri ja Lumenen Nordic Sarjan kivipuuteri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös tuosta Lumenen kivipuuterista, arkikäytössä se on mulla tosi usein :)

      Poista
  8. Todella kaunis pakkaus! Tähän tuotteeseen pitää tutustua!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...