perjantai 27. huhtikuuta 2018

Testissä benecos

Heippa! Kävin viikko sitten Helsingissä NHS:n järjestämässä luonnonkosmetiikkapäivässä, jossa pääsin tutustumaan paremmin benecos -luonnonkosmetiikkamerkkiin. Tapahtumassa oli paikalla benecosin perustajapariskunta ja saimme kuulla brändistä suoraan alkulähteiltä. Tapahtumasta sain kotiin viemisiksi myös vähän testattavaa, joiden joukossa oli myös benecos tuotteita. Tänään ajattelin esitellä teille nuo testaamani tuotteet, sillä löysin tästä joukosta monta ihanaa juttua! Olen kirjoittanut benecos tuotteista kerran aikaisemminkin, voit käydä tutustumassa siihen postaukseen täällä


Sain siis testattavaksi yhteensä neljä benecos tuotetta, joista kaksi on enemmän ihonhoitoon liittyviä ja kaksi meikkituotteita. Benecosin tuotteet ovat todella edullisia, pakkaukset raikkaita ja nuorekkaita ja brändiä markkinoidaankin nuorille kuluttajille. Se ei suinkaan estä meitä "vanhempia" nauttimasta sarjan tuotteista ihan yhtälailla. Itse olin erityisen kiinnostunut tuosta vartalovoiteesta ja puhdistusliinoista.


Benecos natural care happy cleansing wipes -puhdistusliinat sisältävät kosteuttavaa aloe veraa, mangouutetta ja appelsiinivettä. Pakkauksessa on 25 puhdistusliinaa kasvoille ja kaulalle, sopivat myös meikin poistoon. Mä käytän puhdistusliinoja päivittäin, joko kasvojen puhdistukseen tai swatcheihin tms. Nämä tuntuvat todella miellyttäviltä, tuoksu on raikas ja kasvot puhdistuivat mun mielestä tosi hyvin, jopa meikki lähti yhdellä liinalla. Toki käyn kasvot läpi vielä misellivedellä tai jollain mikä viimeistelee puhdistuksen, mutta olin todella tyytyväinen näihin! Pakkauksella on hintaa 3,99€ mikä on kyllä todella kilpailukykyinen hinta. Lue lisää täältä.


Benecos natural care body lotion ihanassa aprikoosin tuoksussa ihastutti minua jo siellä tapahtumassa, olinkin tosi onnessani kun löysin tämän testikassista. Tämä tuoksuu ihan mielettömän hyvälle! Ihastuin myös pariin muuhun tuoksuun näistä voiteista, joten aion ehdottomasti ostaa näitä lisääkin. Voide on koostumukseltaan melko kevyttä ja hyvin levittyvää, se myös imeytyy ihoon aika nopeasti. Ostoksille tästä


Meikkituotteista mun kassista löytyi Natural trio blush sekä Natural multi-effect mascara. Poskipunalle mulla oli kovat odotukset, sillä olen tykännyt kovasti aikaisemmin kokeilemastani bronzer/poskipunaduosta. Ripsiväri mua vähän mietitytti, sillä en ole vielä koskaan onnistunut löytämään oikeasti hyvää luonnonkosmetiikan ripsiväriä.


Benecos natural powder blush oli juuri niin hyvä kuin kuvittelinkin. Tässä on todella onnistunut koostumus sekä sävymaailma. Tykkään itse pyöritellä kaikkia sävyjä yhteen ja levittää kasvoille sellaisena, jolloin lopputuloksena on kaunis hieman helmiäinen puna poskille. Sävyjä voi toki kaikkia käyttää myös erikseen, mutta raidat on aika ohuet, etenkin poskipunasiveltimelle. Ostoksille pääset tästä.


Benecos natural multi-effect mascara lupaa ripsille sekä volyymia, että pituutta. Ensi vilkaisulla tämä vaikutti aika lupaavalta, tuo harja on sellainen mistä yleensä olen tykännyt. Koostumukseltaan tämä on todella märkää, en tiedä kuivahtaako tuubissa avaamisen jälkeen hieman jämäkämmäksi, mutta ainakin alkuun tällä onnistui sotkemaan paljon. Tämä on ihan ok ripsiväri mun makuuni. Sopii hyvin arkikäyttöön, mutta valitettavasti en saanut tällä sellaista volyymia ja nostoa, mitä mun ripset kaipaavat. Jos sulla on luonnostaan kaarevat pitkän ja tuuheat ripset, tykkäät tästä varmasti enemmän. Voit käydä lukemassa lisää ripsarista täältä.

