sunnuntai 19. marraskuuta 2017

Marraskuun MorpheMe

Moi kaikki ja kivaa sunnuntaita! Mulle tulikin yllättävä kahden päivän blogiloma, mutta nyt ollaan taas täällä ruudun äärellä ja postauksia on tulossa paljon (mulla on teille niin paljon näytettävää ja kerrottavaa!). Tänään ollaan hetki siveltimien maailmassa, kun pääsen vihdoin esittelemään teille marraskuun MorpheMe setin. Sain tämän "boksin" käsiini jo alkuviikosta, mutta en ole ehtinyt yhtään kuvailemaan, kun joka ilta ollut jotain menoa. Jos MorpheMe on sulle vielä vieras, suosittelen tutustumaan mun edellisiin postauksiin MorpheMe tunnisteen kautta. Tilaamaan pääset mun linkin kautta, jolloin saat tilauksen yhteydessä yhden ilmaisen siveltimen ja samalla minä saan hieman pisteitä tililleni :). Jos et halua tilata mun linkin kautta, pääset LiveGlamin sivuille suoraan tästä


Marraskuun teemana on Friends Giving eli kiitospäivä -teemalla mennään. Mukana on kolme Elite sarjan sivellintä, jotka on kaikki ihan super laadukkaita. Elite sarja on niitä Morphen laadukkaimpia ja samalla myös kalleimpia, joten näitä on ihana saana tän palvelun kautta. Mukana tulleessa kortissa on jokaisen siveltimen esittely ja Liveglamin youtube kanavalla tai kotisivuilla pääset katsomaan kuvissa näkyvän @Glit_Glam tutoriaalit näiden käyttöön. Mukana oli myös alekoodi Morphen verkkokauppaan, koodilla GIVE2017 saat -10% kaikista Morphen tuotteista. 

Morphe on muuten juuri avannut uuden verkkokaupan Euroopan sisällä, joten nyt tuotteita pääsee tilaamaan ilman huolta kalliista postimaksuista, alveista ja tulleista. Jes! Morphen Britti sivulle pääset tästä.


Mukana tuli siveltimet E41, E28 ja E19. Mä iskin silmäni heti tuohon jättimäiseen puuterisiveltimeen  ja se onkin ihan mielettömän pehmeä. En voinut viedä näitä muiden siveltimien joukkoon ennen kuvaamista, joten nämä on koko viikon olleet mun vierellä ja olen aina välillä vaan sivellyt kasvoja tuolla puuterisiveltimellä :D. 

E28 on ihanan pehmeä ja tuuhea häivytyssivellin, juuri sellainen mitä tykkään käyttää luomivaon varjostuksiin. Tämä on muotoiltu hieman kapenemaan kärjestä, joten se sopii loistavasti luomivaon työstämiseen. 

E19 on litteä ja tarkka sivellin, tarkoitettu huulipunalle ja huulten rajaamiseen, mutta mun mielestä sopii hyvin myös esimerkiksi silmän sisänurkkien korostamiseen ja kaikkeen tarkkuutta vaativaan työskentelyyn, kuten cut crease meikkiin ja vaikka glitterille. Vaihtoehtoja on paljon! 


Mä olin erittäin tyytyväinen marraskuun siveltimiin, näille on kaikille käyttöä ja ne pääsivätkin heti testiin kun olin saanut kuvat otettua. Nyt odottelenkin mielenkiinnolla millaisia siveltimiä joulukuuksi on luvassa, otanko ne, valitsenko jonkun vaihtoehtoisen tuotteen vai skippaanko koko kuukauden. 

Miltä marraskuun siveltimet vaikutti? Oletteko kokeilleet Morphen siveltimiä?

Love, Mari

10 kommenttia:

  1. Kiva, että Morphea voi tilata nyt Euroopastakin. Kiitos vinkistä:)
    Tuollaista isoa pallomaista puuterisivellintä olen himoinnut jo pitkään. Täytyy varmaan jossain välissä hommata sellainen;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle oli kanssa tosi iso ja positiivinen yllätys, että Morphe löytyy nyt Euroopasta oikein kunnolla. Eka tilaus on jo tehty :D

      Poista
  2. Joka päivä oppii uusia asioita tällainen mummelikin :)

    VastaaPoista
  3. Näyttää tosi hyviltä! En ole itse testannut, mutta kuulostavat kyllä laadukkailta :) Tosi kiva tuo esite, mikä tuli mukana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Morphella on hintaansa nähden tosi laadukkaita siveltimiä ja nämä Elitet on ihan parhaasta päästä! :)

      Poista
  4. Upean näköinen tuo puuterisivellin! Muistuttaa vähän Ecotoolsin uudempaa puuterisivellintä, mikä on ihan paras.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muuten niin muistuttaa :) Mä tykkään kanssa siitä ecotoolsin siveltimestä tosi paljon.

      Poista
  5. Näyttää todella hyviltä, tekisi kanssa mieli kyllä kokeilla :)

    VastaaPoista
  6. Vitsi toi puuterisivellin näyttää houkuttelevalta, voisin vakavasti harkita sellaisen hankkimista :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...