Mitä benecos tuotteita te olette kokeilleet? :)

Love, Mari

*Tuotteet saatu pr näytteinä

20 kommenttia:

  1. Mulla on kokemusta lähinnä Benecosin silmänrajauskynistä ja ne ovat todella hyviä. Suosittelen. Vähän huonompi kokemus oli peiteaine. Se oli aivan liian kuivaa ja paikoilleen jämähtävää. Benencosin poskipunat ja huulipunat ovat alkaneet kiinnostaa ja nyt kiinnostaa vielä enemmän, koska tuo natural powder blush vaikuttaa tosikivalta.
    Aurinkoista viikonloppua Mari<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, mä en olekaan noita rajauskyniä vielä testannut. Täytyy pitää mielessä :). Peiteaineesta en minäkään juurikaan välittänyt, mutta sen sai jotenkin toimimaan, toisin kuin meikkivoide oli mun ihollani ainakin täysi floppi valitettavasti :(.

      Poista
  2. Itse olen testannut Benecosilta hajuvettä, kynsilakkaa sekä vartalotuotteita (https://blingershimmer.blogspot.fi/search/label/Benecos). Tuo päivä on kyllä ollut varmasti ihana, harmi kun en päässyt itse tulemaan paikalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hajuvettä, en edes tiennyt sellaisia olevan :D. Nyt heräsi kiinnostus! Ja tuo tapahtuma oli kyllä tosi kiva, harmi ettet päässyt.

      Poista
  3. Noi puhdistusliinat on tosi hyviä! Benecosin huulipunat ja poskipuna on olleet mulle todella mieluisia :) Myös pinkki huultenrajauskynä toimi kuin unelma! Ton sun saaman poskipunan voisin ostaa jossain vaiheessa testiin. Vaikuttaa todella hyvältä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa tykännyt kovasti siitä yhdestä huulipunasta joka mulla on. Jotenkin tuntuu, että nämä värituotteet on usein tosi onnistuneita :). Pohjameikit ei valitettavasti ole vakuuttaneet.

      Poista
  4. Benecosin tuotteiden pakkaukset on ihan super ihanan näköisiä. Toi aprikoosin tuoksuinen vartalovoide kuulostaa tuoksultaan sellaiselta mitä voisin itsekin käyttää. Pitäis kyllä ehdottomasti tutustua enemmän Benecosin tuotteisiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tykkään näistä myös, sopivan simppeleitä eikä näytä niin halvoilta mitä oikeasti ovat :D. Tuo voide on niin ihana! <3

      Poista
  5. Benecosin tuotteet ovat minulla ihan uusia. Itse asiassa ensimmäistä kertaa kuulin edes koko merkistä. Luonnonkosmetiikkaa käytän jonkun verran. Ei varmaan markkinointikaan ole minua kohderyhmän ulkopuolisena tavoittanut. :) -Katta/ Arki(paska)ruokaa-blogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kuulin merkistä vasta alkuvuodesta, mutta ehkäpä nyt kun maahantuonti on vaihtanut osoitetta, alkaa näitäkin näkyä enemmän :).

      Poista
  6. Hei, mä laitoin sun johki aikaaempaan postaukseen kommenttia siitä että oon tilannu ipsy glam bagin mut suomeen tilatessa tarvii olla se shipiton. Mun paketit ei oo koskaan tullu perille Suomeen, ne on menny vaan sinne jenkkiosotteeseen josta niiden piti tulla tänne. Harmittaa kun en osaa muodostaa oikeita lauseita englanniks mutta ihan kohtuudella ymmärrän sitä ja menee raha joka kuu sinne mut paketti ei vaan tuu perille. En tiedä mitä tehdä. Laitoin sulle viestiä ku sanoit että voit ehkä auttaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt selvis shipiton sivulta että mulla on 4 pakettia siellä mut miks ne ei vaa tuu suomee. Jos. Oikein ymmärsin nii ne vaatii jonkun ilmotuksen paketista :o tää on hyvin sekavaa ja haluaisin ainaki ne 4 maksamaani pakettia �� anteeksi jos tästä on vaivaa...

      Poista
  7. Ah, en saa näitä pois mut kiitos tuhannesti avusta faces <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, eipä mitään, kiva vaan jos voin olla avuksi :).

      Poista
  8. Mä tykkään todella paljon noista puhdistusliinoista. Käytän sellaisia harvoin, mutta Benecosit on ihan parhaasta päästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykästyin niihin yllättävänkin paljon ja oon liinojen suurkuluttaja. Noiden tuoksu on myös aivan ihana :)

      Poista
  9. Oho, ompas nämä edullisia ja kivannäköisiä! Miellän luonnonkosmetiikan aina hieman kalliimmaksi. En ole vielä brändiä kokeillut, mutta nyt kyllä houkuttelisi testata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Benecos on juuri siitä syystä tosi kiva merkki, kun tuotteet on niin edullisia vaikka ovatkin luonnonkosmetiikkaa! Heidän perusajatuksena on ollut luoda laadukasta luonnonkosmetiikkaa, johon kaikilla on varaa :)

      Poista
  10. Rakastan luonnonkosmetiikkaa ja tämä brändi on ihan uusi tuttavuus mulle - kiitos esittelystä! Pakko päästä testaamaan etenkin noi kosteusliinat ja aprikoosin tuoksuinen kosteusvoide!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, toivottavasti tykästyt näihin yhtä paljon kuin minä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...